*****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

mirna eikös ne niin väitä että tuolla ovis-testillä pystyy terstaamaan myös raskautta! Itselläni ainakin joissain One´Step-merkkisten ovistestien ohje lapussa luki että voidaan käyttää raskaustestinä kuukautisten poisjäädessä. Joten nyt vaan varmistamaan vielä ja pidetään peukut pystyssä!

ON: Testasin tänä aamuna kotitestit.fi herkällä ja vahvempi haamu tuli :heart:
Launataiksi tai maanantaiksi aattelin säästää tuon toisen apteekinoman ja toivon saavani siiihen jo sitten ihan kunnon plussan :D
Mutta raskaana tässä sitä kai sitten ollaan :) Odotus-puolelle en kyllä vielä uskaltaudu kuin taustailemaan... ja muutenkin ihan niinkuin esikoisestakin, pidetään tätä ihan omana tietona ainakin viikolle 12 asti jos sinne saakka päästään bdbdbdbbd

Plussia kaikille!! +++++++++++++++ :whistle:
 
Huomenta :wave:

Viimeistä viedään, huomenna tulee täti..

..jos tulee.

aamulämmöt edelleen yli 37. Hieman ennen kahtatoista mies soittaa tulokset mulle, ja jos lääkäri on miehelleni näyttänyt vihreää valoa tulosten suhteen, on odotukset aika korkealla, että joko nyt olisi tärpännyt..

Jännittää!
 
mitäs tää nyt on...eilen tosiaan se ovistesti näytti plussaa..ja kp on tänään 28. tänään tein apteekin omalla raskaustestillä ja se näytti negaa :| en oikein tiedä mitä uskois. tosiaan voihan olla ettei se vielä näytä,koska menkat ei ole vielä ns. myöhässä.ei mitään ole näkynytkään. täytyy odotella..huoh.
 
Onnea Kuupas :flower: :flower:
Ja pahoittelun tädin yllättäneille :hug:

Itse päätin sitten tänään hakea testin huomisaamuksi valmiiksi :)
Jospa uskallan testata... Mutta jos ei huomenna niin sunnuntaina viimeistään.

Mukavaa viikonloppua kaikille :heart:
 
Miigu: :hug: Toivottavasti tässä uudessa kierrossa on parempi onni...

Mirna: Merkillisiä nuo sun testitulokset! :eek: Voihan tosiaan olla, että se apteekin oma ei vielä näytä mitään, kun sun kierto on vasta tuossa vaiheessa. Tiedätkö, milloin sulla oli ovis?

Kävin tänään ostamassa KAKSI apteekin omaa, mutta en uskalla testata, koska jos nyt tulee se nega, niin siihen on sitten pakko uskoa jo. Ja sitten vasta on kurja odotella niitä menkkoja, kun ei ole mitään toivoa enää. Vaikka on tää epätietoisuuskin kyllä tosi piinallista. Kaks päivää on ollut sellainen vanne kiristää -olo päässä, kun jännitän niin mahottomasti... :headwall:
 
kuupas onnea kovasti :hug: :heart:
mirna en nyt halua olla pessimisti, mutta mitäs jos se tulos ovistestissä eri kun testi oli mennyt vanhaksi... anteeksi mutta tuli mieleen... mutta toivon sydämestäni että saat sen plussan... ja ovistesti näytti oikean suunnan :heart:

kamalasti plussia nyt teille kaikille jotka vielä jännäätte.. :whistle:

itse sain tänään raskaushormoni verikokeen tulokset ja lupaavalta näytti... hetki kerrallaan silti... :ashamed: =)
 


Lauantai 14.6.2008[color]

Arcatha...............21v.........28/27.............yk8........esikoinen
mirna.................. v............29/28-34........yk ........
Alexandra-85.......23v........35/30..............yk3........esikoinen
Andala.................30v.......40/31-41..........yk12......esikoinen
Dreamer-88.........19v.......40/36................18kk.....
Perla....................25v.......40/28-43...........yk2......esikoinen
[color]

Haamuilijat[color]

kuupas
[color]

Plussanneet[color]

niiskunenä-78
jennuli
[color]



Testauspäivät:
14.6. kuupas
15.6. Arcatha


Tippuneet
Tuulia79
kukkavanamo
Kuumeilija
Iines79
Tatyana
kekkeri
umayya
Kaa
neiti21wee
miracle
Selis
Lilla My
miigu123
 
Arcatha ja Alexandra: Joko olette testanneet? b =) d ?

