Hakutulokset

  1. M

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

    Sunnuntaita! Toivotan Unicolle tsemppiä, vaikka en olekaan ollut "vahvuudessa" niin kauaa että tietäisin mistä varsinaisesti on kyse.. joka tapauksessa yritystauko ei-omasta-halusta on tosi ikävä juttu. ).( Ovis on varmaankin ollut tässä viikonlopun aikana. Oon yrittänyt oikein kuulostella...
  2. M

    Hedelmällisyyden parantaminen ruokavalion avulla

    Tarkasti ottaen transrasva on ns. osittain kovetettua kasvirasvaa, eli kovetetuissa kasvirasvoissa sitä transsia on "sivutuotteena" osa. Suomessa parannettiin aikoinaan margariinien valmistusmenetelmiä siten, että tuota sivutuotetta ei synny vaikka kovettamaan joudutaankin. Täysin kovetettu...
  3. M

    Hedelmällisyyden parantaminen ruokavalion avulla

    Sen verran täytyy kommentoida tohon, että suomalaisessa margariinissa ei enää nykyään ole transrasvoja. Sen sijaan margariinissa on paljon enemmän tyydyttymättömiä rasvoja kuin esim. voissa, että se on tuokin tutkimuksen kriteereihin parempi vaihtoehto leivän päälle kuin voi. Kaikkein paras...
  4. M

    Ongelmana pitkä kierto!

    Moikka! Olennaistahan tässä on se, että ovuloitko vai et - vaikka kierto olisi pitkä, niin turha sun mitään clomeja on syödä jos ovulaatio tapahtuu siinä 14 päivää ennen. Ehdotan, että menisit gynelle ultraa varten ja ajoittaisit käynnin niin, että ovulaation pitäisi todennäköisesti olla...
  5. M

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

    Hyvä hyvä Pilvilinna, onnea follikkeleista! :flower: Elä välitä vaikka et ovisplussaa saisikaan kiinni, kyllähän se ultra on vielä paljon tarkempi ja sen mukaan varmasti ovuloit ihan lähiaikoina.
  6. M

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

    Perjantai 18.4. Janis...................30 Hazel..................28 Tähtisäde...........29........................................... .....11/07 Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006 Gilmore...............29...........kp...
  7. M

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

    Unicolle tsemppiä taukoiluun :wave: ja :hug: kans, kuin myös kaikille muille sitä tarvitseville :hug: Omaa napaa: enää 2 viikkoa ja sanotaan kortsuille hyvästit (ja lähdetään sinne lomalle). Ihanaa :D . Kp 13 ja ovis vissiin pikkuhiljaa lähestymässä; harmillisesti se taitaa tulla just...
  8. M

    *** Viikon 19 plussailijat <3<3 ***

    Mulla näyttää merkit siltä, että ovis lähenee pikkuhiljaa. Yleensä se on ollut kp 19-20 ja nyt on kp 13, joten en silti pidätä hengitystäni vielä ;) Tervetuloa Dreamer-88 ja muutkin uudet!
  9. M

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

    Gilmore, makuuhuoneen lämmöistä mulla ei ole kokemusta, mutta olen kyllä huomannut että tosi monet asiat vaikuttaa mulla +/- 0,3-0,5 astetta. Esim. vain tuntia aikaisemmin tai myöhemmin herääminen ja mittaaminen, 2 kaljaa edellisenä iltana, huonosti nukkuminen. Erityisesti toi heräämis- ja...
  10. M

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

    Citrus :hug: Muokkasin listaa.

Yhteistyössä