Hakutulokset

  1. T

    Apua päänsärkyyn? Lääke ei auta ja toinen lääke auttoi pariksi tunniksi

    Hei, jos sulla on kylmägeeliä tai jtn tiikerivoideta tms...mobilatia,niin hiero sitäkin niskaan ja hartioihin voi silläkin lähteä pääkipu pois...
  2. T

    Apua päänsärkyyn? Lääke ei auta ja toinen lääke auttoi pariksi tunniksi

    Mulla kerran oli kans kauhee päänsärky, kokeilin kaikki buranasta panadoliin ei auttanu...sit otin hörpyn pronaxania(lapselle määrättyä) meni n.20-30min nn pää kipu lähti samantien:D auttaa muutenkin mulla premmin kun panadolit ym...
  3. T

    G:Painosi ja pituutesi:)???

    169cm ja 51kg ...
  4. T

    Mitä mieltä olette meidän hää menuusta?

    Mut onhan nuo silti hyviä jos rahaa ei oo..miksette vois tehä vaikkaa siis sen lihakeiton ja esim,perunamuusia já lihapullia?
  5. T

    pistäistkö 3vlapselle paksuhkot perus sukkahousut mekon kanssa synttäreille +13c?

    mikset pistäis:O?? hei nyt on kesäkuu!!
  6. T

    Sanokaa että tää ei oo totta..

    ite oon kaks kertaa tullu noin raskaaksi:D siis touhutipoista...
  7. T

    Ei kai okeesti voi käydä niin että menkat tullee säännöllisesti, mutta onkin raskaana...

    Mulla kans oli yhesti tosi runsaat menkat...en tienny et olin raskaana...olin silloin viikolla 8-9,selvis jälkeenpäin...et ainaki yhet voi olla.
  8. T

    Hei,miten mää saan tähä koneeseen sen adobe flas playerin??en tajua mistä ja miten saan sen?

    joo tuonne adoben sivuille pääsin mut en tajua mitä mun sieltä pitää ladata:ashamed:
  9. T

    Hei,miten mää saan tähä koneeseen sen adobe flas playerin??en tajua mistä ja miten saan sen?

    juu,en oo kovin paljo ollu koneitten kans tekemisi,yks sivusto vaatii sen adoben päivityksen tai jonku sellasen...miten sellasen saa ja mistä?juu,tyhmä oon:xmas::ashamed:
  10. T

    moro, oon uusi täällä:D mites menee???

    En ole juoppo:) Enkä ole koskaan ennen täällä kirjotellu...
  11. T

    Uudet nettisivut lastenhoidosta ym. - mitä olette mieltä?

    Minusta iha hyvä:)pitää ajan kans joskus vilkasta noita, nyt meen nukkumaan..
  12. T

    Minä meen nukkumaan, kauniita unia kaikille:)

    Hyvää yötä kaikille ihanille ihmisille:xmas:
  13. T

    Salkkarit :)

    ei ku sori minä muistin väärin:ashamed: sekotin nimet..siis joo eerohan se:)
  14. T

    Ai niin, mentiin tänään naimisiin.

    Onnea:flower:
  15. T

    Salkkarit :)

    no sit siellä oli aaro! eiks se paula oo ite sanonu et aaro on severin isä? oli naimisissakin sen kans. miten aaro kuoli?
  16. T

    moro, oon uusi täällä:D mites menee???

    sanoinkin et syksyllä seurasin täällä ja muutaman kerran nyt mut en oo ikinä kirjotellu:) vastaku nyt on aikaa kirjotella...
  17. T

    moro, oon uusi täällä:D mites menee???

    mulla 6v,syksyllä 5v ,2v ja 6kk ikäiset pojat:) Mies lähti käveleen kolmekuukautta sitte:( mut hyvin me toimeen tullaan viidestäänki:Dvaikka vähän väsyttää välillä...
  18. T

    Salkkarit :)

    ai miten niin oli eero?:O hui ois pelottavaa jos oma isä ois tollanen
  19. T

    moro, oon uusi täällä:D mites menee???

    aluatko ruutiukko kertoa tarkemmin mistä päin oot?=) jos vaikka samalta suunnalta?

Yhteistyössä