*****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

loppuvaihe on kaikkein kamalinta, mutta jos teitä yhtään lohduttaa niin te sentään saatte yrittää koko kesän, mulla seuraava vaavihoito vasta elokuussa niin täällä piinataan kesän yli ja sitten taas yritystä, toisaalta pieni tauko voi olla paikallaan, mutta parasta tietysti olisi se plussa... :D tuntuu et kestää mitä vain mut epätietoisuus on niin ärsyttävää... :ashamed: :/ =)
 
ääääääääääääääääääh pää hajoo B) millä ilveellä mä maltan oottaa, miehelle jo mainittin että millonkohan sitä testais, sano että viikonloppuna, siis millä se kuvittelee mun jaksavan :eek:
 
jennuli: Toivotaan plussaa kesälle, ettei tarvitse syksyyn asti odotella :D
umayya: koita malttaa vaan... Minäkin paras puhumaan kun sorruin tänään taas iltatestiin. Mulla on pari päivää edessä tässä, jolloin ei testailla. Tänään kävin hakemassa Clearbluen testin ja en oikein tiedä tuosta tuloksesta... Onko se joku viivanpaikka vai haamujen haamu...?! Alavatsassa kuitenkin menkkamaiset kivut joten en kyllä menis sanomaan tuota edes haamuksi. Mun silmät varmaan näkee sen mitä niin kovasti haluaisin nähdä :ashamed:

Toisin sanoen, huomenna en välttis pääse ollenkaan koneelle, ellen sitten aivan aamusta. Sitten meneekin perjantaille seuraava visiitti. Miten mä selviän ilman teitä?!?! :eek:
 


Torstai 5.6.2008[color]

Arcatha...............21v.........20/27.............yk8........esikoinen
jennuli.................28v........25/27-29.........yk2........esikoinen
Alexandra-85.......23v........26/30..............yk3........esikoinen
niiskunenä-78......29v.......27/28..............yk2.........esikoinen
neiti21wee...........21v.......28/28-29........yk4..........toinen
Selis....................24v........29/30-34.........yk1......toinen
Andala.................30v.......31/31-41..........yk12......esikoinen
Dreamer-88.........19v.......31/36................18kk.....
Perla....................25v.......31/28-43...........yk2......esikoinen
kuupas...............23v........32/30-40..........yk3........toinen
Lilla My................28v.......32/29-31...........yk13......esikoinen
miracle................23v.......34/31-36.....yk2(km04/08).........esikoinen
[color]

Haamuilijat[color]
[color]

Plussanneet[color]
[color]



Testauspäivät:
6.6. Lilla My, neiti21wee
7.6. niiskunenä-78
8.6. Dreamer-88
9.6. Andala, jennuli
11.6. Selis
14.6. kuupas
15.6. Arcatha


Tippuneet
Tuulia79
kukkavanamo
Kuumeilija
Iines79
Tatyana
kekkeri
umayya
Kaa
 
umayya ja niiskunenä kiizi :D seuraavaksi aletaan harjoittaa telepatiaa, niin ei ole vieroitusoireita kun ei koneelle ehdi... ärsyttää kyllä aavistuksen olla koukussa tähän palstailuun... poikkean täällä aamuin illoin ja näköjään siinä välissäkin... no kai niitä pahempiakin riippuvaisuuksiakin voi olla.. =)
hyviä hermoja piiitkkääää pinnaaa teille... =)
 
Mun on helppo olla testailematta, koska mulla ei kuitenkaan mitkään testit näyttäis yhtään mitään. Koskaan en ole saanut minkäänlaisia haamuja enkä viivanpaikkoja sellaisiinkaan testeihin, joihin jotkut saa suunnilleen aina sen viivanpaikan. Keskitalvella mulla oli esim. ihan ihmeellinen kierto. Menkat alkoi 6-16 päivää myöhässä ja oli ihan tuskaisen kipeät. Vatsa kramppasi ja koko keho siinä samalla, ja ennen kuukautisia oli ties mitä oireita, joita mulla ei ole ollut missään kierrossa sitä ennen eikä sen jälkeen. Jotenkin tuntuu, että siinä täytyi olla kyse vähintään jostain kemiallisesta raskaudesta, mutta testasin kolme kertaa, ja kaikki testit näytti ihan selvää negaa. Ja tosiaan, ovistesteihinkään en saa juuri mitään.

Muutamana päivänä on ollut jänskiä tuntemuksia alavatsalla, mutta rehellisyyden nimissä täytyy sanoa, ettei mitään sellaista kuitenkaan, mitä ei olisi ollut joissain tai monissa aikaisemmissakin kierroissa. Odottelen tätiä saapuvaksi sunnuntaina, ja jos ei ole tullut, niin testailen sitten maanantaina. Oispa kiva saada se plussa nyt, vihdoin...

