*****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

Lauantaina (tai perjantaina) pitäisi vuodon alkaa varmaankin..

kun ostin clearbluen digiovistestin, tuli siinä mukana r-testi väriä vaihtavalla näytteenottopäällä.. Siinä lukee, että voi testata kolme päivää ennen oletetun vuotopäivän alkamista..

Mitäs luulette, uskallanko testata huomenna..?

Kutinaa ja kirvelyä alapäässä, eikä ole ennen ollut.. Joku joskus kirjoitti tuon ollee. n hänellä alkuraskauden oire (tulehdus löytynyt ekalla neuvola käynnillä) voisi tuo mulla merkitä siis sitä.. Ja yölliset vessassa ravaamiset. :/
 
Kattelin tossa meijän pinotusta ja totesin että kauhee määrä tippuneita ja tasan yks plussaaja :eek: Johan on meillä ollu huono onninen pino :(

Arcatha tuo kutina ja kirvely saattaa viitata hiivaan ja jos taas kirvelyä virtsatessa ja vahvan hajuinen virtsa, niin voipi olla virtsatietulehdus, molemmat yleisiä naisten vaivoja jotka ikävä kyllä tulee helposti kun pupuilua harrastetaan enemmän kuin tavallisesti :D
Itselläni oli raskausaikana hiiva n.8krt eli n.1krt/kk että olipas mukavaa |O virtsatietulehduskin oli sitten loppuraskaudesta, joten voihan tuo hiiva olla raskausoire, toisilla kun se tuppaa tulemaan tosi helposti raskaana ollessa.

Täällä nyt lähinnä ootellaan että menkat alkais ja pääsis uuteen yritykseen, kierto taas venyy, venyy ja venyy |O toivotaan ettei yli kp40 mene. Oireita ei ole joten aika varmasti menkat tulossa.
 


Tiistai 10.6.2008[color]

Arcatha...............21v.........24/27.............yk8........esikoinen
miigu123............24v..........27/30-32........yk6.......toinen
Alexandra-85.......23v........31/30..............yk3........esikoinen
Andala.................30v.......36/31-41..........yk12......esikoinen
Dreamer-88.........19v.......36/36................18kk.....
Perla....................25v.......36/28-43...........yk2......esikoinen
kuupas...............23v........37/30-40..........yk3........toinen
Lilla My................28v.......37/29-31...........yk13......esikoinen
[color]

Haamuilijat[color]


[color]

Plussanneet[color]

niiskunenä-78
jennuli
[color]



Testauspäivät:
14.6. kuupas
15.6. Arcatha


Tippuneet
Tuulia79
kukkavanamo
Kuumeilija
Iines79
Tatyana
kekkeri
umayya
Kaa
neiti21wee
miracle
Selis
 
hei palstaystävät , mut voisi sitten kai siirtää tuolta tippuneista sillai ihan ihan varovasti plussanneisiin..kai sekin on ennemmin oikea paikka juuri nyt, kun tässä kävikin niin että eilisen pienen pyyhintä "vuodon" päälle ei ole tullut mittee, aamupäivällä tein sitten vastahakoisesti testin, jonka äsken uusin (oli vielä laimea pissa molemmissa ) mielenkiintoinen lisäys.. mutta ne molemmat testit oli niin PLUSSAA kun voi plussaa olla, ja sitä me sitten porukalla töissä tuijotettiin ja äsken siskon kanssa, se ei ollut haamu vaan vahva plussa, eli näin täällä.. huh heijaa, nyt toivon että kaikki menee hyvin, kahden viikon päästä ultra, jos elämä menee niinkuin sen soisi menevän... toivon todella että helmikuussa olen pikkuisen äiti.. ja kun olin ihan varma et se nippailu johtui menkoista.. :ashamed: :heart:
pitäkää peukkuja että tämä onnistuisi...
 
Jennuli: Oho! Voi että mikä ihana yllätys! Sun kohdalla oikein superihana, kun oisitte muuten joutuneet odottamaan koko kesän ja kaikkea. Onnea ihan tosi tosi paljon! :heart:

Täällä ei vieläkään merkkejä menkoista, ei tuhrua, ei kipuja, ei mitään, mutta aika kovasti uskon siihen, että ovat kyllä alkamassa, kun ei kerran testiin tullut yhtään mitään, edes sitä viivanpaikkaa. Onko muuten kellään kokemusta noista kotitesti.fi:n One Step -liuskatesteistä? Ovatko luotettavia ja tuleeko niihin se viiva aikaisessa vaiheessa ja helposti? Ne surkeat ovistestit, joihin en siis saa sitä plussaa, ovat samanmerkkisiä, joten en siksi ihan täysin osaa luottaa noihin, mutta ei kai sitä nyt ihan mitä tahansa saa myydä.
 
