Hakutulokset

  1. M

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset tammikuussa

    Moikka kaikille! Tulin vaan ilmoittelemaan, että oon aika lailla siirtynyt yhden toisen vauvapalstan puolelle, enkä näköjään käy täällä enää ikinä. Mut saa poistaa listalta :) ja onnea kaikille loppuodotukseen! :flower:
  2. M

    Pino hysteerisille ruuan tarkkailijoille -kaikkiruokaiset älköön vaivautuko

    Palvikinkussa, ainakaan kaupasta ostetussa, ei ole vaaraa, koska palvausprosessissa lihan lämpötila nousee yli 70 asteen ja toksoplasmoosi (joka on se mahdollinen vaara) kuolee jo 65 asteessa. Sitä en osaa sanoa, voiko jossain kotona saunassa palvatulle lihalle käydä niin ettei se lämpötila...
  3. M

    Pino hysteerisille ruuan tarkkailijoille -kaikkiruokaiset älköön vaivautuko

    Kaikki kirjolohi on kasvatettua, joten sitä ei koske mitkään syöntirajoitukset. Itämeren lohta ei suositella usein Itämeren saastumisen takia, mutta Norjan lohi on eri asia, sitä saa syödä vapaasti. Lisäksi kaikki Suomessa myytävä Norjan lohi on sekin kasvatettua...
  4. M

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset marraskuussa

    Mä ilmoitan itestäni heti että ette pyyhi mua pois B) Oho, voiko todella olla että me tammikuiset ollaan nyt ekana tässä listassa! Aika rientää. Itselläni siis nyt 29. viikko menossa. Tosi hyvin on mennyt, ei mitään vaivoja, täällä ei vaan jostain syystä kerkiä käydä :saint: Me ei olla...
  5. M

    Lähes kolmikymppiset ekakertalaiset, syyskuussa

    Pitkästä aikaa täällä! Maikkis, toivotaan että kaikki on seuraavassa ultrassa hyvin. Ikävä epävarmuustilanne kyllä sulla. Tervetuloa mun puolesta kaikille uusille joita en ole vielä "tavannut"! Hazel, mulla alkoi maha kasvaa kun 17 viikkoa tuli täyteen, ja nyt sen huomaa ainakin kaikki...
  6. M

    PK seutu ja juuri np ultrassa käyneet?

    Ei mennyt yli vaan mullakin oli 11+4 se ultra, keskellä heinäkuun lomia. Jos ei osallistuisi siihen verikokeeseen niin saattaisi mennä yli 12 vkon, mutta kyllä niillä jotka osallistuu laitetaan se ultra tuohon väliin.
  7. M

    G: Millä viikoilla teillä näkyi ultrassa syke?

    5+6 eli kolme milliä pitkässä alkiossa näkyi.
  8. M

    Lihominen alkuraskaudessa

    Mullakin on ollut hiilarinhimo! Omalla kohdalla kyllä suurin syy lienee se, että ruokarajoitukset (tokso- ja listeriaperusteiset) harmittaa ja kaikkea sallittua herkkua tekee sitten enemmän mieli. Paino ei ole oikeastaan noussut, mutta kurjasti syy on varmaan se että lihasmassa on pienentynyt...
  9. M

    Ei hemmetti...Apteekissa ilmeisesti mokattu, kyseessä rauhoittavat lääkkeet.

    Eikun joo 4.5. - 22.6. on tosiaan 50 päivää. Sun pitäis saada lääkkeet 23.6. jolloin on 51. päivä. Ne laski väärin tai sun mies kuuli väärin. Saat lääkkeet kun meet sinne ja ne tarkistaa laskelmat.
  10. M

    Ei hemmetti...Apteekissa ilmeisesti mokattu, kyseessä rauhoittavat lääkkeet.

    Kyllähän se lasketaan hakupäivästä eteenpäin eikä reseptinkirjoituspäivästä. Vai ymmärsinkö sun viestin väärin?
  11. M

    G: Ikäsi ja YHDYSSANAVIRHEET???

    27 v ja 95 % oikein. Mua häiritsee kamalasti ihmisten tekemät yhdyssanavirheet, todella monet tekee niitä niin paljon. Eikä mulla ainakaan kirjoittamisen nopeus kärsi yhtään siitä että kirjotan yhdyssanat oikein, lyöntivirheiden korjaamatta jättäminen on eri asia.
  12. M

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

    Siis Kvartti aivan mahtavaa! Onnea! Hurjasti onnea myös Niiskunenälle. Kyllä se näin on, että plussahanat aukesi silloin kolmisen viikkoa sitten =) Moccamaster, "jo" 7+1
  13. M

    lääkärinsanaston apua

    fysiologinen = normaali
  14. M

    näyttääkö 65dd rinnat isoilta?

    No saman kokoiset ne rintsikkakupit on kuin 75c tai 85a, mutta suhteessa ihmisen muuhun kokoon näyttää 65dd isommalta. Eli vastaus: näyttää.
  15. M

    Tähän todella haluaisin vastauksen. :)

    Kyllä on, kaikki ne joilla on 0 euroa palkkatuloa on ihmisiä jotka ei käytännössä maksa ollenkaan veroja. Toki etuuksistakin pidätetään vero, mutta sitä ei voi 0 e palkkatuloissa pitää samana asiana koska itse etuus on peräisin muiden maksamista veroista.
  16. M

    Tähän todella haluaisin vastauksen. :)

    Miksi kaipaat lukuja? Onhan se nyt päivänselvä juttu, että rahaa siirtyy paljon veroja maksavilta vähän / ei ollenkaan veroja maksaville.
  17. M

    Tähän todella haluaisin vastauksen. :)

    Kht:a saa aina, jos lapsi ei ole päivähoidossa (vaan esim. on palkattu kotiin hoitaja).
  18. M

    MILLOIN RASKAUSTESTI +?

    dpo 9 nega, dpo 10 vähän aikaa mietin mutta päätin että nega sen täytyy olla, dpo 11 hyvin haalea plussa joka näkyi vain auringonvalossa. Siitä se sitten vahvistui! Testit oli 10 mIU eli superherkkiä.
  19. M

    Jo toinen abortti

    No pakottaahan ei voi, ainoastaan kehottaa. Ja onko se sitten muka kenenkään terveydelle parempi saada epätoivottu vauva kuin tehdä vielä se yksi abortti.
  20. M

    Ihan tosissaanko voi tulla raskaaksi ehkäisystä huolimatta?

    No nää tapaukset joissa ehkäisyä käytetty oikein ei silti kyllä kovin yleisiä voi olla, kuparikierukka ehkä poislukien kun se nyt ei vaan ole niin varma (kun ei ovulaatiota estä ja siittiötkin pääsee perille saakka). Mun henk.koht. kokemus kuitenkin on, että seksielämää ehti olla joko...

Yhteistyössä