*****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

Heips,

Tulin kurkkaamaan mitä teille tänne kuuluu :) . Eikös kukaan ole vielä testannut? Nyt kipin kapin testiä tekemään ;) . Ja jos (pahuksen)täti tulee kiusaksi niin tervetuloa 26/27-viikon pinoon. Siellä minäkin odottelen plussatestiä.

Paljon plussa-tuulta puhaltelee Iines +++++:whistle: :whistle: :whistle: !
 
Mä meinasin käydä tänään hakees herkän testin, mutta maltoin sitten mielen... Huomenna päivä uus ;) Jotenkin luulen kuiteski et menkat ois tulossa ja eihän nyt heti voi onnistaa, ainakaan meijän tuurilla. Minkä merkkisillä testeillä yleensä ootte testannu?
 
selis tässä on viime aikoina tullut kokeiltua jos jonkinlaista testiä, mut mä kyllä liputan apteekin oman puolesta, siihen ei oo ikinä tullut mulla turhia viivanpaikkoja.. ei edes tarkkaan tiiraamalla :D
voi että kun kuluu aika hitaasti, tääkin päivä on ollut taas ihan tappopitkä, jotenkin vaan odottelee että uskaltais testata, voi olla että huomenna tai ylihuomenna mun hermo pettää, on ollut jo ainakin kymmenen kertaa milessä lähteä käymään apteekissa :LOL:
 
Voe ei taas tippuneita :hug: onnea uuteen kiertoon!

Tervetuloa myös kaikki uudet, tässä pinossa on vielä paljon tilaa plussaajille ;)

Selis Oon testaillu RFSU, OneStep, Pregent, Onni, Apteekin Oma, ja voin suositella ainoastaan Apteekin omaa ja onni (saa apteekista kans) testejä.. muilla oon saanu viivanpaikkoja, paitsi esikosta plussasin RFSUlla menkat oli sillon 1viikko myöhässä.

Niiskunenä-78 Voikun oliskin tuohon kiinnitymiseen liittyviä kipuiluja, mut kun kiinnityminenhän tapahtuu 6-9pv oviksen jälkeen ja noi kivut alkaa jo ennen ovista ja jatkuu heti oviksen jälkeenkin :(
Oon testaillu kans ite melkein päivittäin, vaikka mahdollinen plussa ei näykkään ku vasta reilu viikon päästä :ashamed:

Kuumeilija Kiva kun käyt tsemppaamassa meitä :) PlussaOnnea myös uuteen pinoosi!

ON: Tänään kävin apteekista ostamassa kuumemittarin jota käytän ihan tähän kierron lämpömittailuihin :D Näillä näkymillä näyttäis et se ovis oli sitten lauantaina ja siihen on uskottava..
Muuten ei mitään uutta oireiden saralla.. näitä nippailuja vain joita on esiintynyt aikaisemmissakin kierroissa.
Tulis jo viikonloppu kun sillon saattais tapahtua kiinnittymine jos nyt hyvin on käynyt, oottelen siis kovasti jotain tuntemuksia :D

 


Keskiviikko 4.6.2008[color]

Arcatha...............21v.........19/27.............yk8........esikoinen
jennuli.................28v........24/27-29.........yk2........esikoinen
Alexandra-85.......23v........25/30..............yk3........esikoinen
niiskunenä-78......29v.......26/28..............yk2.........esikoinen
neiti21wee...........21v.......27/28-29........yk4..........toinen
Selis....................24v........28/30-34.........yk1......toinen
Andala.................30v.......30/31-41..........yk12......esikoinen
Dreamer-88.........19v.......30/36................18kk.....
Perla....................25v.......30/28-43...........yk2......esikoinen
kuupas...............23v........31/30-40..........yk3........toinen
Lilla My................28v.......31/29-31...........yk13......esikoinen
umayya...............27v.......31/38................yk3........kolmas
miracle................23v.......33/31-36.....yk2(km04/08).........esikoinen
Kaa.....................29v.......35/31...............yk5............esikoinen
[color]

Haamuilijat[color]
[color]

Plussanneet[color]
[color]



