Hakutulokset

  1. A

    Odotuksen Odottajat!

    Ai niin, Veena: sitten on vielä kaksi kirjaa, jotka olen lukenut, mutta joita en voi suositella. Ensimmäinen on Judith Uyterlinden Rakkaustesti. Kirja on siis tuon Judithin omasta lapsettomuudestaan kirjoittama kirja ja todella ärsyttävä sellainen. Judith on kultalusikka suussaan syntynyt...
  2. A

    Odotuksen Odottajat!

    Veena: En ole lukenut mitään, mutta tällaisia ainakin on olemassa: Tuuli Oinonen: Pitkä odotus: kokemuksia lapsettomuuden hoidosta Pirre Saario: Haikara lentää ohi Aarne I. Koskimies: Hedelmällinen rakkaus: toiveena lapsi Linda P. Salzer: Lapsettomuus kriisinä Mutta siis en tosiaan...
  3. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    KP: Miksi palstatauko :o ?
  4. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Töpökkä: Veena, Jouskari ja Pantsu on siellä Tampereella ja muut varmaan rannalla tai mökillä tai jossain. Mitä sulle kuuluu?
  5. A

    Onko jotain tehtävissä?

    Voi ei, olen ihan hirveän pahoillani sun puolesta! Tunnut fiksulta ja ihanalta ihmiseltä. Tuo sinun miehen tunne vaikuttaa mun mielestä ihan normaalilta, kaikilla on varmaan tuollaisia tunteita joskus, mutta ei niiden perusteella voi noin isoja päätöksiä tehdä, ainakaan noin äkkiä. Parhaassakaan...
  6. A

    Onko jotain tehtävissä?

    Ihmettelen. Onko siis niin, että miehesi mielestä kaikki on nyt hyvin, mutta hän pelkää, että suhde joskus tulevaisuudessa muuttuu huonoksi ja alatte olla toistenne kanssa vain tavan vuoksi? Tuo ei kuulosta hyvältä eikä perustellulta syyltä eroon minusta. Olette olleet yhdessä melko vähän...
  7. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Kiitos Veena!
  8. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Veena: Kuinka paljon teillä on ollut ja on vielä tulossa noita tutkimuksia tuolla Väestöliitössa? Onko esim. nuo infektioverikokeet pakollisia kaikille? Ja kuinka paljon tuo pelkkä tutkiminen tulee suunnilleen maksamaan? Siksi vaan kyselen, kun aion ensi viikolla varailla noita tutkimusaikoja...
  9. A

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    JJ-t: Laitan nyt minäkin sulle viestiä, vaikka en tähän pinoon kuulukaan. Ihan ensin haluan sanoa sulle, että olet ihailtavan rohkea ja suoraselkäinen ihminen, kun kerroit miehellesi. Musta ei varmaan ikinä olis ollut samaan. Tuolla luonteella sä selviät varmasti ihan mistä vaan! Vastaukset...
  10. A

    Odotuksen Odottajat!

    Justiina: Niin just, hyvä parisuhde on ihan mielettömän hieno ja arvokas asia. Välillä itsestäkin tuntuu, että kun on yhden lottovoiton (eli tuon miehen :heart: ) jo saanut, niin voiko sitä toista enää ansaitakaan. Ja me ollaan myös miehen kanssa puhuttu, että jos lasta ei tule, niin sitten...
  11. A

    Odotuksen Odottajat!

    Veenalle ja Risukasalle ja kaikille, joilla on tänään ei-niin-hyvä-päivä: :hug: :heart: :hug: :heart: :hug: Luin tänään töissä uusimman Kunto Plus -lehden "Pidä huolta hedelmällisyydestäsi" -artikkelia. Nuorella naisella mahdollisuus tulla raskaaksi oli jotain 30 prosenttia, jos se...
  12. A

    Odotuksen Odottajat!

    Voi ei, Risukasa! Just jotain tuollaista pelkäänkin. Me jäätäis varmaan ihan jalkoihin tuolla Taysissa, koska mä en varmaan osais enkä jaksais taistella riittävästi. Mutta kyllä noi yksityistenkin hinnat pelottaa... Leni: Mullekin tulee välillä just noita kostoajatuksia, siis että tää...
  13. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Jouskari: Mä asustelen täällä Pirkanmaan vihonviimeisellä takaperukalla, josta on Tampereelle ihan hurja matka ja huonot yhteydet, joten mun taitaa olla pakko jättää väliin tuo tapaaminen. Mutta pitäkää te tosi tosi hauskaa! Töpökkä: Voi ei! :hug: Toivotaan, että on normaalia. Onneksi tuli...
  14. A

    Odotuksen Odottajat!

    Risukasa: Oottepa ihanan nopeasti päässeet Taysiin!! Hoito on vissiin sitten ollut myös hyvää siellä? Joskus tuolla julkisella puolella vaan on vähän sellainen mitästännetuuttevalittamaanoveltakäännytysmeininki. Ehkä me kuitenkin mennään heti sinne yksityiselle, kun molemmilla on aika iso kynnys...
  15. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Jouskari: Joo, olen täältä Pirkanmaan laitamilta, mutta en alkuperäinen pirkanmaalainen minäkään. Ja aion toki vielä pinoilla täälläkin, on tämä vaan niin hyvä pino! =) Pantsu: Eikös tulos ovistesteissä ole luotettava juuri alussa, ja sen jälkeen se voi olla ihan mitä vaan? Siinä mielessä...
  16. A

    Odotuksen Odottajat!

    Ajattelin tulla kolkuttamaan tämän teidän pinon ovea, kun perjantaina alkoi 14. yrityskierto ja sen myötä tehtiin päätös, että varataan aika lapsettomuustutkimuksiin. :headwall: Ylläripylläri: olen Pirkanmaalta. Te, jotka olette hoidoissa Tampereella, kertokaa kaikkia mahdollisia kokemuksia...
  17. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Jouskari: Kiitos! :heart: Pantsu: Sulle myös iso kiitos! Pidän täällä peukkuja, että sun ovisviiva tarkoittaa plussaa! Mitäs tämänpäiväinen testi näyttää? Alan jo selvitä pahimmasta menkkojenalkujärkytyksestä, mutta sen verran lannistunut olen, että taidan mennä myös tuonne...
  18. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Jouskari: Kiitos! :heart: Ei täällä vielä toivoa ole heitetty menemään kuitenkaan. Ihan hyvältä tuntuu oikeastaan, että päätettiin mennä tutkimuksiin. Saapahan vastauksia tämän nykyisen epävarmuuden sijaan ja ehkä projektia eteenpäinkin. Ja jos vauvaa ei meille tule, niin sitten suunnitellaan...
  19. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Moikka vaan taas kaikille ja kovasti onnea Töpökälle vielä täältäkin! :heart: Täällä on menossa kiertopäivä 2/31-42 ja yrityskierto 14, eli nyt alan jo uskoa, ettei taida meille tulla luomulasta. :headwall: Vaikka aikaisemmin miehen kanssa ajateltiin, että ei mennä mihinkään tutkimuksiin...
  20. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Onnea HenLai ihan tosi tosi paljon! :heart: Ihanaa, että plussasit juuri 13. kerralla (vaikka tietty en kenellekään toivo noin pitkää odottelua). Mulla on nimittäin ihan sama yrityskierto menossa, ja tuo sun plussa kyllä antaa toivoa, että itsekin voisi vielä tässä vaiheessa raskaaksi tulla.

Yhteistyössä