Ei kai okeesti voi käydä niin että menkat tullee säännöllisesti, mutta onkin raskaana...

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ei kai :D

Menkat on säännölliset. Nyt viimeksi tissit tuli kipeeks ennen menkkoja ja ne on vieläkin vaikka vuoto on loppunu 3 pävää sitte. Välillä vihloo ja pistelee mahaa. Joskus tuntuu ihan ku mahassa potkis vauva mutta ne taitaa olla vaan pieruja.

Mä oon vainoharhanen. En siis halua olla raskaana ja pelkään näinkin epätodennäköistä asiaa :D
 
Niinkö?
Siis väitättekö tosissaa, että voi vuotaa vaikka viis-kuus päivää kunnon vuodolla kuten normi menkoissa? Siis monta siteellistä päivässä? Mä en jaksa kyl uskoa. KM kokeneena aika neutraalikin vuoto tyhjentää kohdun täysin. Sen kyllä tiedän et voi olla menkkamaista vuotoa, mut todella paljo niukempaa ja lyhemmän aikaa. Tuhrua ja muutamia veritippoja. Näin ollu itelläkin yhdessä raskaudessa menkkojen oletettuina alkupäivinä. Muttei todellakaan menkkavuotoon verrattavaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niinkö?;26383706:
Siis väitättekö tosissaa, että voi vuotaa vaikka viis-kuus päivää kunnon vuodolla kuten normi menkoissa? Siis monta siteellistä päivässä? Mä en jaksa kyl uskoa. KM kokeneena aika neutraalikin vuoto tyhjentää kohdun täysin. Sen kyllä tiedän et voi olla menkkamaista vuotoa, mut todella paljo niukempaa ja lyhemmän aikaa. Tuhrua ja muutamia veritippoja. Näin ollu itelläkin yhdessä raskaudessa menkkojen oletettuina alkupäivinä. Muttei todellakaan menkkavuotoon verrattavaa.
Rippunee ihmisestä. Esim mulla ei oo mitenkää runsaat menkat joten en välttis erottas heti.
 
Mulla oli runsasta vuotoa ensimmäisen raskauden alussa ensin kahdesti "menkkojen" tapaan ja sitten jatkuvasti tipoitellen viikolle 15 vai 16 saakka. Keskenmenoa ajateltiin mutta tuolla tuo pian 2-vuotias on.

Niin ja itse tiesin olevani raskaana.
 
Minä oon järjestäen kolmea lasta alkanut odottamaan niin että oon pari kiertoa vuotanut normaalisti. Siksi uskon että voi olla mahdollista. Testin olen tehnyt kun ekat menkat jää pois. Ekassa ultrassa todettu aina olevan paljon pitemmällä.
 
mua kiinnostaa
Hei te, joille näin on käynyt. Onko teillä ollut siinä samalla normalin menkkakierron vaihtelua myös valkovuodossa? Vai seuraatteko semmosia asioita ylipäätään?
 
ap.
Hyi kamala. Tuntuu vaan härskiltä kun välillä tuntuu ihan ku joku potkis mahassa. Mutta en siis minäkään oikeen usko että jos vuotaa ihan kunnolla niin miten sinne kohtuun voi jäädä mitään, varsinkaan ekoina kuukausina.
 

Yhteistyössä