Testauspäivät:
6.6. Lilla My, neiti21wee
7.6. niiskunenä-78
8.6. Dreamer-88, umayya
9.6. Andala, jennuli
11.6. Selis
14.6. kuupas
15.6. Arcatha


Tippuneet
Tuulia79
kukkavanamo
Kuumeilija
Iines79
Tatyana
kekkeri
 
Mä en kyllä kestä, huomenna on ehkä jo pakko hakee testi!!! Hulluks tässä muuten tulee! Onko se apteekin oma hyvä jos testailee ennen kun menkkojen pitäis alkaa, kuinka herkkä toisinsanoen? Meikäläinen on edelleen ihan hirmu väsyny, otin tänään sellaset puolentoista tunnin päikkärit...
 
Tulin äkkiä vastaamaan :)

Selis ApteekinOma on käsittääkseni 25mlU/m eli näyttää vasta kuukautisten poisjäännistä ekana päivänä..
Kotitestit.fi kauppaa herkkiä 10mlU/m puikko testejä eli
HUOM! enää kotitestit.fi OneStep liuskatestit eivät ole herkkyydeltään 10mlU/m vaan 25mlU/m huomasin tämän kun postista kolahti ne 9 tilaamaani testiä.. :( Aikaisemmin nuokin on ollu niitä herkkiä joilla on voinu testata jo 3pv ennen menkkoja, mut nykyjään siis vasta kun menkkojen oletettuna alkamis päivänä..
 
huomenta naiset!
olo on tänään, sellanen, ei tuntemuksia niin mitään, mihinkään suuntaan :/ eilen oli illalla menkkajomotuksia ihan kunnolla, mut nyt ei taas mitään, luulin jo että yöllä saapuisi täti kun oli ihan sellanen olo mut ei.. no, kunhan kierto ei veny enää yli ton 38, niin oon tyytyväinen

selis apteekissa ne sanoo varmaan että sitten kun kuukautiset jää tulematta niin testaa, mut kyllähän me tiedetään miten vaikeeta se on :D jos vaan jaksat ootella siihen päivään kun on jääneet pois niin suosittelen sitä apteekin omaa, herkkyys siinä on juuri tuon 25 niin se tuskin näyttää aiemmin, tai mistä sitä tietää :whistle:
sen verran kuitenkin että predictorhan on sitten siitä huono että silloin jos sillä testaa täytyy olla reilusti myöhässä, ei oo mistään herkimmästä päästä.. olisko clear blue toinen vaihtoehto mikä vois näyttää ajoissa..

mikäs on muilla olotila??
 
Hip hei... viikko hyvässä vauhdissa, eikä edes haamuja nähty tässä pinossa... Avatkaas nyt joku tuo positiivinen "tili" :D :D
Tääl alan olla taipuvainen uskomaan, et ainakaan täällä ei tärpänny tässä yk:ssa. Menkkakipuilua vähän, tosin samanlaista kuin viimeiset 2 viikkoa, ja lämmöt laskenu 36.8 sieltä 37:sta. Testattu taas nega tänään herkällä testillä.
 
Ny mie alan pelkäämään et sielt tuliskii nega.. aiemmin olin oikein rauhallisena ja samanmoisena ko plussakierros et uskoin plussaan mut het ei tullu ni olin vaa et jaahas, nega. Ja sit alkoki tulla pien viiva siihe ni olin iha et ei sittenkää! Mut ny on just taas uuvellee semmone tunne et jospa ei sittenkää.. :ashamed:
 
Mä luovutin... poltteli testi niiiin paljon :headwall: Ja negahan siinä oli :'( . Toisaalta jos tuo kierto on nyt sen 34pv niin olihan nyt tosi aikasta, viimeksikin plussasin kun menkat oli viikon myöhässä...
 
Selis: Juu, netistä vaan testejä, niin ei tarvi säästellä testien teossa :LOL: :LOL: Mä aion aloittaa sen greippimehun litkimisen myös ens kierrossa :D Ja jos ens kiertoon mennään, niin saapahan sitä ottaa vähän drinksua viikonloppuna, jos se täti tulee :)
 

Yhteistyössä