Salkkarit :)

Mfgpj
Tai sitten sillä on ollut lähiaikoina siellä joku vanki :eek:

Severi on jo koululainen joten aaron kuolemasta on aika kauan, peti näytti hetki sitten käytetyltä. Tuonnekko se anni ois severin vienyt lomalle :eek:
 
"minä"
ja mitäs veikkaatte: Oliko sil talen tsirbulal satiaisii vai matukal? Mun mielest matleenal, et sen isä ois raiskannu sen, koska tale alko kutisee vasta matleenan jälkeen :)
 
"minä"
Eero kätki Paulan verstaansa lattialankkujen alle ja kiirehti häätilaisuuteen Kentauriin. Lasse yritti tivata mieheltä Paulan olinpaikkaa, kun ravintola räjähti. Räjähdyksen jälkeen Eero kuljetettiin sairaalaan, jossa hän menehtyi vammoihinsa.

Sivuilta lainattu teksti :)
 
[QUOTE="minä";26376159]ja mitäs veikkaatte: Oliko sil talen tsirbulal satiaisii vai matukal? Mun mielest matleenal, et sen isä ois raiskannu sen, koska tale alko kutisee vasta matleenan jälkeen :)[/QUOTE]

Tää tuli miullekin mieleen.

Ja jompikumpi veljeksistä siellä on, joku tais jossain ketjussa mainita että ko. näyttelijä tekee paluun sarjaan. Kuinkakohan monta "kuolleista heräämistä" tähänkin sarjaan mahtuu.. :xmas:
 
Kdkfog
Mäkin muuten luin jostain että joku vanha hahmo tekee yllättävän paluun sarjaan. Pakko olla jompi kumpi, eero tai aaro

Ja aaro siis oli se paha, eero pitkähiuksinen joka oli kiltti mutta sekosi
 

Yhteistyössä