Apua päänsärkyyn? Lääke ei auta ja toinen lääke auttoi pariksi tunniksi

  • Viestiketjun aloittaja Hjelppiii
  • Ensimmäinen viesti
Hjelppiii
Mistä voisi johtua? Panadol 1000mg ei auttanut ollenkaan, ketoorifeiini auttoi hetkeksi. Nyt taas särkee vähän. Pystyn kuitenkin olemaan ettei ihan kamalan kovin särje enää mutta särkee kuitenkin.

Kolmas vaiko neljäs päivä nyt näin :/
 
"Xxxx"
Mulla oli ainakin joku virustauti jossa oli ihan kummaa kovaa päänsärkyä. Ei auttanut kuin kaks panacodia - yleensä otan 400mg buranan joskus. Päänsärkyä kesti muutaman päivän. Silti tiesin että ei mitään vakavaa ollut, päänsärkyä oli edeltänyt flunssa ja ei ollut jatkuvasi pahentunut tai poskionteloiden seudussa.
 
"A.p"
Särky ei ole kovaa (siis kärsin pahasta migreenistä ja silloin en täällä kirjoittelis kun ei voi ees liikkua silloin)
Mutta on vain särkenyt jo niin monta päivää, sellainen höntti olo, tuli päivällä vähän huono olokin joten ajattelin että jotain lievää pitkäkestoista migreeniä varmaan? Hartia myöa jumissa ja kipeä joten se saattaa tehdä myös.

Jollain haluaisin tän vain jo kokonaan pois
 
Ota lisää
Ota lisää ketoprofeenia jos tarvis. Parasetamolia voi ottaa 1g 6-8h välein, 3g päivässä. Onko sinulla poskionteloissa vikaa? Minulle tulee erittäin sitkeä päänsärky jos yhtään poskiontelot oireilevat.
 
"A.p"
Särkee tuolta samalta puolelta mistä lapaluu/hartia on jumissa. Panadolia en viitti enää ottaa kun se ei auttanut yhtään. Ketomexin otin taas äsken, saa nähdä auttaako. Joskus ollut vastaavaa eikä mikään lääke lopettanut särkyä, sit menin ottamaan yhden ketomexin ja lähti heti koko särky
 
Mulla kerran oli kans kauhee päänsärky, kokeilin kaikki buranasta panadoliin ei auttanu...sit otin hörpyn pronaxania(lapselle määrättyä) meni n.20-30min nn pää kipu lähti samantien:D auttaa muutenkin mulla premmin kun panadolit ym...
 
Ota lisää
Parhaimma tehon saisit parasetamoli 1g+ketoprofeeni 25-50mg+kahvi tai muu runsaskofeiininen juoma. Särkylääkkeet tehostaisivat toistensa vaikutusta, kofeiini lisäisi tehoa hieman lisää.

Ehkä kannattaisi nyt sitten venytellä hieman. YouTubesta esim Yoga for neck pain ja niska-hartia jooga. Suosittelen!
Nyt jos kaapissa Sirdalud/panacod (huom parasetamoli enimmäisannos)/diatsepaami tms niin kannattaa ottaa. Saa kivun laukeamaan
 

Yhteistyössä