näyttääkö 65dd rinnat isoilta?

  • Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti
jaahah
Alkuperäinen kirjoittaja Marklund:
ei, nehän on saman kokoiset kuin 79e, tai 75c tai 80b tai 85a ...hoikemmassa varressa vaan
No en kyllä ihan allekirjoita tätä.
Kyllä mun 80e-f tisseissäni takuulla enemmän massaa kuin kaverini 90-95a:ssa.
 
Ja mulla siis on 65E kuppi ja sanoisin et mul on pienet rinnat ja senkin vuoksi oma vastaukseni oli että ei. Ei se kuppi kaikkea kerro, mitä pienempi rinnanympärys, sitä isompi kuppi tulee olla. Jos taasen on iso ympärys, voi selvitä pienelläkin kupilla vaikka ois kuin isot hinkit. Nii se vua on :p
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Ja mulla siis on 65E kuppi ja sanoisin et mul on pienet rinnat ja senkin vuoksi oma vastaukseni oli että ei. Ei se kuppi kaikkea kerro, mitä pienempi rinnanympärys, sitä isompi kuppi tulee olla. Jos taasen on iso ympärys, voi selvitä pienelläkin kupilla vaikka ois kuin isot hinkit. Nii se vua on :p
Pienet sulla :O. Mulla on toi 85a ja oikeasti puolikkaan mandariinin kokoiset Että se siitä teoriasta.
 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Ja mulla siis on 65E kuppi ja sanoisin et mul on pienet rinnat ja senkin vuoksi oma vastaukseni oli että ei. Ei se kuppi kaikkea kerro, mitä pienempi rinnanympärys, sitä isompi kuppi tulee olla. Jos taasen on iso ympärys, voi selvitä pienelläkin kupilla vaikka ois kuin isot hinkit. Nii se vua on :p
Pienet sulla :O. Mulla on toi 85a ja oikeasti puolikkaan mandariinin kokoiset Että se siitä teoriasta.
mun systerillä 85 a ja ei sillä kyllä pienet ole. mulla itselläni nyt 80 c ja kun laihdun se pienenee 75 b:ksi. mutta oon aatellut vihdoin korjauttaa rintavarustuksen. en vaan päättänyt mikä sopis sitten mun varrelle. tavoite paino on 55kg ja pituutta 163cm niinkun ennen raskauksia oli. mikähän kuppikoko olis mulle sopiva?
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaahah:
Alkuperäinen kirjoittaja Marklund:
ei, nehän on saman kokoiset kuin 79e, tai 75c tai 80b tai 85a ...hoikemmassa varressa vaan
No en kyllä ihan allekirjoita tätä.
Kyllä mun 80e-f tisseissäni takuulla enemmän massaa kuin kaverini 90-95a:ssa.
ja jos sulla on vaikka 80 f, niin 90 kokoisena sama tissi olis 90d, et ...
 
sopusuhtaiset
Minulla on 65 DD rinnat 168 cm ja 68 kg päärynävartalossa. Ei ainakaan liian suurilta näytä XD Näyttää siltä että mulla on rinnat, vieläpä sopusuhtaiset muuhun kroppaan nähden. Sais olla isommatkin vielä eikä näyttäis hassuilta.
 
Tuulatti
"Nehän on samankokoiset kuin 75C, 80B" Ero on vaan se, että jos DD-rintainen lihoaa niin että ympärysmitta kasvaa kasvavat hänen tissinsäkin. Säilyvät DD:nä. Kokemusta asiasta.
 

Yhteistyössä