Hakutulokset

  1. M

    ''liiallinen maidonjuonti'' aiheuttaa diapetestä?! Onk ototta?

    ^alkaa linkki hyvin kun diabeteshuijaus on kirjoitettu erikseen :laugh:
  2. M

    Jo toinen abortti

    Ei varmaan tiedäkään jos ei kerro. Ne varmaan kysyy, ja jos on rehellinen niin sitten ei välttämättä anna ilman reseptiä.
  3. M

    ''liiallinen maidonjuonti'' aiheuttaa diapetestä?! Onk ototta?

    Höpö höpö sanon minäkin.
  4. M

    Jo toinen abortti

    Kyllä sitä jälkiehkäisyäkin saa totta kai niin usein kuin tarvitsee, mutta se vaatii vain lääkärikäynnin ja reseptin jos apteekilla ei ole valtuuksia tms.
  5. M

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

    Kerron tähänkin ketjuun kuulumiset, eli me ollaan MemmuLiinan kanssa samikset: sama ultrauspäivä tänään, sama alkion koko 3 mm ja sama laskettu aika 24.1. Mulla saatiin hentoinen sykekin näkymään, mutta gyne totesi että hänellä on erityisen hyvä ultralaite jossa on säädöt kunnolla kohdallaan. Ei...
  6. M

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

    Hienoa MemmuLiina! :flower: Me ollaan kyllä samikset: kävin myös tänään ultrassa, alkion koko täälläkin 3 mm (vakoilin saman mitan sun viestistä toisesta ketjusta) ja lasketuksi ajaksi tuli sama 24.1. Kääntelemällä ja vääntelemällä saatiin mulla sykekin näkyviin, mutta gyne sanoi että...
  7. M

    Että mä vihaan sitä kun kylään tullaan etuajassa!!

    No todellakin menis hermo ja pahasti. Ihan sama olisko omat vanhemmat vai anoppi, omille tosin paukauttaisin suoraan aiheesta. Eikä meillä edes ole vielä lapsia.
  8. M

    Miten saan selville

    Se seksipäivä oli 2+0, eli laske siitä 40+0 :) ja onnea!
  9. M

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

    Ihanaa MemmuLiina! Onnea vielä kerran :flower: Tulehan sitten tonne odotuspuolen lähes kolmekymppisiin, mun kaveriksi alkuraskaana olemaan :D Minäkin olen menossa jo ens perjantaina ultraan, sykkeen pitäis hyvällä tuurilla näkyä jos en oo erehtynyt keston suhteen, raskauden sijainti ja...
  10. M

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

    Onnea MemmuLiina! :flower: :heart: Mä voin iloita sun puolestasi niin kauan kunnes uskallat itse ;)
  11. M

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

    Citrus, mulle sanottiin suunnilleen samalla tavalla, paitsi että toinen munasarja oli monirakkulainen peräti kokonaan. Samalla lailla sanottiin, että tule puolen vuoden yrittämisen jälkeen takaisin jos ei tärppää.. Nyt noista uutisista on tasan kuukausi ja rv 4+5. Eli ei se välttämättä tarkoita...
  12. M

    ****Plussanneiden raskausoireketju****

    Ennen testiä - menkkoja tavallisesti edeltävä nännien kipeytyminen pysyi poissa - ei yhtään tuntunut että voisin olla raskaana, vaikka koitin kuulostella oloa - ei siis mitään varsinaisia oireita Testipäivänä - ei mitään edelleenkään Testin jälkeen rv 4+ - lievää menkkamaista...
  13. M

    flunssalääkeistä

    Panadolia saa ottaa, eli myös esim. Panadol Hot ok. Noita paikallislääkkeitä kuten Nasolin saa myös käyttää. Buranaa ei tosiaan pitäisi syödä varsinkaan alku- ja loppuraskaudessa. muoks. oltiin yhtä nopeita Venla :)
  14. M

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

    Laita Ada vaan yk 1 niin on ehkä helpommin ymmärrettävä, kyllähän me kuitenkin ihan vauva-ajatuksella se ehkäisy jätettiin pois.. eli siinä mielessä oli yk kyseessä.
  15. M

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

    Kiitos kaikille onnitteluista :) Kävinkin jo ilmoittautumassa tonne lähes kolmikymppisiin odottajiin, vaikka kovasti alussa tässä vielä mennäänkin.
  16. M

    *** Viikon 19 plussailijat <3<3 ***

    Kiitos kaikille onnitteluista :heart: Viiva oli tänään jo ihan selvä ja punainen. Toivotaan että kaikki menee hyvin! Jouskarille tsemppiä: mullahan kävi tässä niin että ovis oli viikkoa myöhemmin kuin luulin, miksei sullakin.. eli testaa ihmeessä huomenna!
  17. M

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

    Heippa! Mä uskallan nyt matalalla profiililla liittyä tälle puolelle (kiitos nanna81 kutsusta), vaikka viikot taitaa olla vasta 3+6 tai 4+0 tai sinne päin. Herkällä testillä sain haalean viivan jo 2 päivää sitten. Plussasin siis yllätyksekseni ihan tjottailumeiningillä, oltiin ajateltu että...
  18. M

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

    Moi pitkästä aikaa! En ole päässyt koneelle ollenkaan, eli tulee hieman myöhässä nää päivitykset.. "Oikea" yritys oli tarkoitus aloittaa vasta seuraavasta kierrosta, mutta niin siinä vaan kävi että ovis juuri tällä kerralla päätti myöhästyä viikon ja ehti näin mukaan tuohon tämän kuun alun...
  19. M

    *** Viikon 19 plussailijat <3<3 ***

    Nostan pinoa, en ole päässyt tänne käymään, pahoittelut siitä! No, tein 11.5. negatestin, kuten odotinkin. Menkat ei kuitenkaan alkaneet, ja 14.5. testiin tuli hyvin hyvin haalea haamu! Haaleampi kuin yksikään noista Johjon testeistä.. Tänä aamuna vaaleanpunainen viiva on vähän selkeämmin...
  20. M

    Siis kattokaa nyt tätä (lisää mainostusta ja ihmettelyä)

    Sori nyt tiukkapipopostaus, en tiedä kaivataanko näitä tähän ketjuun, mutta kerron nyt ajatukseni kun kerta kysyttiin.. Kyllähän tästä mönjästä jo rummutettaisiin tiedeyhteisössä, jos se oikeasti raskautumista auttais. En oo tutustunut asiaan, mutta pikagooglauksella näköjään kyse on...

Yhteistyössä