Selis: kyllä se plussa teille varmasti pärähtää, toivottavasti pian
Odotusta odottavan aika vaan on niiin pitkä
Andala ja Jennuli: te ootte tosi reippaita, jos ikkunatkin saatte pestyä. Tääl on niin mahdoton väsymys, ettei oikein jaksa muuta kun nukkua
Paha olokin on aaltoilevasti mutta ihana fiilis kaikenkaikkiaan. Mieheltäni sain tänään oikein ihanan halin, kun esittelin tehdyn testin :heart: :heart: Kyllä silläkin alkaa varmaan fiilis kohota korkeammalle, nyt se on ollu niin realisti...
Dreamer88: jos olisin plussasta tiennyt, niin en olisi juonut 3 alkoholiannosta, vaan ehkä sen vajaan lasin viiniä, ehkä en mitään. Sain todella pahan mielen noista sun kommenteista, että sua v*tuttaa et mä olen tullut 3 alkoholiannoksen jälkeen raskaaksi jne (jokainenhan näkee sun kommentit edellä ), mutta olen päättänyt päästä sen yli ja koitan ennemmin ammentaa hyvää mieltä onnittelukommenteista.
Kiitos siis teille kaikille, jotka olette jaksaneet olla mun tukena näinä tunteikkaina päivinä, on ollut ihanaa saada purkaa tänne pelkojaan ja innostuksiaan :hug:
Toivottavasti kun te ihanat naiset saatte plussan, niin kukaan ei tule laukomaan teille tuollaisia "minä olisin ennemmin ansainnut..."-kommentteja, sillä ne oikeasti satuttaa! Kyllä mä jännään teidän kanssa täällä loppuun asti