Touhutipoistako raskaaksi?
Minulla 6v ja 8v lapset. Molemmat on saanut alkunsa ekasta kierrosta ("yrittämällä"). En ole käyttänyt varsinaisesti ehkäsyä 4-5vuoteen. Joko ollut kortsut kylläkin käytössä tai sitten keskeytetty yhdyntä. Olen tässä nyt tapaillut 4kk erästä mistä. Harrastimme seksiä tosin vasta 2kk tapailun jälkeen. . Mutta pointti nyt se että ollaan 2kk sekstailtu aika ahkerasti niin että mies ei laukea sisääni vaan vetää ennen h-hetkeä s pois. Edelliset kuukautiset alkoivat 8.5 ja kiertoni on 28-30pv. Yleensä 29.pvää. Menkkojen siis pitäs alkaa ma-ti. Aloin vain tässä miettiin että ollut kaikenlaisia oireita tän viikon. Luulin että olen tulossa ensin kipeeksi koska palelen aivan hulluna vaikka ei kuumetta tms, vähän etova olo,närästää, mahaa vihloo ja nipistelee, väsyttää jotenkin kovasti ym. Oikeastaan tänään tajusin että koko viikon ollu tällasta. Ja hermot on niin kireellä et ihan itkettää koko ajan ihan naurettavat asiat..Joo ja tissit on kipeet..Mut eikai nyt niistä touhutipoista voi naksahtaa??Ei ole tähänkään asti ja olen helposti sikiävää sorttia..