Mun on helppo olla testailematta, koska mulla ei kuitenkaan mitkään testit näyttäis yhtään mitään. Koskaan en ole saanut minkäänlaisia haamuja enkä viivanpaikkoja sellaisiinkaan testeihin, joihin jotkut saa suunnilleen aina sen viivanpaikan. Keskitalvella mulla oli esim. ihan ihmeellinen kierto. Menkat alkoi 6-16 päivää myöhässä ja oli ihan tuskaisen kipeät. Vatsa kramppasi ja koko keho siinä samalla, ja ennen kuukautisia oli ties mitä oireita, joita mulla ei ole ollut missään kierrossa sitä ennen eikä sen jälkeen. Jotenkin tuntuu, että siinä täytyi olla kyse vähintään jostain kemiallisesta raskaudesta, mutta testasin kolme kertaa, ja kaikki testit näytti ihan selvää negaa. Ja tosiaan, ovistesteihinkään en saa juuri mitään.
Muutamana päivänä on ollut jänskiä tuntemuksia alavatsalla, mutta rehellisyyden nimissä täytyy sanoa, ettei mitään sellaista kuitenkaan, mitä ei olisi ollut joissain tai monissa aikaisemmissakin kierroissa. Odottelen tätiä saapuvaksi sunnuntaina, ja jos ei ole tullut, niin testailen sitten maanantaina. Oispa kiva saada se plussa nyt, vihdoin...
Avatkaa nyt joku jo toi meidän plussatili, se antais toivoa kovasti. Eihän tää meidän pino nyt voi niin huonon onnen pino olla, ettei täältä kukaan plussaa.