Mä uskaltauduin nyt sitten aamulla tekemään sen testin, ja negahan se taas oli. Nyt on ainakin ihan varmaa, ettei tällä kertaa tärpännyt, mutta loppujen lopuksi olen aika helpottunut, ettei tarvitse jännäillä enää. Tilasin just uusia ovistestejäkin ensi kiertoa varten.

Tietoruutu: Haikaroiden näkeminen ei tarkoita, että plussaat siinä kierrossa vaan että plussaat seuraavassa kierrossa.

Päivän mietelause: Kolmastoista kerta toden sanoo!

Eli pää pystyssä eteenpäin... Uskon vahvasti, että se plussa tulee meillekin vielä, jos on tarkoitus. Plussaonnea kovasti kaikille teille, jotka vielä jännäilette!
 
haluaako joku päivitellä tän pinon loppuun? minä poistun tältä palstalta, tulen taas kun sen aika on!
lopuille piinailijoille plussapuhureita ++++++++ :whistle:
ja kaikille oikein aurinkoista ja lämmintä kesää!
 
jennuli on ihan oikeassa.
täälläkään ei menkkoja näy vielä. sorruin sitten eilen juomaan kaljaakin,ja morkkis on ihana kamala kun niitä menkkoja ei näy. huoh.

toivon kaikille plussaa jotka vielä jännäilee. :heart:
 


Sunnuntai 15.6.2008[color]

Arcatha...............21v.........29/27.............yk8........esikoinen
mirna.................. v............30/28-34........yk ........
Andala.................30v.......41/31-41..........yk12......esikoinen
Dreamer-88.........19v.......41/36................18kk.....
Perla....................25v.......41/28-43...........yk2......esikoinen
[color]

Haamuilijat[color]

kuupas
[color]

Plussanneet[color]

niiskunenä-78
jennuli
Alexandra-85
[color]



Testauspäivät:
14.6. kuupas
15.6. Arcatha


Tippuneet
Tuulia79
kukkavanamo
Kuumeilija
Iines79
Tatyana
kekkeri
umayya
Kaa
neiti21wee
miracle
Selis
Lilla My
miigu123
 
Arcatha: Ei täälläkään :( Toivottavasti sulla johtuu vaan siitä, ettei testit vielä näytä. Vois olla ihan mahdollistakin, kun sulla ei ole vielä menkat niin kovin paljon myöhässä. Mä olen kyllä omalla kohdallani jo luopunut toivosta ja ollut nyt illalla ihan allapäin. Pääsis edes uuteen kiertoon...

Alexandra: Isot onnittelut :flower:
 
mirna mua alkoi heti harmittaa, kun kommentoin niin, toisessa ketjussa vaan varoiteltiin vanhoista testeistä.. mutta ei sen tarvi tarkoittaa kuitenkaan etteikö sitä plussaa vielä tulisi sulle :heart:

a kaksikko kyllä teitä nyt piinataan.. ja mua siinä sivussa.. =) plussaaaa.. :whistle:

alexandra onnea onnea onnea :heart:

kuupas missä ketjussa olet siellä odottajissa, mä en ole saanut siirryttyä sinne kun en oikein tiedä mikä olis sellainen mukava jutteleva ketju... vinkkejä? =)

kaikille muillekin :wave: ja mukavaa lauantai-iltaa
 
Andala, olen täällä ihan ihmeissäni..

Mulla kun vielä terolutit ollu monta kiertoa tasaamassa ja monen kierron ajan ollut pituus tasan tarkkaan se 27 päivää.. Ja nyt on vuorokauden myöhässä (eihän se paljoa ole, mutta kun terolutit pitänyt sen kierron just siinä 27 päivässä)
 
Alexandralle tuhannesti onnea ja ihanaa odotusta :flower:
Andala ja Arcatha: kaikilla ei näy raskaus heti, joten älkää ihan vielä heittäkö toivoa :hug: Mä olen täällä vielä peukut pystyssä!
Mirna: mikä tilanne, joko testasit uudelleen?
Jennuli ja muut plussanneet: Mä olen varovaisesti siirtynyt tuonne helmikuun odottajiin, eli sinne mukaan vaan! Eipä siellä tosin ole oikein uskaltanut mukaan heittäytyä, kun vielä pelottaa niin kovasti kun on näin alussa ja mitä vaan voi tapahtua :ashamed:
 

Yhteistyössä