Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

Mut ko en mie voi olla! en voi! Siis ko miulla tuli sitä tuhruakin!! Tuli!! Nii! :eek: |O :eek: apua.... tää on iha pimeetä!! Mul ollu jo muutamana pvänä vähä kuvottavaa oloa, ja sitäki mietin, et no oisinko sittenkin.. mut .... Ei hitto. Mie nään kyl ny varmaa omiani...
 
Siin o niin loppu akut, et ei se anna ees avata koko juttua... :(

Mut ei jesta... tyty, sie olit oikeessa!!!

Mä oon iha ällikällä lyöty ja TÄYSIN sekaisin!! B) :eek: |O :xmas: :x |O :'( :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Mul siis ollu tänäänkin kuvottavaa oloa, miettiny jo, et no oisinko, mut toki sitä aattelee et no mie vain kuvittelen... Ny ois vast 4+2... Voi kumpa tää ny kestäis!!! :heart: :heart: Ny mie en anna km pelon mua vavisuttaa enkä häiritä, MEILLE siis TULEE VAUVA!!!! :heart: :heart:
 
Juu kyl se nyt on jo paljon vahvempi, et kunnol sen kyl näkkee. Siin luki et "Nosta tikku pois 5 sekunnin kuluttua, ja aseta se puhtaalle ja kuivalle alustalle. Odota 5 minuuttia ja anna tikun olla paikallaan. Tikussa näkyy yksi tai kaksi värillistä viivaa haaleaa taustaa vasten värjätyn osan vieressä, tulos tarkastettava 30 minuutin kuluessa."... Ny menny ehk noin 15 min. testin teosta ja siin on iha selvästikin kaks viivaa...
 
Onnea MIRACLE!

MINÄPÄS TIESIN! Kun minä SANOIN, että Aconilla roskishaamu on plussa.
Kun me käytetään niitä ammattilaiskäytössä ja valmistajakin sano niin.

Onnea onnea! Tosin en haluis päästää sua täältä pois. :heart: :heart:
Todella ihanaa!
Eikö sitä miestä saa mitenkään kiinni?

-B
 
En mie tiiä :D Mie pistin sille viestin, et "tuleva vaimos taitaa olla raskaana, kulta! meille tulee vauva!!!" :LOL: Mä oon iha ällikällä lyöty!! Ei tää outo kuvottava olo ollukaan kuvittelua!! Voi pienokaiset ihanaiset!! Kiitos onnitteluista: Louvre, Dooris ja HaLPe!!! :heart: :hug:
 
Voi kun te kirjottelette niin nopeesti, ei perässä pysy!
Tervetuloa kaikki uudet kuumeilijat! :wave:
Hirmusti onnea miracle! :flower: :heart: Mitäs mie sanoin! Et voi koskaan tietää! ;) Uudessa vauvalehdessä oli aika järisyttävä juttu naisesta joka sai tietää raskaudestaan vasta yli 30 raskausviikon jälkeen! :eek:
 

Yhteistyössä