Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

dooris meillä ei anoppi enää tuu es käymään jos me ollaan kotonaa. jo me ollaan jossain niin miehen siskolle annetaan valtuudet mennä meidän kotiin olemaan kissojen kanssa vähän aikaa, niin äkkiäkös se anoppi on siellä.

jotenki tuntuu että se vaan haluu sanoo sanottavansa, vaikka asia ei sille yhtään kuulu! se on ihan ravostuttava ihminen! sitte se on vihanen mulle ku mä haluan vaihtaa keittiössä kaakelit!
 
takaisin oman navan pariin..

siis mulla on vast täti lähteny ja jo olen tuntenu parina viimesenä päivänä jotain pikku nippailuja alavatsalla! ovikseenhan on siis viel aikaa vaik kuin ja paljon... meikä hautoo jotain jättipulleeta munasolua :whistle:

Rouva B: tohon edelliseen tekstiin viitaten, ni olen näkevinäni jo jotain donnassakin. mut taas sama epäröinti; onks se, eiks se oo.... :D
 
Jee Johanna, on se!

Jos se siis on erilaista kun normaalisti, eli vaan haaleita keltasia (eli läpinäkyviä ) palloja. Siis kun jos on mustaa, niin eikös se oo kiteytynyttä suolaa? =) Eli että ois tulossa se!

Siehän jo tiiät kun ootpari kiertoo seuraillu, oot jo vanha tekijä!
Mie menin kämmimään sen viime oviksen kun rikoin Donnani. Mut nyt aion kyllä onnistua, ois ensi viikko se ovis-viikko nyt kun on noi Clomit. :D

Nibbler: Kylläpäs nauratti! :LOL: Mikä anoppi! Siis vihanen sulle jos haluat vaihtaa keittiöstäs kaakeleita. :D Hassu anoppi!

-B
 
Bee: täytyy varmaan alkaa pupuileen kun siellä linssissä edes jotain näkyy :LOL: sit voi pitää taukoo, kun näkyy vaa pelkkä valo :whistle:
Ei muuta ku sormet ja varpaat pystyyn sulle ens viikkoa ajatellen! raportoit sitten heti kun oot bongannu O:n, ett miltä se siusta näyttääpi.
 
Nibbler, kaikenlaista :LOL: Meillä taas tulevat ilmottamatta sisälle kaikki miehen sukulaiset... Viimeeks oltiin suihkussa alkamassa pupuilemaa... Sit oon kyl kuullu näit kaikkii kivoja et ai sie oot siivonnu juttuja et nyt tänne voi tuodakki jonkun kylään...
 
Päiviä vaan kaikil! :wave: Kiva kuulla, että täällä on paljon muitakin työtään inhoavia ja elukkaihmisiä. :D Mä en tosiaan kestä tätä enää kauaa. Menee ainakin syyskuun lopulle ennen ku tiedän pääsenkö koulutukseen ja jos pääsen niin kuinka kauan mahd. homma kestää?! Sitä ei moni tiedä ja harva arvaa... Aaargh!! :kieh: Tahtoo jo asettua ja saada vauvelin! :heart:

Saakos muuten kysyä, työninhokit, mitä työtä teette? :D
 
Miul kans peukut pystys revera:) Mikäköhä mie oisin nimikkeeltäni tuol töis, kai ihan leipomotyöntekijä. Eikä kiinnosta yhtää! 18.00 pitäis töihin tänää mennä. Haluaisin jotain muuta tehä, mut toistaseks tuol nyt on töitä ni siel se vissii pitää nyt vähän aikaa olla :(
 
Talvis olen samaa mieltä kanssasi tuosta "miks ei kukaan kommentoi mulle..." -jutusta.
Se ei aina ole helppoa rueta kommentoimaan 61 ihmisen, " Jee, massussa nippailee taitaa olla ovis tulossa" kommenteihin. Ja mulla ei ainakaan ole aikaa päivystää koneella 24/7, jotta voisin jok'ikiselle vastata. Ja Tahallani en todellakaan sitä tee.. Ja jos joistain tuntuu siltä, et kirjoittelen vain tietyille ihmisille, niin se varmaan johtuu, siitä, et ne vaan sattuu olemaan täällä samaan aikaan, kuin minä.

Tyttäret hei lopetataanko tämä tuohu ja aletaan käyttäytymään, kuin aikuiset konsanaan?
 
No niin, nyt olen taas saanut purkaa kiukkua, joten voin alkaa itsekin käyttäytymään aikuismaisesti ja osallistumaan keskusteluihinne.

