Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

Kiitos Terhi! Kyl mie aika luottavaisin mielin oon! :heart: Se kummiskii on niin, et pelkää sit jos on jottai pelättävää ja surra sit jos on jotai aihetta =) Ny vain nautin :heart:

Mut jospa mie kerään kimpsuni ja kampsuni ja yritän jo jättää tän kuumeilu puolen..Toivottavasti ei tarvi tänne ennee takaisin tulla! Ei sillä ettettekö ois iha huippuja tyyppejä, mut kyl mie mieluusti odottajissa ja sitä myötä äitien pinoissa sit oon ! :heart:
 
Halituksia iha kaikille, ol ihana kuumeilla teidän kans!! Tässä pinossa ol sitä jotain, aina kovasti juttua ja vilkasta keskustelua, sekä tsemppausta! Kiitos siis näistä ihanista hetkistä kaikille!! :hug: :hug:

Ja suuren suuri plussa-aalto tätä pinoa vavistakoot! Plussapuhurin myötä (++++++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: ) kiitän kaikesta niiaten ja poistun takavasemmalle teidän juttuja pilaamasta! =) :wave: :hug:
 
heippa miracle sitten sinne odottajuen pinoon! Oleppa niille odottajille yhtä ihana kun olit meillekin! :)
yöperhonen samassa veneessä ollaan samat on oireetkin Saas nyt nähdä kuinka meille käy. :)

Mä taidan olla ainoo alle 20v. kuumeilja tässä pinossa. :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja revera:
baby butterfly Täytyy kyllä sanoa, että pettäminen on suhteen rikkeistä pahin. Kannattaa todella miettiä miten sellaiseen ihmiseen tulevaisuudessa luottaa, varsinkin kun on lapsia suunnitelmissa. Tämä siis vain minun mielipide. Ja kyllä meilläkin on rahahuolia. Vaan kyseessä "hieman" isompi summa eli ei teillä vielä sen suhteen hätiä. Mies on kertonut minulle tilanteestaan heti suhteen alussa joten en ole koskaan epäillyt häntä raha -tai pettämisasioissa.
miracle Kyllä siellä kaikki on vielä kohdallaan! Ei niitä oireita koko aikaa aina ole. ;) Saakos udella missä päin asustelet?
no onhan se ehkä se pahin. Pampi se kyl olis jos olis yrittäny tappaa toisen. :D (vitsillä) Mutta ihminen on anteeksi antavainen ja jos toinen yrittää ja parantaa tapansa, niin miksikäs ei. Onhan se varjostanut meidän suhdetta, mutta ollaan kyllä molemmat ihan innoissamme jos vauva tulee. itseasiassa hyvinkin moni mies/nainen pettää siit on joskus tehty joku tutkimuskin. Eriasia on se että tuleeko se koskaan ilmi. Itse olen vakaasti sitä mieltä että jokaisen kuuluu saada se toinen tilaisuus. :)
Olin minäkin niin pettämistä vastaan että jos pettää ei rakasta jne jne.. Mutta kun omalle kohdalle se sattui niin asia ei ollutkaan niin mustavalkoinen. tyty anakin varmasti tietää mitö tarkoitan.
 
baby butterfly Tottahan toki! Minä olen vaan siis itse vakaasti päättänyt, että jos joskus pettää niin ero on edessä. Voisin ehkä antaa anteeksi, mutten koskaan unohtaa joten omalla kohdalla ei toimis. Mutta siis en nyt yrittänyt manipuloida sua tai mitään sellaista. :) Pettäminen vaan on parhaan kaverin kautta "läheinen" asia ja rahahuolet oman miehen joten piti kommentoida. :) Nyt nukkumaan -->
 
bb, mäkin oon aina ennen ajatellu et jos toinen pettää niin se siitä sitten. mutta jos nyt tulis vastaan, niin varmaan haluisin vielä yrittää, rakastan tuota ukkoa sen verran kovin :heart: ja häpeäkseni joudun myöntämään että olen itsekin aiemmassa suhteessa pettänyt, eikä se ollu niin yksinkertaista :ashamed:
mutta nyt pitää käydä unten maille, vauva unia näkemään =) kauniit unet kaikille ja +++++++++++++++++- tuulia kaikille, vielä tämän yön puolella ;) meinaan itse ainakin kokeilla =)
 
Hei naiset! Tunnustautumisia peliin, käyttekö koskaan kurkkimassa ja lukemassa odotus-puolen juttuja? Hmm, musta tuntuu, että tää on aika selvä peli tän kyssärin kans :D :LOL:

Itse käyn joskus kattelemassa maha-kuvia ja lukemassa juttuja hih hih.
 
revera:me mietittiin sitä talon rakentamista, mutta koska olen suht malttamaton luonne, niin ostettiin vanha talo jota ollaan kovasti remontoitu. vielä on kyllä tekemistä, mutta paremmalla puolella jo ollaan :D . meidän välejä ei ole ikuisuus-remonttirumba haitannut :heart:

Näin jälkikäteen ajatellen ainakin hyvä ettei viel ollu sitä pient nyyttiä --> en ois sitten itse päässyt hommiin mukaan 100%:lla ja ois mieheen kohdistunu aika kovat paineet saada rempat yksin tehtyä. -Ja se pöly mikä leviää joka kolkkaan :eek: ei pienelle hyvä ei..