UPEETA JENNULI :flower: :heart: Siis aivan mahtavaa!! Lämpöiset onnittelut plussasta :hug:
Mä varasin kanssa ultran eilen rv7:lle, eli siis tuonne heinäkuun alkuun. Nyt pidän vaan peukut pystyssä, että kaikki menis hyvin ja tuolloin saisin hyviä uutisia =)
 
Minä sitten sorruin testaamaan, mutta eihän se mitään näyttäny :LOL: Kyllä mä tiedän, että testasin liian aikasin, mutta naisen mieli on omituinen :D

Lämmöt hieman koholla; 36,92. Kun normaalisti ne on 36 ja vähän yli..
 
Jennulille oikein roimasti onnea odotukseen! Varmasti uskomaton fiilis :flower:

täällä odotellaan tätiä saapuvaksi hetkenä minä hyvänä, siihen malliin kouristaa ja särkee selkää että eiköhän ole mun kohta aika pakata kimpsuni ja siirtyä sitten seuraavaan pinoon.

Fiilikset edelleen positiiviset, sillä itse ajattelen niin että raskautumis mahdollisuudet vain paranee mitä useampi kierto tässä menee, koska kiertoni saa näin aikaa säännöllistyä ja kroppa alkaa tulemaan kierto kierrolta valmiimmaksi uuteen raskauteen.. onhan tuosta synnytyksestä kuitenkin vasta 5,5kk. Ja äskettäin luin lehdestä että menee n.6kk että naisen kroppa olisi valmis uuteen raskauteen.
Positiivista on myös se että jos täti kurvaa paikalle tänään, olisi kiertoni lyhentynyt jo 36 päivään kun viime kierto oli huikeat 40.
Normaali kiertoni ennen raskautta oli 33pv joten sitä tavoitellaan :)

Umayyatulen kuitenkin ilmoittamaan vielä milloin minut voi tiputtaa, vielä sinnittelen matkassanne :D
 
andala mikäs on tilanne tänään??
kuupas jospa sunkin kivut on jotain muuta...??? vaikka onkin se juniori siellä kotona..niin silti.. eihän sitä tiedä vaikka olisikin jo tärppi käynyt..

umayya kiitos :heart:

niiskunenä mun ultra on 30.6 ja toivon että sie ja kuten myös mie saatais hyviä uutisia.. =)

 
Jennuli: Ei vieläkään menkkoja. Sama toispuoleinen alavatsakipu jatkuu ja siirtyilee puolelta toiselle, välillä on myös kokonaan poissa. Ajattelin, että testaan ens maanantaina uudestaan, jos ei menkat ala sitä ennen.
 


Keskiviikko 11.6.2008[color]

Arcatha...............21v.........25/27.............yk8........esikoinen
miigu123............24v..........28/30-32........yk6.......toinen
Alexandra-85.......23v........32/30..............yk3........esikoinen
Andala.................30v.......37/31-41..........yk12......esikoinen
Dreamer-88.........19v.......37/36................18kk.....
Perla....................25v.......37/28-43...........yk2......esikoinen
kuupas...............23v........39/30-40..........yk3........toinen
[color]

Haamuilijat[color]


[color]

Plussanneet[color]

niiskunenä-78
jennuli
[color]



Testauspäivät:
14.6. kuupas
15.6. Arcatha


Tippuneet
Tuulia79
kukkavanamo
Kuumeilija
Iines79
Tatyana
kekkeri
umayya
Kaa
neiti21wee
miracle
Selis
Lilla My
 
En ole ehtinyt juurikaan kirjoitella tänne. On ollut niin paljon kiirusta tässä viime aikoina.

Onnittelut Jennuli ja Niiskunenä :flower: :heart: :flower:

Itselläni on tänään menossa jo kp32/30, mutten ole vielä uskaltanut testailla. Katsotaan, jos uskaltaisin tehdä testin vaikka lauantaina (ellei täti ole ilmestynyt siihen mennessä). Lauantaina kun alkaa kauan odotettu kesälomakin :)

Oireita on jonkun verran, tässäkin kierrossa on viimeisen viikon ajan ollut todella kipeät ja turvonneet tissit, lisäksi välillä alavatsassa on sellaista repivää kipua. Hmm... Oireet voi kyllä yhtälailla viitata tädin tuloon...Niin ja lämmöt on mulla ollut koholla, viimeksi tänä aamuna mittasin niin oli 37,4.

