*****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

Selis: Joo, mä teen ainakin kaikkeni, ettei täti pääsis kylään. On se kumma tyyppi, kun se tulee kerta toisensa jälkeen, vaikka täytyyhän sen jo tietää, ettei ole ollenkaan toivottu vieras.

Jennuli: Mulla nous heti ikkunanpesuinspis, kun tiedän, että jollain muullakin jossain on ihan yhtä tylsä sunnuntai kuin mulla. Siis en tietty toivo sulle ikävää päivää, mutta... No, tiedät varmaan, mitä tarkoitan. Mä lähetän sulle tsemppiä ikkuinoiden pesuun ja pidän peukkuja, ettei täti tulis sinnekään.
 
Selis: kyllä se plussa teille varmasti pärähtää, toivottavasti pian :D Odotusta odottavan aika vaan on niiin pitkä :LOL:
Andala ja Jennuli: te ootte tosi reippaita, jos ikkunatkin saatte pestyä. Tääl on niin mahdoton väsymys, ettei oikein jaksa muuta kun nukkua :p Paha olokin on aaltoilevasti mutta ihana fiilis kaikenkaikkiaan. Mieheltäni sain tänään oikein ihanan halin, kun esittelin tehdyn testin :heart: :heart: Kyllä silläkin alkaa varmaan fiilis kohota korkeammalle, nyt se on ollu niin realisti...
Dreamer88: jos olisin plussasta tiennyt, niin en olisi juonut 3 alkoholiannosta, vaan ehkä sen vajaan lasin viiniä, ehkä en mitään. Sain todella pahan mielen noista sun kommenteista, että sua v*tuttaa et mä olen tullut 3 alkoholiannoksen jälkeen raskaaksi jne (jokainenhan näkee sun kommentit edellä ), mutta olen päättänyt päästä sen yli ja koitan ennemmin ammentaa hyvää mieltä onnittelukommenteista.

Kiitos siis teille kaikille, jotka olette jaksaneet olla mun tukena näinä tunteikkaina päivinä, on ollut ihanaa saada purkaa tänne pelkojaan ja innostuksiaan :hug: :D Toivottavasti kun te ihanat naiset saatte plussan, niin kukaan ei tule laukomaan teille tuollaisia "minä olisin ennemmin ansainnut..."-kommentteja, sillä ne oikeasti satuttaa! Kyllä mä jännään teidän kanssa täällä loppuun asti :D
 
Niiskunenä: Oliko sulla ennen tuota plussaa siis ihan samanlaisia vatsakipuja kuin ennen menkkoja tai menkkojen aikana? Oliko mitään muita normaalista poikkeavia oireita, siis sellaista, mitä ei ole normikierrossa?
 
Andala: Mulla alkoi oikeastaan heti oviksen jälkeen vatsakivut ja viikko ennen menkkojen oletettua alkua alkoi tulla menkkakipuja, jotka jatkuvat oikeastaan edelleen. Oikeastaan se ero siinä oli menkkakipujen ja tän plussavaiheen kanssa, että nyt on ollut sellaisia viiltäviä kipuja myös lähinnä tuolla alhaalla oikealla. Tuolla jossain vaiheessahan epäilin sitä umpisuoleksi :snotty: Oireina on lisäksi ollut se, että väsyttää aivan sikana, hajut tuntuu voimakkaammilta ja huippailee toisinaan nousun yhteydessä. Sullakin on noita tuntemuksia toisella puolella alavatsaa, eli se mulla ainakin oli sellainen selkein juttu. Toivon niin kovasti sulle plussaa :heart:
 
no niin ikkunat on pesty, nyt kelpaa tädin tulla, sen " mies" tuli jo ne ei vieraile erikseen...
eli mie taisin tippua... :'( :'( :'( :'( :'( :'(
nämä vaan on niin pirullisia vieraita että vierailevat nyt sitten koko kesän ja seurravan kerran sitten elokuun lopussa jännäämistä josko sukulaisvierailut jo riittäisi, pitkä kesä edessä, nyt tuntuu iham maailman pahimmalta, mutta tarttee tässä koota itsensä ja yrittää nauttia kesästa... useat kaverit saavat kesän aikana vauvoja, olen onnellinen heidän puolestaan mutta pieni murunen rinnasssa murenee aina kun niitä näkee...