Mulla ihan samat tunnelmat tuon työasian suhteen. Ihan nolottaa paljastaa, että toivoisi raskautuvan mahdollisimman pian että pääsisi nykyisestä työstä irti...

-Ja lemmikkejä löytyy, 2 koiraa ja kieltämättä jännittää/pelottaakin miten ne sitten tulokkaan vastaan ottaa. kummatkaan ei ole ollu vauvojen kanssa tekemisissä.

Olikohan viel jotain? Nii, mie 25 ja ukkeli 28.

Täällä täti on lähteny lipettiin ja vierailulle on saapunu jonkinasteinen flunssa. Väsyttää ihan sairaasti ja kurkku kipee |O Eikä tee yhtään mieli pupuilla :|
 
JenPen
Minä ainakin käyn vähän väliä odotuspuolella kurkkimassa... Erityisen mielenkiinnolla lueskelin joskus ketjua kolmosten odottajista, he taitavat kaikki olla jo synnyttäneet nyt.

Meilläkin on muuten koira, 8 kuukauden ikäinen ja suurikokoinen. Pelkää lapsia kovasti, tosin sillä tuntuu joku mörkökausi olevan muutenkin juuri tässä iässä. Viimeksi oltiin miehen serkun lasta sen kanssa katsomassa, tyttö on 2-vuotias. Koiramme haukkui ensin peloissaan, mutta kyn pikkutyttö menetti mielenkiintonsa, koirakin uskalsi mennä häntä vähän nuuskimaan ja loppujen lopuksi olivat sulassa sovussa siellä tuvan lattialla.

johanna83 Mun ei kanssa tuu yhtään ikävä työpaikkaa, ja jos raskausaikana on jotain vaivoja niin en kyllä epäröi potea niitä kotona sairaslomalla... Inhoan työtäni, ja toivottavasti äitiysloman jälkeen olisi mahdollisuus mennä opiskelemaan ja olla siten enemmän lapsen kanssa kotonakin, jos ei ihan hoitovapaalle ole varaa jäädä.

Minä kerroin eilen äidille ja tämän miehelle että olemme jättäneet ehkäisyn pois. Mies sanoi alkavansa samantien veistää kehtoa vauvalle ja puhui jo synnytyksestä vaikka yritin toppuuttella että eihän tästä aikataulusta tiedä... Aamulla äiti soitti ja kysyi olinko tosissani asiassa, ja rupesi sitten hekumoimaan ajatuksella että hänestä tulee mummi :D

Oletteko te kertoneet yrityksen aloittamisesta joillekin?
 
JenPen
Yöperhonen Niin paljon tullu tekstiä etten meinannut sun kysymystä huomata... Mulla tosiaan pari viikkoa ollu menkkamaisia kipuja koko ajan alaselässä. Ovulaatiota en huomaa itse, mutta kivut ovat alkaneet sen oletetun ajankohdan jälkeen. Lisäksi juuri silloin, heräsin yhtenä yönä todella kovaan kipuun samalla seudulla, ja arvaa vaan lisäsikö toiveitani se, kun luin Vauvan odotuspalstalta että monella vastaava yöllinen, äkillinen kipu johtanut raskautumiseen. Siellä puhuttiin aiheesta, voiko alkion kiinnittymisen tuntea ja tarkoittaako tuollainen kipu sitä.. Kuulostaa naurettavalta, mutta lisäs tietty toiveita :whistle:

Lisäksi mulle on tullut painoa 4 kiloa muutaman viikon sisään enkä todellakaan liho helposti, viimeksi varmaan 5 vuotta sitten. Alkoholin hajukin oksettaa (mitä se ei yleensä tee...) ja hajuaisti tuntuu muuttuneen yliluonnollisen herkäksi. Ja mies sanoi eilen illalla nukkumaan mennessämme, että rinnat ovat kuulemma selvästi turvonneet :D

Mitä oireita Yöperhosella?
 
Meillä tietää yrityksestä mun äiti ja itseasiassa iso osa mun kavereista ja töissähän nuo tietää kans, oon kyl miettiny, että katotaanpa vaan niin en kuitenkaan tuu raskaaksi ku oon kaikille läyrynny tästä :D Viime aikoina oon ollu tästä asiasta hiljempaa, kerron sitten, jos tuun raskaaksi jossain vaiheessa.
 
