Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

mirkku, kaikki menee hyvin.!! usko pois.! ja nyt et kyllä jätä meitä.... et ainakaan kokonaan....

kovastihan mä toivon että plussaisin, mutta alkaa vaan toivo hiipumaan ja negahan sieltä tulee jos testaan tai sitten pahapaha täti.. :(
 
Meillä meni siipan kanssa rakkauden viikonloppu erittäin hyvin.. Käytettiin Miraclen taktiikkaa tällä kertaa ja joka päivä on tullut pupuiltua :D viimeks aamulla...
Ovis on näillänäkymin ensiviikon perjantaina, joten ensiviikonloppuna sama homma.
Sota tätiä vastaan on siis alkanut... Myrkytimme tripla- annoksella tädin kasvualustan.. Ja Ensiviikon loppuna Sama homma. :D

 
EM oireista sitä et on ihan helvetin väsynyt ja päiväunet on pakolliset. Joskus taas ei väsytä ollenkaan. Syön kun hevonen kun koko ajan vaan on nälkä. Meetwurstin ja salami makkaran haju oksettaa ihan vietävästi. Pesuaineiden etenki pyykinpesuaineen tuoksu tuntuu niin ihanan tuoksuiselta! Ja mahaa juilii ja tuntuu et menkat alkaisi välillä tekee tosi kipeääkin vaikka ei ne kyllä näin aikaisin yleensä ilmoittele tulostaan... Viime kierrossa oli kans se että mahaa juili mut kyl se täti tuli kylää, mut ei se näin usen ja vahvasti ollu. Lämpö heittää sellasta 36 ylärajaa. Suutun pikkuasioista ja nännit on kipeet. Mut ei ne mitenkä erikoisen kipeet oo eikä tissit muuten että tuskimpa tää kyllä sitä on. Ja viime kierrosa ol nännit kans vähän kipiät ennen tätiä...

-babyb. (ootte tehny mulle lempinimen :D )
 
Sompio Mulla kans PILLEREIDEN jälkeen menossa toinen yk jo. Eka Yk oli sellanen et koko ajan havaitsi muka niitä oireita ja se nega ja täti oli ItKUN paikka. Se teki tosi kipeää. Mutta sitten oman pilvilinnani hajoamisen jälkeen nyt on olut silleen että "turhiako tässä stressata, kyllä se sieltä tulee" :D

Tänään sain vaan tietää mieheni taustasta kivan jutun hänellä on 1500 euroa velkaa EDELLEEN vaikka sanoi että on sen maksanut... :ashamed: Nepä on nyt sitten ulosotossa ja mies sanoi että "jos et olekaan nyt raskaana niin sit ei tartteis ollakaan et kun mulla on se velka niin san vuoden loppunmennessa maksettua sen velan pois niin sit voidaa alottaa puhtaalta pöydältä" :eek: :ashamed: Tuntui kun se olisi lyönyt nrkillä naamaan siinä vaiheessa kun pettymys ja ihmetys iski vasten kasvoja... hyvä se tässä vaiheessa on sanoa. Mut kuitenkin toitotta että "jos nyt oot niin nautitaan siitä siten ja asetellaan asiat järjestykseen". Tuntuu niin värältä kun saan kärsiä MIEHEN virheestä...
:'( :( :ashamed:
 
babyb... hmm.. mie oon nii allerginen valheille, et mie oisin saanu iha raivarin :D Vaikkakin, eihä tuo ny iso summa ole jos on vakitöissä. Mut aika outoa jos pitää siitä valehdella, ku kerra yhdessäki ollaa.... Luulis, et sillo ois avoin ja rehellinen noissaki asioissa.
 
Babyb Mulla oli kanssa eka yk koko ajan oireita (kuviteltuja). Ei tässä kanssa kauheesti vielä stressiä oteta, mutta olishan se kiva, että tärppäis pian :D . Eka testi minkä tein oli vielä viallinen ja lähettiinkin sitten saman tien ostaan uutta, vaikka matkaa seuraavaan apteekkiin olikin illalla. Ei tullut testiin minkäännäköistä viivaa. Aamulla tein sitten negan. Ja iltapäivällä alko täti.

:hug: miehen asiassa. Eihän se tosiaan iso summa ole, jos töissä käytte. Ja eikä se vauva sieltä ennen vuodenvaihdetta tule kuiteskaan, että velka olisi jo maksettu vauvan syntymään mennessä. Mutta inhottava valehdella asiasta.
 
miracle No sainkn sellaisen raivari ettei ole tosikaan hyvä etten paiskannut sitä kaukosäätimellä päähän kun se kertoi. Ja vielä en ymmärrä miksi pitää valehdella mulle? Olen koko ajan sanonut että se on ok ja autan parhaani mukaan aina jos on joku huoli. Olen yrittäny pitää meillä sellaista avoimuutta että kaikesta puhutaan. ilmeisesti se on ollut tähän asti toispuolista ainakin joissain asiassa... :kieh: |O

Ärgh menee hermot vaan niin helposti. Tivotaa että plussa tuli. Mitkäs sulla miracle oli noi oireet kun tossa listasin itte aikalailla jo mitämulla ilmennyt, mut silti ihn se tunne et nega tulee... :(
 
babyb, no ainaskii mul ol kierron alussa iha negafiilis (kute edelliseskin tärppikierros). Ja oviksen jälkeen ny tuntu nippailuja siellä sun täällä, mut niitä repäisykipuja jäin kyl kaipaamaan. Valkovuoto oli kirkasta ja aika ajoin oli runsaastikin (negakierrois vvuoto oli tahmeaa ja paksua), etenki seksin jälkee jäin välillä pitkäks aikaa iha märäks (hyvä ettei loppuillaks jos pväl pupuili :D). Kuvottavaa oloa oli muutamana pvänä ennen haamutestiä, etenki jos ei ollu syöny. Muita oireita ei juurikaan, näppyjä naamas ollu tuon tuosta ja ny o paljo vähempi kuin siin ekas tärppikierros.