aurinkoista kesää kaikille, plussia ihan valtavasti teille kaikille, käyn täällä varmaan välillä teitä moikkaamassa...mutta listoilla sitten vasta kun omenoita on puissa, kiitos kaikille myötäelämisestä... :hug: :heart:
 
ONNEA Niiskunenä!! :flower: :flower: :heart: Upeeta, aivan ihanaa :D
Älä välitä tuomitsevista kommenteista, kävihän tuo jo heti ensimmäisestä viestistä selväksi ettet ennen muutaman nauttimista tiennyt plussasta, joten no worry!
Ja muutenkin, onkos se kenenkään asia tulla sanomaan mitä toinen saa ja ei saa tehdä raskaana ;)

Reissussa siís oltiin ja nyt onnelisesti kotiutuneina, ei oireita joten tätiä ootellaan lauantaiksi saapuvaksi :( Noh, ens kierron sitten lupailin itselleni että pidän palstailu taukoa, jos se vaikka auttaisi raskautumiseen, aion kyllä ilmottautua sitten uuteen pinoon ja kertoa loppukierrosta uutisia, mutta muuten en taida 2+ eksyä.

kuupas
 
Täällä sitten alkaakin jännät päivät olemaan..

Kaiken järjen ja laskutaidon mukaan ehkäpä lauantaina pitäisi vuodon alkaa. Saa nähdä kuinka käy.. Eilen oli outoa nippailua vasemmalla puolella alavatsaa.. Yöllä en meinannut unta saada lainkaan ja tänään sitten olenkin ollut todella väsynyt.

Perjantaina saadaan myös tietää miehen simppatestin tulos..
 
Kiitos Kuupas ja tervetuloa takaisin! :flower: :D Älähän sinäkään vielä luovuta!

Jes, huomenna on lomapäivä vielä! Täytyy mennä kaverin luo visiitille, siellä odottelee ihana vajaa vuoden ikäinen terve poika myös :) Musta on niin ihana katsella sitä vesseliä :D Tämä ystäväni siis myös piiiitkien vuosien hoitojen jälkeen sai tämän ihanan lapsen. Kun kyselin häneltäkin tuolloin viime torstaina, että JOS kuitenkin olisin raskaana, niin miten alkoholin kanssa ja hän sanoi, että ei tuosta ruokajuomasta mitään vaaraa ole. Toki parhaan ystäväni sanaan luotin siinä :heart: Hän muuten kertoi, että siinä vaiheessa kun alkiot oli siirretty kohtuun hoitojen aikana, niin seuraavien päivien aikana joi sen pienen lasin viiniä ihan verenkierron vilkastuttamiseksi ja se sitten yritysten jälkeen toi sillä yrityskerralla hyvän lopputuloksen ;)
 
messuilta on kotiuduttu, nyt ei jaksa oikein kommentoida, mä oon ihan puhki kun oon koko viikonlopun juossut ties missä :eek:
tuun myöhemmin päivittelemään, mutta kaikille jotka tarvii halia niin tässä teille :hug:
ja kovasti plussatuuli kaikille ++++++++++++++ :whistle: :heart:
 


Maanantai 9.6.2008[color]

Arcatha...............21v.........23/27.............yk8........esikoinen
Alexandra-85.......23v........30/30..............yk3........esikoinen
Andala.................30v.......35/31-41..........yk12......esikoinen
Dreamer-88.........19v.......35/36................18kk.....
Perla....................25v.......35/28-43...........yk2......esikoinen
kuupas...............23v........36/30-40..........yk3........toinen
Lilla My................28v.......36/29-31...........yk13......esikoinen
[color]

Haamuilijat[color]


[color]

Plussanneet[color]

niiskunenä-78
[color]



Testauspäivät:
9.6. Andala
11.6. Selis
14.6. kuupas
15.6. Arcatha


Tippuneet
Tuulia79
kukkavanamo
Kuumeilija
Iines79
Tatyana
kekkeri
umayya
Kaa
neiti21wee
miracle
Selis
jennuli
 

Yhteistyössä