Hakutulokset

  1. A

    Predictor ja viiva

    Joo, Predictorin herkkyys on vain 50 jotain mitä lie yksikköä, kun esim. Apteekin oman herkkyys on 25 ja joidenkin herkimpien testien käsittääkseni jopa 10. Toivottavasti sun viiva on oikea plussa. :heart:
  2. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Moi vaan pitkästä aikaa kaikille ja ihan tosi tosi isot onnittelut Nanniinalle! :heart: Olen nyt pari päivää kotona lomareissujen välillä ja tänään kahlailin kaikki teidän viimeisten kahden viikon kuulumiset läpi. Mukavaa, että on tullut edes yksi plussa. Täällä toivotaan, että ovis...
  3. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Arabel: Kiitos! :heart: Veena: Mulla on siis tänään kp 1 ja yk 13 =)
  4. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Niin ja Töpökkä: Kiitos tsemppauksesta. :heart: Toivottavasti sinäkin saat tuohon tilanteeseen nyt jonkun selvyyden. Yhtä tuskaa piinailla noin kauan. Varasitko jo ajan gynelle?
  5. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Veena: Kiitos halista! :heart: Meillä yritys jatkuu, mutta kesäloma haittaa seuraavien viiden viikon ajan aika kovasti tätä palstailua mulla. Huomenna lähdetään reissuun suunnilleen pariksi viikoksi, ja loppuloma olis tarkoitus olla miehen suvun mökillä, mistä ei pääse nettiin sieltäkään...
  6. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Täällä kp 1 ja yk 13. Olen kyllä pelkästään helpottunut kaiken tuon odottelun jälkeen.
  7. A

    *****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

    Menkat. Vihdoin. Onneksi. Ja on muuten kipeät! :o Mirna: :hug:
  8. A

    *****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

    Arcatha: :hug: Ois sulle kyllä saanut tulla se plussa. :hug: :hug:
  9. A

    *****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

    Niiskunenä: Missä kierron vaiheessa sulle tulikaan noi negat, milloin haamut ja mikä kiertopäivä oli menossa, kun plussasit kunnolla? Arcatha: Sulla on tuo kierto vasta siinä vaiheessa, että luulis olevan ihan mahdollista, että se nega vielä muuttuiskin plussaksi. Mä toivon parasta. Ja...
  10. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Töpökkä: Asun niin pienellä paikkakunnalla, että täällä ei ole gyneä. :headwall: Käytännössä pitää matkustaa gynelle sadan kilsan päähän, joten tosi harvoin tulee käytyä kyllä. :( Ajattelin odotella nyt ainakin pari viikkoa, ja soitan sitten vaikka terveyskeskukseen tai neuvolaan, jos mitään...
  11. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Töpökkä: :hug: Älä muuta sano. Kunpa kuuluttaiskin siihen pieneen vähemmistöön, jotka ei vaan saa testeihin plussaa, vaikka raskaana olisivatkin. Omalla kohdallani en vaan oikein jaksa uskoa siihen, mutta toivottavasti se edes sun kohdalla olis totta. Mä en nyt oikein osaa enää toivoa muuta...
  12. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Töpökkä: Jännäillään... Pidän peukkuja, että saat nyt sen plussan. :heart:
  13. A

    alavatsaa jomottaa!!

    Lentoemo: Kiitos rohkaisusta! =) Joillainhan tosiaan on niin, ettei noi testit näytä alussa mitään. Kunpa kuuluisinkin siihen porukkaan. :p
  14. A

    alavatsaa jomottaa!!

    Lentoemo: Kiitos vastauksesta ja kovasti onnea plussasta :flower: . Sulla on sitten todennäköisesti tullut tuo haamu ihan ajallaan, ja haamu ois pitänyt mullekin jo tulla, jos muka raskaana olisin. Täytyy nyt vaan uskoa, että en ole, vaan kierto vaan jostain syystä temppuilee.
  15. A

    alavatsaa jomottaa!!

    Lentoemo: Missä vaiheessa kiertoa sait tuon haamun ja ootko kauan jo haamuillut? Kyselen siksi, kun mulla on ollut toispuoleisia vatsatuntemuksia vahvempina ja lievempinä jo yli viikon, samoin menkat myöhässä oviksesta laskettuna jo viikon, mutta testi vaan näyttää puhdasta negaa.
  16. A

    *****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

    Mirna ja Arcatha: :hug: Tiedän niiiiin nuo tunteet. Ihan samat fiilikset täälläkin. Eikä tätiä näy... :(
  17. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Töpökkä: Kerro sitten heti, kuinka kävi, joohan?! Jännään täällä sun kanssa. :heart: Itse en viitsi enää testailla, kun olen ihan satavarma, että tuo mun nega on nyt sitten se nega ja kierto jostain syystä muuten vaan sekaisin.
  18. A

    RFSU:n ovistestit - KUVAT

    Mä ymmärtäisin tuon niin, että sulla oli LH-huippu eilen, ja siksi toinen testi näyttää tänään enää haamua.
  19. A

    *****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

    Arcatha: Ei täälläkään :( Toivottavasti sulla johtuu vaan siitä, ettei testit vielä näytä. Vois olla ihan mahdollistakin, kun sulla ei ole vielä menkat niin kovin paljon myöhässä. Mä olen kyllä omalla kohdallani jo luopunut toivosta ja ollut nyt illalla ihan allapäin. Pääsis edes uuteen...
  20. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Töpökkä: :hug: Mulla ihan sama tilanne. Menkat on myöhässä nyt jo suunnilleen viikon, jos oviksen perusteella lasketaan, ja tänään testasin jo toisen kerran negan. Nyt tuntuu kyllä ihan tosi kurjalta.

Yhteistyössä