Jenpen: mä olen normisti äärettömän harvoin saikulla. sillon mun täytyy olla todella kipeä, että meen lekuriin ja jään kotio, mutta odotusaikana en aio potea yhtään huonoa omaatuntoa pienestäkään vaivasta ;) hyi meitä :D

mie oon kertonu vaan kahdelle ystävälle, jotka onneksi osaa pitää suunsa supussa :heart: välillä kyselevät, miten projekti etenee... :)

täytys varmaan kömpiä peiton alle... öitä! :wave:
 
Voi Miracle oon vissiin vähän myöhässä, mut ONNEA tosi paljon! Iha kylmät väreet meni selkää pitkin ku luki tuolta aiemmin sun plussauksesta. Ihanaa! :) Ja heihei :wave: kun sinne ootus puolelle siirryt!

Mullaki on nyt pitkästä aikaa jotaki positiivistaki kerrottavaa. Miehen kanssa sain puhuttua vauva-asian nyt selväksi ja me ainaki nyt alkuunsa tjottaillaan. Ei kuitenkaa oo tässäkään kuussa kumia käytetty, nii piti nostaa taas asia puheeksi ku omaa mieltä se vaivas ja mies oli ihanan myönteinenki kyllä. Nyt on hyvä mieli! Toiseksi meille kyllä kummasti "sattu" tässä kuussa nii, et pupuiltiin aamusella ja illalla huomasinki oviksen merkit. Nyt sitte täällä pitäis viikko jännäillä, et miten käypi. Mahaa on ainaki juilinu jatkuvasti kamalasti ja huonoa oloa on ollu useempana päivänä, mut taitaa olla vaan nuo aivot jotka mulla sitä raskaushormoonia erittää ja kuvittelen vaa kaikki. :D

Tänne oli nii paljo kerinny tulla tekstiä viikonlopun aikana ku en päässy koneelle, etten jaksanu kaikkia tekstejä lukia, et :hug: tarvitseville!
 
Henuliini: hienoa, että ootte saaneet puhuttua asiat selviksi. ei kun vauva alulle vaan! Tjottailemallahan ne yleensä ne vauvat tulevatkin... Tämönen vartavasten yrittäminen kun tuottaa sitä stressiä.

Miraclelle iso kiitos vertaistuesta, päivityksistä ja seurasta täällä! Mene sinne äitiyspuolelle ja pysy siellä! Me tullaan perässä, pidä meille paikkaa!

JenPen, Tervetuloa! :flower: Mistä päin te olette? Me PK-seudulta ja mies on tosiaankin erittäin mukana tässä hommassa. Välillä jopa tuntunut, etten pysy sen tahdissa.
Herra kun josilittelee masua ja kyselee että onko siellä hänelle vauva. :D Vaikka ei kyllä tasan ole vielä... Me siis menossa lapsettomuushoitoihin tässä kuussa, nyt jo 2 eri hormonipillerit käytössä...

Minä: Mulle tapahtu jotain viikonloppuna. Jotain, mistä en voi täällä ees puhua. Mut kaikella tapahtuneella on tarkotuksensa, ja oon siitä hyvin varma.
Pää on sekasin, mutta eiköhän se tästä tasaannu.
Clomeja otettu nyt 3, ja ekat sivuoireet bongattu: Kuumat aallot, hiusten lähtö ja kipeitä kohtia tisseissä... :| Toiv. ois eka ja vika Clomikierto mikä pitää kokea. :p

-B
 
Kauhistus, kun tänne on taas tekstiä tullunna.. En edes jaksa viel kaikkee lukee.. oon nukkunu viimeyön aikana reilut 2,5 tuntia. Päivystämässä olin taas. Ja minun tuurillanihan sitä ajeltiin sitten taas koko yö putkeen. :|
Sen huomasin, että tänne on tullut uusi kuumeilija: Joten tervetuloa Jenpen Mut nyt painun muutamaksi tunniksi petiin.. Ja sen alkais pakkaaminen, huomista reissua varten, koitan tulla tänne viel myöhemmin päivällä :wave:
 




4.8.2008



Minnie-.....................kp 42/30-33..............................(tjottailee)
Emiliana.................. kp 34/28-33....................................... yk 4
Noomi- .....................kp 34/22-26........................................yk 1
Sannya.................. kp 32/??...............................................yk 1