Eli olen ammatiltani lähihoitaja ja ammatinvaihdosta suunnittelemassa. Ajatuksena olisi toteuttaa omia haaveita ja lähteä opiskelmaan pieneläin hoitajaksi. Nuo Koiruudet kun on vienyt sydämen, niin miksi ei voisi harrastusta ja ammattia liittää yhteen. :)
Siipalla ja minulla on vaan yhteinen autolaina.. muuta velkaa ei toistaiseksi ole.
 
ja Anoppi keksusteluun sen verran: Kuten jo joku mainitsikin, niin ainahan sitä pitää hieman jonkunlaista erimielisyyttä olla ( vaik en ole koskaan näyttänytkään sitä hänelle)
Mua joskus ärsyttää anoppissa se, et hänellä on vähän turhan kallis maku asioissa..
Hän kantaa kassi tolkulla tubberwaren muovi purnukka hässäköitä. On alkanut keräämään meille pentikin vanilia kahviastiastoo.. On silkkilakanoita, pellava laudeliinoja. yms..(eli siis kaikkee turhaa merkkitavaraa, jota saisi myös halvemmalla) Mut kun mie en oikeastaa haluaisi moisia. Haluaisin, itse rakentaa pesää meille ja toivottavasti joskus myös lapsille.
Ai, että miten hieno tunne onkaan, kun on saanut itse ostaa jotain omaan kotiin. :)
 
Kiitos, kiitos Talvis ja Dooris85! :) Joo olen samaa mieltä tuosta kommentti asiasta. Minullaki pyyhkiytyy puolet kommenteista tuuleen kun selailen sivuja (aina tullut väh. 5-sivua lisää kun tulen seuraavan kerran :D ) ja monesti kun lukee, että joku on plussannu tai joku negannu niin kun pääsee viimoiselle sivulle, ei enää muista keitä ne oli joille piti kommentoida. :D
 
Terppa tytöt!

Olen samoilla linjoilla Talviksen, RvB:n ja Dadden kanssa, nyt uutta asennetta kaikille kehiin, ettei mene koko ajan hirveeksi väännöksi tämä homma!
Ja siis kossuvishy jos tänne kirjottelee päivällä, eikä kukaan vastaa, niin porukka on yleensä töissä, koulussa tai pihalla, tuskinpa täällä kukaan tahallaan kenellekkään jättää vastaamatta, mutta tosiaan meitä on paljon ja kun lukee esim. 5 sivua, niin minä ainakin unohdan mitä siellä sivulla 1 oli sanottu. Se siitä.

Mullaki on ehkä ovisaika käsillä =) oon yrittäny tikuttaa, mut samanlainen viiva tulee koko ajan, ei ihan haamu, mut ei yhtä vahva ku kontrolliviiva, lauantaina en saanu tilaisuutta tikuttaa, kun on oltiin siellä reissussa, tietty just sillon ois tullu ne kaks viivaa :kieh:
Noo, me ollaan onneksi pupuiltu joka toinen päivä, että jospa se auttas :D
 
JenPen
RouvaB :hug: Jos jotakin pahaa sattunut. Me ollaan miehen kanssa Turusta, ehkä huomaatte jo kirjoitustyylistäkin välillä... :whistle: Onko kukaan muu Turun seudulta?

Dooris85 Jestas mikä anoppi, mulla on niin lyhyt pinna et saattaisin olla aika äkkiä tukkanuottasilla tollasen kanssa... No, hän tarkottaa varmaan ihan hyvää kuitenkin!

Mulla on ihanat appivanhemmat, joskin ovat eronneet. Miehen äiti on lastentarhanopettaja ja on kovasti kysellyt lapsenlapsia ja luvannut auttaa. Hän on muutenkin todella mukava, joka asiasta voimme puhua, muttei kuitenkaan tuppaa elämäämme liikaa.
Meillä miehen isoäiti on se, joka soittaa noin 30 kertaa päivässä ja joka kerta kun käymme siellä, hänellä on 100 erillistä vanhoista kirjekuorista leikeltyä lappua, joissa muistutetaan mitä kaikkea pitäisi tehdä kotona tai mökillä. Mieheni hoitaa netin kautta mummonsa raha-asiat, eli maksaa laskut jotka hakee mummonsa luota silloin tällöin. Mummo antaa laskut, mutta on kirjoittanut silti erilliselle paperille varmuuden vuoksi summan, maksun saajan ja viitenumeron, ihan kuin ne eivät kävisi ilmi laskusta. Ja lappu on sitten teipattu, laitettu klemmarilla ja vielä kuminauhalla oikeaan laskuun kiinni ettei se vaan katoa, herranjestas! |O

revera Niin mitäs itse teet, ja mihin koulutukseen olet hakemassa? Mä korjaan kännyköitä työkseni, ja voitte uskoa et se on maailman tylsintä hommaa... Minä haluaisin myös tuohon pieneläinhoitajan koulutukseen! Mihin sinä Daadeli olet menossa sitä opiskelemaan?
Täällä Paimiossa on kyseinen koulu johon olen hakenutkin, mutta kun sinne pääsevät ensisijaisesti henkilöt jotka ovat parhailleen eläintenhoitotyössä, ja tulisivat suorittamaan tutkinnon työnohessa. Kännyköiden korjaaminen ei siis paljoa auta kun sinne hakee...
 
