Hakutulokset

  1. A

    Odotuksen Odottajat!

    Rouva Pikkumyy: Onnea! Ihana juttu! :flower: :heart: :flower: Saako vielä udella, monennestako yrityskierrosta plussasit? Pitkään yrittäneiden tai muuten vaan vaikeamman kautta luomuraskautuneden plussat vaan antaa niin hirveän kovasti toivoa mulle... :heart:
  2. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Nanniina: :hug: :hug: :hug: En itke helposti, mutta nyt tuli tippa silmään sun puolesta. Haleja ja jaksuja! :heart: JJ-t: Ihana runo! Tänään saatiin lapsettomuusklinikalta ajanvarauksen vahvistuskirje, mutta siitä puuttui esitietolomakkeet, jotka pitäis täyttää ja lähettää sinne...
  3. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Arabel: Sä olet ihanan positiivinen! Jaksat kannustaa toisia, vaikka itsellä tuollainen tilanne. Olet ihana! Ja kiitos tsemppauksesta! Mä pidän peukkuja sulle, että nää ois nyt ne vikat menkat vähään aikaan.
  4. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Joppu: Toivottavasti kyse ois siitä, että et vaan enää tunne ovista, mutta se silti tapahtuu. Varmasti tuollainen huolestuttaa. Mua ainakin helpottaa kovasti tuo ajatus noista tutkimuksista. Kun itse jo tietää, ettei kaikki voi olla kunnossa, niin sitten on vain helpottavaa saada asiaan...
  5. A

    Odotuksen Odottajat!

    Risukasa: Jeps! Luulen ettei meilläkään hirveästi tuon kauempaa voi niissä tutkimuksissa mennä, kunhan ne nyt vain saadaan alkuun. Tosin en vielä yhtään tiedä hoidoista sitten. Riippuu niin paljon siitä, mikä on vikana. Voi olla, että jos vikaa ei löydy, jatketaan luomuyritystä, tai sitten jos...
  6. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    No johan tänne on tullut tekstiä tänään! Mä en muista siitä enää mitään :o . Töpökkä: Voi ei! Kuinka noin voi käydä!? Toivottavasti saat pian asioihin selvyyden. Iso :hug: sulle ja kovasti kaikkea hyvää! JJ:t: Onnea kovasti! :flower: Tule sitten heti kertomaan tulokset, kun testaat...
  7. A

    Odotuksen Odottajat!

    Veena: Hauskaa lomaa! Kerro sitten, millainen tuo kirja on, siis onko lukemisen arvoinen. Tänään saatiin aika Väestöliittoon parin viikon päähän. Kivaa! Olen vähän samoissa fiiliksissä kuin Maricce, että ihanaa kun jotain vihdoin tapahtuu, vaikka meidän kohdalla ei hoidoista olekaan kyse vaan...
  8. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Töpökkä: Roiku vaan täällä niin kauan kuin siltä tuntuu. Toivottavasti vuoto jo lakkais tai sille ainakin löytyis järkevä selitys. Olen ihan fiiliksissä siitä, että soitin äsken lapsettomuustutkimusaikaa Väestöliitosta. Jotenkin on niin superpositiivinen ja helpottunut olo siitä, että tämä...
  9. A

    Odotuksen Odottajat!

    Veena: No sepä se onkin! Kirjan ikä on niin järkyttävän lyhyt nykyisin. Jos uusintapainoksia ei oteta, niin aika äkkiä kirja häviää markkinoilta. Mutta onneksi tosiaan on kirjastot. (Tuo Haikara lentää ohi on muuten aika vanha kirja, jostain vuodelta 1990 tai jotain, mutta siitä on otettu uusi...
  10. A

    Odotuksen Odottajat!

    Mä nyt kirjoittelen tänne yksinäni koko ajan, mutta voi järkyttävä, kun noiden klinikoiden hinnastojen pitää olla hankalia ja vaikeasti verrattavia! Ava-klinikka on järkyttävän kallis, sen nyt saa selville helposti, mutta noiden Ovumian ja Väestöliiton hintojen vertaamisesta ei meinaa tulla...

Yhteistyössä