Hakutulokset

  1. A

    Odotuksen Odottajat!

    Kirma: Toivottavasti tää ei nyt ole ihan väärää tietoa, mutta silloin, kun varailin ekaa aikaa Väestöliittoon Tampereelle, kyselin verikokeiden hintoja, ja ne olivat muistaakseni siinä 28-38 euroa kappale, ja siitä sai vielä sen Kela-korvauksen pois. Itse kävin verikokeissa kuitenkin ihan tuossa...
  2. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Merlin, Arabel ja Joppu: :hug: Joppu, mulla ainakin tuo tutkimuksiin hakeutuminen on antanut ihan uutta tsemppiä ja toivoa yritykseen. Stellina: Meillä ei saa olla pois töistä näiden lapsettomuustutkimusten takia. Olen tähän asti tehnyt sisään sen, minkä olen joutunut olemaan poissa...
  3. A

    Odotuksen Odottajat!

    Pikkuvadelma: Ihana juttu, jos olet raskaana! :heart: :flower: :heart: :flower: :heart: Älä nyt missään nimessä tuollaisia petturijuttuja ajattele. Sähän olet yrittänyt tuota toista jo ties kuinka pitkään, sulla on ollut keskenmeno ja kaikkea ikävää, ja siis ... vaikka olisit tullut ekasta...
  4. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Alkukierron verikokeissa on nyt sitten käyty, ja harmittaa vietävästi, kun tuloksissa taitaa mennä ihan älyttömän pitkään. Kun kävin siinä keltarauhashormonikokeessa viime viikolla, niin mulle sanottiin, että tulokset tulisivat jo viikon päästä. Samoin sanottiin nytkin, että nämä alkukierron...
  5. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    ... No niin, ruoka laitettu ja syöty. Pantsu: Voi kissa, minkä teki! :D Merlin: Sullahan on kierto jo aika paljon yli tuon sun normaalin vaihteluvälin. :o Jospa sieltä olis sittenkin tulossa niitä hyviä uutisia. :heart: Kerro sitten heti meille testausuutiset. Ja tosiaan: vuosi...
  6. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Veena: Hyvä että kaikki meni hyvin! Toivottavasti nyt tärppää. Täälläkin pidetään sulle kovasti peukkuja. :heart: Ostin muuten tänään töihin itselleni lohtusuklaata, ja voi että oli hyvää! Kiitos kaikille haleista! :heart: Tästä noustaan! (Ja huomenna noustaan muuten tosi aikaisin, kun...
  7. A

    Odotuksen Odottajat!