Mut saa ny nähä tuleeks mulle ajan mittaan esim. kunnon pahoinvointia :x Kunha ei häissä tarvis kärsiä mistää semmosesta ni oisin erittäin onnellinen :heart:
 
hmmm.. kummaa, mulla ollu aika paljon samoja "oireita" kun mirkulla.! eilen kun oltiin shoppailemassa kaverin kanssa niin välillä piti ihan pysähtyä ku sattu niin paljon vatsaan... tai siis... en osaa selittää... repi silleen ilkeesti. ei tuntunu yhtään kivalta.!! mistä sekin johtuu.? :eek: auttakkee, ei oo koskaan tuntunu niin.. sit se meni hetkeks ohi ja kohta taas sattu.. ja jossain vaiheessa se loppu kokonaan.
 
Baby B tuo mitä miehes sano että haluu hoitaa ensin tuon velna pois ja sitte vasta lapsi, on tuttua meilläkin. meillä oli paljon ongelmia rahan kanssa ku oli ne kaks kämppää ja remontti kesken toisessa. lisäks mulla oli omat velkani josta mä halusin itse päästä eroon.

silloin se ei kuullostanu kauheen ihanalta ja semmoselta mitä haaveileva haluis kuulla, mutta loppujen lopuks mies oli oikeessa. vaikka raskaus kestää sen 9 kk mikä on todella pitkä aika, niin se raskauskin on aika vaativa rahareikä väittäisin. nyt kun kaikki alka ameillä olla reilassa, voin rehellisesti sanoo miehen olleen oikeassa.

mutta tuon valehtelun... mä en ymmärrä miks valehella tuollasesta asiasta? mutta jos mies sen sulle vapaa ehtosesti kerto, niin se voi tarkoittaa sitä että haluu olla uslle rehellinen. tai sitten se oli hiljanen avunpyyntö, en mä tiiä. mutta nyt kun totuus tuli julki sille voi tehdä jotain. yhdessä :)

minä paraski puhuja.. :ashamed:
 
yöperhonen, missä se kipu oli? Esim jos se oli tuos alavattal ni voi myös olla sen keltarauhasen suurentumisesta johtuvaa.. Negakierros mul viimeks sattu tosi kovin alavattaan ja sit uuvellee ja jossai vaihees sit meni ohi. Mut toki jos se on repäsevää kipua ja tullu jostai äkkinäisestä liikkeestä ni hyvinkii voi olla raskaudesta johtuvaa :) Toivotaan parasta! :heart: :hug:
 
miracle, kun mä en oikeen tiiä et mistä se alko... mut ei se alavatsassa ollu... lähinnä koko vatsan alueella, mutta ei kuitenkaan ihan alavatsassa. oon ihan pihalla, muutenkin ollu kaikkia ihme oireita.! unettaa, nälättää, janottaa, pissattaa, tissit kipeet, oon ihan hermoheikko, suutun ihan älyttömän helposti ja sit taas lepyn.. itkeskelen vähän väliä.... toivon parasta, mut kovin kyllä pelkään pahinta.!!
 
babyb meillä ollu ihan sama ongelma, eikä mies sanonu mitään. kun sain tietää niin lupasin kanssa olla tukena jos tarvii kunhan vaan puhuu mulle. no kyllähän se lupas, mutta viime viikolla löysin siivotessa uuden laskun, jossa varotettiin että menee käräjille jos ei maksa :( ei oo sanonu siitä mitään, summa oli kyllä enään niin pieni että on voinu sen maksaa ihan helposti, mutta miksi ei voi kertoa, kun tietää että olisin ymmärtänyt :headwall:
 
että mie vihaan tommosia miehiä.. Mie oon aina nii hirmusen tarkka rehellisyyden kans, et en siedä valehtelua yhtää :headwall: Mut onneks mie oonkii saana miehen, joka ei valehtele. Tai sit ei vaa oo jääny kii :D Tosin pääsen sen tilitietoihinkii yms, ni en usko et mitää salaa :)
 
mutta kertokaas mulle nyt, kun laskin tätä mun kiertoo... eli mulla oli viimeiset menkat pillereiden kanssa 7.7 ja sitten söin 6pv pillereitä ja lopetin. 21 pv tuli pari päivää tuhrua.( sanoin muuten miraclelle tossa joku päivä ihan väärät päivät, en tiiä miten laskin, kun ei ollu kalenteria) no luulin tossa jokun aika sitten että olis ollut ovulaatio kun tuli ihan selvää limaa, mutta nyt tulee taas limaa??? jos kierto olis pysyny samana kun pillereiden kanssa niin huomenna pitäis alkaa menkat, mutta ei oo tullu olenkaan tuhrua ja yleensä sitä tulee jo pari päivää ennen. tiiän kyllä että kierto tuskin on enää sama, mutta oon ihan sekaisin näiden kanssa. jos taas ne pari tuhru päivää oli menkat ni sitten pitäis olla ovis nyt, mutta kun en enää tiedä sitä kierron pituutta :headwall: kauheen sekavasti kirjoitan ja anteeksi että olen näin tyhmä :ashamed:
 

Yhteistyössä