Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

Tosta vanhemmille/ sisaruksille kertomisesta... Me ostettiin molempien vanhemmille Lindexiltä sellaset ihan pikkiriikkiset vauvan sukat, sellaset paketit, jossa oli kahet sukat. Sit pantiin pakettiin ne ja annettiin molempien vanhemmille ( oli myös sisarukset paikalla ). Kyl oli ihania ilmeitä, ku avasivat ne paketit :heart: :heart: :heart:
 
nibbler joo, en minäkään mun ukille vois kertoa.se on jo niin omissa maailmoissaan ettei se muista mitään eikä ketään :( noi on inhottavia, kun oma läheinen menee niin huonoksi. mutta toisaalta, mun ukki on hoitokodissa kun ei enää pärjänny kotona ja sillä on tosi kivaa siellä. joka päivä tutustuu uusiin ihmisiin, kun ei muista että vanhoja tuttuja jo :D sanoi että mukava olla paikassa jossa saa niin paljon kavereita =)
 
kaz
Tervetuloa JenPen :) Minä olen 22 ja mies 23, molemmilla synttärit vasta loppuvuodesta. Mies on ollut ainakin hommissa mukana :D Valitellut liikaa liukkautta, kuin mitä pilleriaikana :LOL: Itse olen lähinnä miettinyt että miten pärjätään, jos vauva tulee, niin mies on vain todennut, että meillä on niin hyvät tukijoukot takana, että varmasti pärjätään :)
 
Sit toinen hyvä idea on antaa ekasta ultrasta VHS-kasetti, sen saa siis jossain paikkakunnilla nauhotettua VHS-kasetille. Ainakin Rovaniemellä kaveri sai 6 vuotta sitten :/
En kyl tiiä nykypäivänä, mut se ois kiva tapa kertoa :D :heart:
 
Moikka tytöt!

mirkku Ihanaa!!! Mä arvasin että sulla on siellä masussa pikkunen
Onnea ihan hirmu paljon! Ja paljon tarrasukkia mukaan!

Tervetuloa uusille :flower: !

BB Harmillinen tilanne teillä, mutta onneksi miehesi velkasumma ei kuitenkaan ole kovin iso ja eihän sinne loppuvuoteen nyt niin iso matka ole =) ja jos nyt oot raskaana niin kyllä varmasti pärjäätte. Tsemppi :hug: sinne =)

Me tultiin tänään reissusta ja minä menin suoraan kummipojan synttäreille, jossa söin itteni ähkyyn :LOL: Laitoin 10e kuoren väliin rahaa, kun poika kuulemma toivonu, että oisi vähän omaa rahaa, kovin oli tyytyväinen. Käytiin myös katsomassa rivaria, 75 neliön kolmio, 700e. Voi kun saatas se! Oli aivan ihanan iso piha ja päätyhuoneisto.
 
voi kyllä olla että jos nyt heti tärppäis ja ehtisin testata, niin vois äiti tajuta aika pian. oon nimittäin lähdössä vika päivä äidin ja pikkusiskon kanssa kreetalle ja jos raskautuisin ennen sitä niin ei kauheesti mitään vois juoda. vaikka en kyllä muutenkaan juuri juo, ettei se niin ihme olis. ja sitäpäitsi turhaan mä varmaan näitä mietin, tuskinpa se nyt onnistuu lähiaikoina muutenkaan :ashamed:
 
juu ei halpe kyllä mä sen hoksasin :)

toivova: meillä oli mun papan kohdalla semmonen säkä että mun äidin kodissa oli "ylimääränen" talo joka oli lähinnä varasto. kun alko näyttää mummun kuoleman jälken siltä, että pappa ei pärjää yksin, niin kunnostettiin puolet siitä talosta sille kaksioksi. siellä joku käy aina kattomassa sitä kerran kaks päivässä ja juttelee sille. monesti oon miettiny niitä joilla ei oo niin hyvä säkä että ihan otetaan omiin nurkkiin asumaan.

liian usein lukee semmosista vanhuksista jotka ei pääse palvelutaloihinkaan. että ne on vieruneet kuolleena useita kuukausia yksin omassa kodissaan :( ja kaikista tapauksista ei lue edes lehdissä.

ois kiva kans joskus lukee miten hyvin asiat on palvelutaloissa, koska mä tiedän että siellä on hyvä hoito, ja varmasti on tarpeeks tekemistä ja turvallista. mutta aina lehdet kirjoittaa vaan niistä paikoista joissa on huono hoito.
 
Onko täällä kenelläkään muulla aikomusta rakennella joskus oma talo? Olen hyvin tarkkaan harkitsevaa tyyppiä ja se on toisinaan hyvin ärsyttävä piirre. Meillä on kovastikin tavoitteissa rakentaa joskus (riippuen minun työllistymisestä ym. asioista, parin-kolmen vuoden päästä ) oma talo, suurimmaksi osaksi varmaan itse, eli miten vaikeaa siitä tulee jos mukana on pieni lapsi? Kuitenkaan en haluaisi odotella siihen asti, että talo joskus olisi olemassa ja sitten olisi pienelle sopiva aika tulla. Ja kuten jo edellisessä pinossa kerroin stressaan myös kouluani joka ei ole vielä edes alkanut ja todennäköisesti perustan perään myös yrityksen. Kuinka kauas tällaisessa pyörityksessä voi lapsen alulle saaminen mennä vai pitäisikö vaan panna haisemaan ja katsoa mitä tulevaisuus tuo tullessaan? Sekavaa, mutta haluaisin vain kuulla teidän muiden kuumeilijoiden mielipiteitä. :)
 
mirkku onnea haamusta! kyllä se muuttuu ihan isoksi lihavaksi plussaksi! :flower: :flower:

Whaaaat??? ootte kirjottanu yli 14 sivua viikonlopun aikaan?? miten enää vois muistaa kelle mun piti kirjoittaa ja mitä :ashamed:

ON: huhhuh! olipas reissu! morsian oli kaunis ja sulhanen komea, eikä minun miehen sukukaan niin kamalaa ollut, kuin oli annettu ymmärtää.. :) negatiivisena se, että on hirveää istua kolme tuntia autossa, jossa on hiukan vaivaantunut ja krapulainen tunnelma, kuten tänä aamuna.. :p päätä särkee ja väsyttää! :D

mun menkat tekee tuloaan, äsken oli maha ihan löysällä ja se on aika hyvä merkki siitä, että menkat kurvaa mutkan takaa...napukkaakin koitin, eikä ainakaan vielä tule punaista..odotellaan, luulenpa, että kierto aikoo pikkuhiljaa tasautua siihen normaaliin 28..
 
revera ollaan me joskus mietitty jos rakennettais oma, mutta mä oon vähän tämmönen erikoinen tapaus että tykkään kaikesta antiikkisesta (tai edes antiikkisen näkösestä. ja sekoitettuna moderniin ) että varmaan mä haluaisin ostaa jonkun vanhan maatilan jostakin :)

kunnostella sitä sitten asuttavaan kuntoon.
 

Yhteistyössä