Avatkaa nyt joku jo toi meidän plussatili, se antais toivoa kovasti. Eihän tää meidän pino nyt voi niin huonon onnen pino olla, ettei täältä kukaan plussaa.
 
Heippa!

Täällä tunteet heittää laidasta laitaan.. Tänäänkin välillä raivonnut, sitten itkenyt ja nauranut ja sitten taas suoraa huutoa.. Mies saanut kuulla kunniansa ihan ilman syytä :'(

Saa nähdä mitä tuo nyt on..

Ei varmaan uskalla mennä yhtään aiemmin testaamaan kuin tuolloin 15. päivä..
 
minä tipuin, mutta pääsenpähän sinne venekisatapahtumaan huomenna :D ja saa ottaa viel alkomahooliakin :whistle: jep
muille paaaljon plussatuulia +++++++++++++++++ :whistle:

listan kyllä päivittelen loppuun kun haluun nähdä miten teilel muille käy :)

andala ja arcatha :hug: koettakaans tekin nyt saaha ne plussat sinne :)
 


Perjantai 6.6.2008[color]

Arcatha...............21v.........20/27.............yk8........esikoinen
jennuli.................28v........26/27-29.........yk2........esikoinen
Alexandra-85.......23v........27/30..............yk3........esikoinen
niiskunenä-78......29v.......28/28..............yk2.........esikoinen
neiti21wee...........21v.......29/28-29........yk4..........toinen
Selis....................24v........30/30-34.........yk1......toinen
Andala.................30v.......32/31-41..........yk12......esikoinen
Dreamer-88.........19v.......32/36................18kk.....
Perla....................25v.......32/28-43...........yk2......esikoinen
kuupas...............23v........33/30-40..........yk3........toinen
Lilla My................28v.......33/29-31...........yk13......esikoinen
miracle................23v.......35/31-36.....yk2(km04/08).........esikoinen
[color]

Haamuilijat[color]
[color]

Plussanneet[color]
[color]



Testauspäivät:
6.6. Lilla My, neiti21wee
7.6. niiskunenä-78
8.6. Dreamer-88
9.6. Andala, jennuli
11.6. Selis
14.6. kuupas
15.6. Arcatha


Tippuneet
Tuulia79
kukkavanamo
Kuumeilija
Iines79
Tatyana
kekkeri
umayya
Kaa
 
Siis nyt kyllä jonkun on pakko plussata kun tähän mennessä pelkkiä tippujia!!
Umayya kiva kun jaksat kuitenkin päivittää listaa ja jännätä meidän kanssa :)

Kaa hieno asenne! nyt vaan kohti uutta kiertoa :)

Aivan mahtava sää on ollu, jaksaa olla ulkonakin eikä vaan homehtua kaksplussalla :D
Viikonlopuksi lähetään reissuun joten en pääse palstailemaan, muutenkin ihan hyvä välillä pitää taukoa ja saada ajatukset muuhunkin kuin näihin vauva-asioihin :)
Omassa olotilassa ei ole tapahtunut suuriakaan muutoksia suuntaan tai toiseen, väsymystä on mutta millonkas sitä ei olisi, jomottelut on loppuneet joten varmaan johtuivat oviksesta tms.. Nyt sitten vaan ootellaan viikonloppua ja mahdollisia kiinnittymis tuntemuksia ja sen jälkeen alkavia oireita :D vahvasti kuitenkin fiilis ettei oo tärpänny :( Pitäis kai vaan malttaa odottaa et tää kierto alkais tästä tasaantumaan, kun onhan se melkein varmaa ettei 40pv kierrossa edes ovuloi :(
No kuitenkin toivo elää kunnes kuolee :whistle:
 
Umayya: Joo, mä ainakin yritän kovasti plussata, mutta jos en onnistu, niin sitten etsin siitä ne hyvät puolet, niin kuin sinä ja Kaa.

Löytyy sitä aina niitä hyviäkin juttuja kuitenkin, niin kuin tää loistava sää. Ja kaiken lisäksi olen superonnellinen, kun opin tänään käyttämään meidän viime kesänä häälahjaksi saamaa mp3-soitinta, ja tajusin, että siihenhän voi ladata kirjaston äänikirjoja. Kyllä nyt viihtyy lenkillä. Ei edes huomaa, kuinka tulee rehkittyä. Suosittelen!

Tänään ei ole ollut minkäänlaisia tuntemuksia sen enempää plussan kuin menkkojenkaan suuntaan, mutta menkkakivut alkaa mulla kyllä yleensä vasta suunnilleen samaan aikaan kuin menkatkin.

Onnea kovasti huomisille testaajille!
 