Aurinkoista keskiviikkoa kaikille :)
 
Selis: Kiitos :heart: Vielä on toivoa, eli tilanne on täällä ihan ennallaan...

Alexandra: Miten pystyt olemaan testaamatta noilla oireilla!? :eek: Ihan ihmeellinen tahdonvoima sulla, ihailen.

Lilla My: Onnea uuteen kiertoon :hug:
 


Torstai 12.6.2008[color]

Arcatha...............21v.........26/27.............yk8........esikoinen
mirna.................. v............27/28-34........yk ........
miigu123............24v..........29/30-32........yk6.......toinen
Alexandra-85.......23v........33/30..............yk3........esikoinen
Andala.................30v.......38/31-41..........yk12......esikoinen
Dreamer-88.........19v.......38/36................18kk.....
Perla....................25v.......38/28-43...........yk2......esikoinen
kuupas...............23v........39/30-40..........yk3........toinen
[color]

Haamuilijat[color]


[color]

Plussanneet[color]

niiskunenä-78
jennuli
[color]



Testauspäivät:
14.6. kuupas
15.6. Arcatha


Tippuneet
Tuulia79
kukkavanamo
Kuumeilija
Iines79
Tatyana
kekkeri
umayya
Kaa
neiti21wee
miracle
Selis
Lilla My
 
Andalalle ja muille, jotka on ehkä ihmetellyt sitä, miksen ole jo testannut, vaikka on oireitakin ja kp32/30.
Täähän on nyt meillä yk3. Yk1 jälkeen mulla oli samanlaisia oireita kuin nytkin, ja innokkaanan aloitin testaamisen jo 4 päivää ennen kuin menkkojen piti alkaa ja testasin varmaan viikon joka päivä, mutta "turhaan", koska menkat alkoi 4 päivää myöhässä. Sitten yk2 jälkeen päätin etten testaa ennen kuin vasta äitienpäivänä, jolloin oli menossa kp33/30 kuinka ollakaan testi näytti negaa, ja täti saapuikin sitten samana iltana. Nyt yk3 olen ottanut rennosti ja päättänyt etten ota stressiä, koska sillon jos nega tulee niin pettymys on suuri :( Niin ja tällä kertaa en ostanut testejä etukäteen kaappiin, ettei tule testailtua liian aikaisin... Kun nyt näin pitkälle olen päässyt, niin vielä viikonloppuun odottelen, ja sitten testaan, jos on tarvis. :)
 
Meitäpäs on enää pienen pieni joukko jäljellä :)

Umayya Mul on huomenna eli torstaina menossa vasta kp39, vaikka mitäpäs tuosta,päivä sinne tai tänne :p

Aleksandra-85 VOisin miltei laittaa pääni pantiksi sun plussaamisesta!! Oireet ei enää paljon selkeemmät vois olla, joten tosi ihme jos et raskaana ole :)

).( tilasin sitten vielä 2 herkkää puikkotestiä kun menin jo kaikki 9 liuskaa testaamaan, huh huh mikä huuhaa oonki :ashamed: ei ikinä pitäis antaa mun ostaa testejä ennen ku ihan vasta kierron viimeisinä päivinä :D
Oireita ei oo, ja sen eilisen ihme menkkajomotus-selkäsärky-munasarjakipu-kohtauksen jälkeen ei oo tuntunu mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen..
mutta semmosta hiekan-väristä ihan minimaalista valkkaria on tullu ja mietinki et oisko tää nyt sit taas tämmönen tuhruttelu jakso ennen menkkoja niinkuin ekassakin kierrossa :(
Seuraavan kierron otan iisisti ja pidän palstataukoa, greippimehua aattelin kuitenkin ostaa jos se vahvistais limakalvoja niin ettei tulis tota tuhrua ja lämmöt aijon mitata.
 
:wave:

täällä on oltu torilla koko ilta kun mies kävi karaokea laulamassa, kilpailukin oli ja osallistui, mutta ei tällä kertaa päässyt jatkoon. Vielä olisi kolmen viikon ajan mahdollisuus päästä jatkoon :)

Täällä meinaa selkää jomottaa.. Taitaa se täti tulla lauantaina, ei kai sille mitään mahda.. Katsellaan katsellaan
 

Yhteistyössä