DeviLiah...................kp 28/25............................................ yk 2
Louvre.....................kp 28/32-35.........................................yk 5
Kadak......................kp 28/26-29.........................................yk 4
kiharapää............... kp 28/32-35.......................................yk 11
Siniviuhka............... kp 27/26-29.........................................yk 6
Piglet...................... kp 27/27-.................................(taustailee)
Kuumeilija............... kp 26/26-41.........................................yk 6
mulmul.................... kp 24/25-28.......................................yk 12
baby butterfly..........kp 24/28.............................................yk 2
Humu82...................kp 22/27-33............................yk 1(yht. yk4)



Laala...................... kp 21/??...............................................yk 2
yöperhonen-.............kp 21/23-25........................................yk 6
nibbler.................... kp 20/28...............................................yk 14
Ouska......................kp 20/28-??...........................................yk 5
Terhi82....................kp 20/28..............................yk 3(km jälkee)
Hemuli1981.............kp 19/28-38..........................................yk 3
Veena......................kp 19/24-28........................................yk 15
Duffy........................kp 18/34...............................................yk 4
kaz..........................kp 16/??.................................................yk1
HaLPe......................kp 15/24-27..........................................yk 6
kossuvishy...............kp 15/26...............................................yk 7
Talvis.......................kp 15/30-31(-43)..................................yk 4
Nera-85....................kp 14/28-35.........................................yk 4
Lumikeiju.................kp 13/28- ...........................................yk 4
TinyAngel.................kp 12/29-30.........................................yk 5
Santtuli...................kp 13/27-57..........................................yk 4



Kauris-82.................kp 11/30..............................................yk 5
Sompio.....................kp 10/31..............................................yk 2
tyty86......................kp 9/30-35..........................................yk 6
johanna83...............kp 8/32-40..........................................yk 5
ElinaMaria...............kp 7/28.................................................yk 7
Marshmallow............kp 6/23-26..........................................yk 2
Miss Mindy................kp 6/33-35..........................................yk 2
Rva B.......................kp 5/33-41........................................yk 16
Finu.........................kp?/??........................................ .........yk 1
Jouskari-82................................................................ .........yk 11
toivova-84................................................................. .........yk 1




HAAMUJENGI:





Taustailee:
vinka........................Kuumeilee
Alisa84.....................Kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.....................Odotamme pikaista paluuta
Pantalaimon.............Taustailee ja yritystä on?
Louvre......................Palstatauolla
Simppu82.................Palstatauolla, tjoittailee
Citilda......................kp ?/27-28........(taustailee)................yk 5
Daadeli.....................tjottailee
Sun Rise..................tjottailee, yk2
Dooris85................. jättää ehkäisyn piakkoin
kukkaiskeiju..............tjottailee
revera........................kuumeilee, pillerit vielä käytössä
Diodium
apsu
Valma
Henuliini
papaijaa8
teddybear82
Mansikkatee
Nanniina


PLUSSANNEET:




Marimint81...................yk 1
mouku80......................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine......................yk 6
Puliina..........................yk 5
Sydänkäpynen.............yk 3
ronja78........................yk 3
EAK ..............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave .........yk 3
henni82 .......................yk ?
Fairytale84..................yk 4
Tinii..............................yk n 1v.
koiramamma................yk 1
Nauruprinsessa...........yk 1
Mayah..........................yk 1
Cora85.........................yk 2
Cristiina.......................yk 7
Novelle78....................yk 14
siniapila ......................yk 3
sanni30........................yk 4
memmy........................yk 3
LEP...............................yk 3
DaylightDancer............yk 2.......35/27
vauvahaaveita.............yk 5......28/27-30
jive-.............................yk?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6.......44/38
toiveilija82....................yk 9.....36/34-42
Sirpula..........................yk 9.....32/34-71
Haidi84.........................yk 7.... 34/28-29
Charmophis................yk 2.........39/35-38
Niiskunena-78........... yk2......... 30/28
tiger75........................yk 11........30/27-29
Kat.................................yk1..........31/35
Veiled87.......................yk 4..........32/28-29
nimiko..........................yk 6............ 42/26-28
mimmukka81..............yk 9
xAnnax.......................yk 7............ 35/28-31
Zoe-F....................... yk 1............ ..27/??
EllaMaaria.................yk 1...............kp?/??
melisha.....................yk1 .............kp 28/30
Linna
Suunnistaja..............yk 4...........kp 32/26-28
outsa5......................yk 5............. kp 34/33
JJ-t............................yk?
miracle..................yk 4 (yk 7)......................kp 30/26

keskiarvo 4,47 (192/43)



 
rva B hui! :eek: toivottavasti ei mitään vakavaa! :hug:

miracle HEI HEI!
katokkin että pysyt siellä mammapuolella ja kasvatat ihan superihanan masun! Mä tuun perästä tossa kuukauden päästä! ;)

Kellekäs muulle mun piti jotain sanoa... kadak kiitos päivityksestä! :D
 

Yhteistyössä