Korjaus :)

Mulla onkin tänään kp 20 eikä 21 :whistle:

Olin laittanut päivän liikaa tuonne ensimmäiseen viestiini :
Kohta starttaamme auton ja lähdemme kohti Kuopiota..
Miehellä olis simppatestiin meno.. sitten pääseekin jännittämään kuinka käy..
 
arcatha oikein paljon tsemppiä matkaan :hug: molemmille :)

neiti21wee hmm, se on sitten uusintatestinpaikka, noihin kasettitesteihin kyllä saattaa tulla haamu testiajan jälkeen joten suosittelen uusintatestiä :)

andala juu, on hyvä pitää positiivinen mielei tädistä huolimatta, koetan aina keksiä jotain hyvää jos joudun pettymään, muuten menee koko elämä murehtiessa, me ollaan täällä kuitenkin niin lyhyen aikaa :)

ja selis kiitos, unohtui eilen :)
 
Ei vielä plussia tässä pinossa, tainnut viedä minun vakkaripino kaikki, kolme plussaa kk aikana (kaikilla yli vuosi yritystä :) )... :heart: Täällä odotetaan että menkat alkaisi, jospa jo huomenna.. pääsisi kesän viettoon.. tosin ensi viikolla pitää käydä lääkäriltä pyytää terot, jotta ei kierto ihan mahdottomaksi menisi.. Eli plussaa tuskin täältä tulee.. Vaikka tervetullut olisikin :ashamed:
 
Pudonneille tosi isot halit ja voimia uuteen yritykseen :hug: :hug:
Täällä vähän yrjöttää ja täytyy myöntää et eilen tuli juotua sellaiset 3 alkoholiannosta 4 tunnin aikana. Ei siis pitäisi olla ongelmaa mahdollisen raskauden suhteen, mut en halunnu paljastaa aikeitani työporukalle :ashamed:
Mut mut... Mä nyt heti kotiin tultuani testasin itseni tällä kertaa Mammaksin herkällä testillä ja näin iltapäivällä vielä ja vaaleanpunainen haamu sieltä tuli :heart: :heart: En uskalla vielä ihan tuuletella, mutta haamu on joka tapauksessa tosiasia =)
 
Niiskunenä: Onnittelut haamusta. Hyvä, että täällä joku edes haamuilee. Ja uskon kyllä, että sun kohdalla viiva tulee tuosta vahvenemaan. Viiva on kuitenkin vaaleanpunainen, ja kun sulla olis vasta tänään pitänyt menkkojen alkaa etkä edes testannut aamupissasta, niin ei mikään ihme, jos viiva on vielä hailakka. Tulehan kertoilemaan sitten uusintatestien tuloksista. Mä toivon sulle parasta!
 
Kiitos Andala onnitteluista, tämän aamun haamu oli jo kohtalaisen selkeä, että tästä jatketaan eteenpäin :heart:

Dreamer-88: monissa tutkimuksissa on todettu, että PIENI alkoholin käyttö saattaa vilkastuttaa verenkiertoa mm. kohdussa, jolloin kiinnittyminen helpottuu. Lisäksi rv 5 saakka alkiolla on oma verenkierto eikä äidin lievä alkoholin käyttö vaaranna lasta. Eri asia tietysti on vetää nakit naamalle, mutta musta tuollainen kevyt alkoholin nauttiminen ei ole pahasta, kun käytännössä koko ajan olin ajokunnossakin!! En vähättele sun tuskaa, mutta ei se minun syy ole ettet raskaudu helpolla!! Ja onko se sulta pois, jos mä saan viivan testiin?!?! Niinhän monessa paikassa sanotaan, että ELÄMISTÄ EI TARVITSE LOPETTAA ennen raskauden alkua ja plussauutisten jälkeenkin vain tiettyjä asioita pitää välttää jatkossa. Ja tiedoksi sinullekin, että mulla meni yli vuosi siihen että sain mieheni mukaan tähän vauvaprojektiin, joten ei tässä todellakaan ole ihan helpolla täälläkään päästy...

Sorry jos loukkasin jotain tuolla alkoholipaasauksella, tarkoitukseni oli vain selventää omaa asennettani ja puolustautua tuolta Dreamerin kommentoinnilta!
 
Niiskunenä: Onnea hirmu kovasti! Pidän peukut pystyssä, että kaikki menee jatkossakin hyvin. Ja hyvä juttu myös, että saatiin tämänkin pinon plussatili auki.

Täällä pitäis keksiä tälle päivälle jotain sellaista tekemistä, joka sais unohtamaan sen, että huomenna pitäis alkaa menkat, ja sen, että jos ne ei alakaan, niin maanantaina ois se hirveän kamala totuuden hetki eli testipäivä. Joo, ikkunat ja pyykit pitäis pestä ja pitäis täällä siivotakin, mutta mikään noista ei vie ajatuksia muualle. Kertokaa, miten näistä viimeisistä piinapäivistä selviää!!!
 

Yhteistyössä