JenPen
Niin ja tuohon kommentoimisasiaan minäkin vielä, että itse ainakin haluaisin vastailla jokaisen kirjoituksiin, oli sitten kyse isommista tai pienemmistä asioista. Täällä on kuitenkin niin aktiivista porukkaa kirjoittamassa etten mitenkään pysy perässä kaikkien jutuissa. Ja muutenkin tulee jo tollasia sepustuksia kuin yllä, enkä siinäkään kommentoinut ku muutaman tyypin juttuihin... Hidastakaa tahtia niin ehditään kommentoida kaikkeen :D
 
JenPen Asustelen savonseuduilla, Ja tässä lähellä on eräs oppilaitos, jossa pieneläin hoitajien linja... Taas tunnistamisen pelossa koitin vastata ympäri pyöreitä. :D

Mutta tää tyttö lähtee pakkaamaan kamojaan reissua varten.. illalla lähden junalla helsinkiin, sieltä laivalla tukholmaan.. Joten lopummalla viikkoa palailen taas asiaan. Ja toivottavasti saan lukea erittäin hyviä plussaus uutisia ;)
++++ :whistle: Plussa tuulosin teitä kaikkia lähestyn. :wave: :heart:
 
JenPen ja muut. Olen siis asiakaspavelija/myyjä. Seisomista päivästä toiseen sisätiloissa, kesät ja talvet ja asiakkaat, ne ne vasta välillä rassaakin!! Ei oo hääviä! :eek: Eläin-, hevos-, koirahieroja ja homeopaatti, refleksologi jne. Tällaista luontaishoitoa elukoiden parissa. Ne kun on olleet aina lähellä sydäntä. :) Ja olen siis käynyt ammattikoulun, enkä todellakaan ole oman alan hommissa kun papereissa lukee hevosenhoitaja. :D
 
JenPen
Daadeli Muistaisinkin että olen lukenut siellä jossain olevan koulun, mutta taisin hylätä sen vaihtoehdon kun se oli niin syrjässä, kartasta kun katsoin niin aivan keskellä metsää. Olisi pitänyt jonnekin sinne päin muuttaa taikka sitten asuntolaan... :/
 
Duffy: juu, ehkäpä. tää miun kroppa on NIIN vaikeaselkonen ja yllätyksiä täynnä, että täytyy vaa tutkailla tilannetta tuolla donna-kojeella ;)

Ja mie olen kans ympäripyöreesti sanottuna asiakaspalvelutyössä... itse ammatti sinällään ihan jees, mutta ajan kuluessa/kokemuksen karttuessa vaan enemmän ja enemmän alan vihaamaan asiakaspalvelua! Se imee miut ihan kuiviin :(

Kotiin kun tulee, niin ei jaksa jutella eikä tehdä enää mitään (edes niitä välttämättömiä kotitöitä harrastuksista puhumattakaan). mun työpaikalla on ainainen härdelli ja kiire. Ruokkis on siinä että vedät minuutissa jonkun einespöperön nassuun ja taas mennään. työajat myös lähes poikkeuksetta venyy ja paukkuu joten mitään norm. elämää työajan ulkopuolella ei oikein voi edes suunnitella... Ai että mä vihaan tätä työtä :kieh:

Mä olen aivan eläinhöperö mutta täl alueel ei oo tuota pieneläinhoitajakoulua tms. Mun täytyy kyl valitettavasti todeta, että ainakaan täl hetkellä ei opiskelut onnistu kun sen verran isot lainat.. Töitä ihan mieluusti tekisin kunhan ala olisi toisenlainen.
 
JenPen
Mullakaan ei lainojen takia opiskelu onnistu, mut elän toivossa josko lapsen saannin jälkeen sais jotenkin sumplittua ne asiat... Haluaisin jäädä hoitovapaalle ilman muuta, ja josko siihen saisi jotenkin opiskelun yhdistettyä.

Mä taisin olla ainoa ku möläytti työnsä ääneen täällä... Tiedättekö te jotka pelkäätte tunnistamista, että täällä on tuttuja? Vai miksi ette halua että joku teidät tunnistaa. Mä tiedän kyllä varmasti ettei täältä mun lähimpiä kavereita löydy, työkavereita kylläkin.
 
Joo ei se ole hääviä tuo asiakaspalvelu. Mä olen tuossa työssä ollessani alkanu vihaamaan ihmisiä. :D Siis sillain, et monesti sitä ärsyyntyy jo ihan vapaa-ajallaan ihmisten "tyhmyydestä" ja muunkinlaisesta käytöksestä. Tekee mieli sanoa kaikki suoraan kaikille päin naamaa kun ei töissä voi. :LOL:
 
JenPen: mä tiedän ainakin täällä pyörivän joskus tuttuja...
ihan samanlainen haave myös mulla, hoitovapaa ilmanmuuta ja sit uusille urille. tätä vaan kun ei tiedä kuin kauan menee raskautumiseen taikka tapahtuuko sitä ollenkaan, niin pitäs silti elää eikä vaan oottaa, että sit kun. Se on vaan niin pirun vaikeeta ja iso muutos pelottaa.
 

Yhteistyössä