    Veena: Olen jostain lukenut, että alkoholin käyttö vois estää kiinnittymisen ja jossain vaiheessa kiertoa myös tappaa muniksen. Siitä ei sitten taas ole aavistustakaan, miten suuria määriä tuollaiseen tarvitaan. ).( Mulla on tänään kiertopäivä 1. Hetken jo toivoin, että tärppi olis käynyt...
  8. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Veena: Varmasti jännittää ihan hirveästi. Mä en ainakaan pystyisi tuossa tilanteessa keskittymään yhtään mihinkään. Pidän sulle peukkuja, että kaikki sujuu helposti ja kivuttomasti ja että tässä kierrossa teille tulee se tärppi. :heart: ).( Mulla alkoi menkat. Heikottaa, oksettaa ja vatsaan...
  9. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Veena: Voi kun hyvä, että ovis tuli ajoissa. Sulla on niiiiiin jännää nyt! Meillä on muuten sellainen Väestöliiton Tampereen klinikan esite, jossa on paikan ylilääkärin kuva, ja se on siis mies. Musta se näyttää kuvassa ihan inhimilliseltä ja mukavalta. Itse ainakin voisin hyvin kuvitella...
  10. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Tänään oli taas hetken aikaa lievää kuvotusta, mutta en uskalla tulkita sitä nyt oikein miksikään, kun se oli kuitenkin lievempää kuin aikaisemmin. Todennäköisesti se oli vain sitä iänikuista menkkojenalkukuvotusta, tai sitten se johtui työpäivästä, joka oli tänään oikein poikkeuksellisen kurja...
  11. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Arabel ja Stellina: Mäkin olen kerran nähnyt tuollaisen unen, että sain vauvan enkä ollut yhtään varustautunut. Mulla ei siis ollut sille mitään vaatteita eikä tarvikkeita. Oli aika painajaismaista ja kamalaa kyllä. Mitähän noi tuollaiset unet oikein tarkoittaa? Täytyy kai niillä olla joku...
  12. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Stellina: Mulla on kanssa tulossa ensi kierron alkupuoliskolla tuo aukiolotutkimus, ja se tehdään siis sen verran ennen ovista, että mitään vaaraa ei ole. Pantsu: Kerro sitten, oliko se aukiolotutkimus ihan kamala! Hyvä juttu, että sulla on ovis tapahtunu. :heart: Veena: Voi ei! Tulee...
  13. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Siskonen: Onnittelut uudesta työpaikasta :flower: ! Lueskelin kanssa joiltain keskustelupalstoilta, että joillain on tosiaan kuvotus alkanut jo viikon kuluttua oviksesta. Toisaalta on varmaan aika harvinaista... Saa nähdä, mitä tää on. Mulla on vähän toiveet nyt laskeneet, koska kuvotus oli...
  14. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Toinen: Niin siis mulla on usein niin, että kun menkat alkaa ja kivut on pahimmillaan, niin silloin myös oksettaa. Joskus on lievää ällötystä myös ennen tädin tuloa. Mutta en muista, että koskaan ois ollut näin paljon ennen tädin tuloa. Tietty tämmöinen voi johtua niin monesta muustakin asiasta...
  15. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Ei vieläkään ketään paikalla! Missä te kaikki olette? En tiedä, uskallanko edes sanoa tätä ääneen, kun kuulostaa niin supertyhmältä, mutta mua oksettaa. :x Ei siis niin paljon, että pitäisi oksentaa, mutta kuitenkin selvä etova olo on. Ja samaa oloa oli myös toissailtana jo, eli tuona...
  16. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Onpa täällä tosiaan ihan kamalan hiljaista - ja jo toista päivää. :| Veena: Pahuksen työmatka! :kieh: Toivottavasti pääsette tositoimiin jo keskiviikkona. Olen eiliseen asti osannut ottaa tämän kierron tosi rennosti. En ole jännittänyt mitään raskaaksitulojuttuja tai sellaista...
  17. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Onpas täällä hiljaista tänään! :o Stellina: :hug: Niin kuin sanoit, niin toisaalta varmaan on helpottavaa, että syy löytyy, mutta toisaalta varmasti harmittaa ja ärsyttää. Varsinkaan, kun kukaan gyne ei ole huomannut ongelmaa, että ois tosiaan voinut heti tehdä sille jotain. Lohdutukseksi...
  18. A

    Kiinnitysvuoto

    Mulla tuli tänään just tuollainen teidän kuvailema ruskea tahra, ja oviksesta on tasan viikko. Samoin tuntui myös jonkin aikaa lievää menkkamaista kipua. Ajattelin heti kun näin, että se vois ehkä olla kiinnittymisvuotoa, mutta nyt kun vielä luin tän niin ... HUI! Yleensä mulla ei ole mitään...
  19. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Rosetta ja Toinen: :hug: :hug: Kun täällä nyt puhutaan näin paljon laihduttamisesta, niin pakko kertoa, että bongasin tänään kirjastosta sanotaan nyt vaikka erilaisen laihdutuskirjan "Läski syö miestä". Oli niin hauska ja kamala, että se oli pakko heti lainata miehelle, joka on...
  20. A

    Odotuksen Odottajat!

    Kirma: Mulla on tulossa ilmeisesti keskipitkä kierto, eli ensi viikon torstaina tai perjantaina pitäis menkkojen vasta alkaa. Näin siis oletetusta oviksesta laskeskelin. Jotenkin olen nyt niin keskittynyt noihin meidän tutkimuksiin, etten edes oikein tajua jännätä raskautumista tässä kierrossa...

Yhteistyössä