Hakutulokset

  1. T

    Salkkarit :)

    eiks se ollu aaro?
  2. T

    Salkkarit :)

    se anni on hoitanu sitä aaroa siellä kun se ei kuollutkaan!
  3. T

    Salkkarit :)

    Eiku varmasti oon aaro,kun se saa se severi oudosta numerosta tekstarinkin jne...ja anni sieppaa sen sinne mukaansa..
  4. T

    moro, oon uusi täällä:D mites menee???

    no juu kyllä oon samaa mieltä juu;) oon tullu kyllä siihen tulokseen et perseeseen naiminen on homojen hommaa?
  5. T

    moro, oon uusi täällä:D mites menee???

    joovähän väsy:xmas: sekoja viestejä voi olla|O
  6. T

    moro, oon uusi täällä:D mites menee???

    No mutta ny puhuin vaan miehistä...kyllä mäki perse panoista tykkään mut tarkotin lähinnä et majuri ei nai ku preikään ukkoja:D
  7. T

    moro, oon uusi täällä:D mites menee???

    nii ja sain jotenkin vaikutelman "jonnen" kommentista et oisin joku ikäloppu,kun sanoo et näin ne ajat muuttuu? Tiedoksi et oon kyllä vasta 24v ja yh(pakko sanoo):snotty:
  8. T

    moro, oon uusi täällä:D mites menee???

    Joo,en mäkään oo kuullu et täällä p reikään paneminen muotia on?:O Kyllä täällä pilu miehille kelpaa:D
  9. T

    jaksaisko kukaan kuvaketjua?mäkin voisin kuvan laittaa jos joku neuvos miten:)

    miten saisin tänne kuvan:)??oon kyllä ruma mut siltikin voisin laittaa:xmas:
  10. T

    mitä helena sanoi jakson lopussa?

    Hei, pitääkö se anni siellä talossa sitä eeroa vissiin?tai aaroa ?? ei kuollutkaan sit jompikumpi?
  11. T

    moro, oon uusi täällä:D mites menee???

    Niin sulla? Mitä mää kuulin huhuja et sää oisit preijän miehiä?:whistle::xmas:
  12. T

    Mistä kaikesta olette valittaneet naapureillenne/tekisi mielenne valittaa?

    Ulkomaalaisille ,jotka mölisee koko yön jo puolivuotta samaa tehny!!! Oon kyllä jo yhen varotuksen niille aikaan saanu,mut ei näytä auttavan! :mad:
  13. T

    moro, oon uusi täällä:D mites menee???

    kiitokset kaikille ja kivoja nuo kuvat:xmas:
  14. T

    moro, oon uusi täällä:D mites menee???

    juu,joskus syksyllä muutaman kerran kävin täällä vähän seurailemassa vaan...Nyt sit ajattelin ihan alkaa kirjotteleenkin:D
  15. T

    naimisissa oon ja silti

    Et oo ainut;)
  16. T

    moro, oon uusi täällä:D mites menee???

    No,mitäs se majuri päätään seinää hakkaa?mielenterveyongelmia:O
  17. T

    vtuttaa kun nuo naapurin pojat tuli tuohon ikkunan taa pärisyttään mopoja!!!voiko...

    Mulle ne ainakin valittaa takaisin,ihan sama miten nuorisolle sanoo... silti kuuluu takasi sontaa vaikka sanois kuinka kiltisti tai rumasti.
  18. T

    moro, oon uusi täällä:D mites menee???

    ite oon tällänen pohjois-suomesta oleva 4lapsen kotiäiti:)

Yhteistyössä