*****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

Kukkavanamo: :hug: Pahoittelut tädin saapumisesta! Toivottavasti tajuaa lähteä pian pois ja uuteen yritykseen taas. Josko kesähelteet auttaisivat asiaa ;)
Iines: hui, apua tuollaisille valkkareille :eek: Mä olen niin vihreä näissä jutuissa kun ekaa yritetään :LOL: Mullakin normisti vuotoja tulee, mut tämä kierto on ollut sen suhteen ihmeellisen kuiva. Toisaalta tuntuu tuolla alkaalla, et paikat olis jotenkin aika turvoksissa, mut en tiiä. Eipä tästä arvuuttelusta taida olla mulle mitään apua :headwall: :headwall: Voi kun siellä olis pikkutoukka josta kaikki ihme oireet johtuu :heart: :heart:
 
kukkavanamo: Pahoittelut menkoista :hug: !

niiskunenä: Samaa toivon minäkin, että pieni asukki aiheuttais mulle välillä tämän tosi kehnon olon. Ihan turhaan ei viittis kärsiä. Mutta mä kestän kyllä mitä vaan, vaikka ne pahoinvoinnitkin, kunhan sen ansiosta saan pienen nyytin syliin :heart: .

Menin sit kiusaamaan itseäni. Katsoin Tekayn laskurista lasketun ajan, jos nyt olis tärpännyt. Mun kierron pituudella ja edellisten menkkojen perusteella la olis 9.2.2009. Voi kun olis tärpännyt!
 
Iines: helmikuussa olis oikein ihana saada vauva :) Mä katsoin myös mikä päivä meillä olis laskettu, ja se osuisi ihanasti ystävänpäivään :heart: :heart:

Nyt mulle iski taas sellainen olo, että en varmasti ole raskaana :( PMS-oireita alkaa pukkaamaan, sain äsken aivan hillittömän raivokohtauksen, tai kihisin itsekseni ihan mitättömästä asiasta täällä töissä :kieh: :kieh: Mua alko niin paljon ottaa nuppiin nämä hommat :snotty: Ja iski oikein epätoivo, et en ikinä saa lasta enkä ikinä saa jäädä kotiin lapsen kanssa :'( :'(
Tekis mieli juoda pieni 2 desin pullo viiniä... Voikohan sen tehdä hyvällä omalla tunnolla vaikka ihme tapahtuisikin?
 
Kaa
Kukkavanamolle tsemppiä uuteen kiertoon!

Niiskunenä; jokaisella on välistä noita tuntemuksia. Kaipa ne kuuluvat tähän kuumeiluun. Kyllä se aurinkokin kohta taas paistaa. =)

Kävin tänään shoppailemassa ja ostin SEKÄ raskaustestin ETTÄ suht laadukkaan (ja hintavan) punaviinipullon. Huomisen aamutestin perusteella sitten määräytyy illan punaviinin nautiskelu... ja terassi-ilta. :D En tiedä kumpaa toivon enemmän... iltaa terassilla tyttökamujen kanssa vai plussaa... :saint: :LOL:

 
kukas kyseli joko sorruin... mut en sortunut, vaihdoin kuitenkin testipäiväkseni 8.6. silloin on kp 36 ja molemmista pojista oon sillon saanut plussan, joten siihen luotetaan :)

kukkavanamo suuren suuret pahoitteluni :hug:
 
:wave: Heippa vaan kaikille!

Pahoittelut tädin riivaamille jos vaikka ens kierrossa tärppäis!

Mulla oli tänään niiiin huono päivä töissä et voi prlk....
:/ .Ihan kun ois hormoonit jotenki taas tehnyt tepposet, niinku raskaana olles. Täytyy toivoa parasta ja pelätä pahinta :saint:
 
Huh huh... täällä on ainakin itkuherkkyyttä ilmassa! Menetin ihan totaalisesti tänään hermoni joka purkautui sitten et aloin itkeä vollottaa täällä töissä. Oli hankala asiakas puhelimessa ja siitä se sitten kamelin selkä katkesi. Silmät on turvoksissa ja pitäis töistä lähteä tuonne ihmisten ilmoille. Ei kellään sattuisi olemaan pussia päähän vedettäväksi? :snotty: En tajua miten niin menetinkin itsehillinnän, mutta näköjään kaikkea voi tapahtua. Toivottavasti olis raskausoire, eikä pms :ashamed:
 
Juuri eilen ajattelin tulla sanomaan, että minut saa poistaa listoilta, kun olin 100% varma tädin saapumisesta, niin tänään se sitten kurvasi paikalla, monta päivää etuajassa ja niin runsaana että poies alta :LOL: Kierrot siis nyt 26-35.. :D Mutta uutta kiertoa vaan, ei tähän vielä näillä yk:lla kuolla :LOL:

Oli mukava jännäillä teidän kanssanne naiset :heart: Seuraavaan kiertoon suuntaavien kanssa varmasti jatketaan yhdessä jännäilyä, mutta lopuille kyllä valtavasti plussapuhureita++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle:
 


Lauantai 31.5.2008[color]

jennuli.................28v........20/27-29.........yk2........esikoinen
Alexandra-85.......23v........21/30..............yk3........esikoinen
niiskunenä-78......29v.......22/28..............yk2.........esikoinen
Selis....................24v........24/30-34.........yk1......toinen
Andala.................30v.......26/31-41..........yk12......esikoinen
kekkeri................30v.......26/28-30...........yk2........neljäs
Dreamer-88.........19v.......26/36................18kk.....
Perla....................25v.......26/28-43...........yk2......esikoinen
kuupas...............23v........27/30-40..........yk3........toinen
Lilla My................28v.......27/29-31...........yk13......esikoinen
umayya...............27v.......27/38................yk3........kolmas
Kuumeilija...........20v........28/28-35..........yk4.........esikoinen
Tatyana..............26v........28/28-30...........yk4.........esikoinen
Iines79...............28v........29/30................yk1..........toinen
miracle................23v.......29/31-36.....yk2(km04/08).........esikoinen
Kaa.....................29v.......31/31...............yk5............esikoinen
[color]

Haamuilijat[color]
[color]

Plussanneet[color]
[color]



Testauspäivät:
1.6. kukkavanamo, Iines79
3.6. Tatyana, Kaa
6.6. Lilla My
7.6. Kuumeilija, Tuulia79, niiskunenä-78
8.6. Dreamer-88, umayya
9.6. Andala
11.6. Selis
14.6. kuupas


Tippuneet
Tuulia79
kukkavanamo
Kuumeilija
 
Kuumeilija: tätihali sinne ja tsemppiä uuteen yritykseen. Hieno asenne sulla, voi kun itsekin pystyis tuommoiseen :)
Selis: Jep, toivotaan et olis molemmilla raskausoire :) Tosin tää on taas sellainen hetki kun en usko hetkeäkään siihen mahdollisuuteen :ashamed:
Kiitos tsempeistä Kaa! Mites siellä, kuinka testaus meni? Tietysti toivotaan testiin plussaa, mutta ei tuo laadukas punaviinikään niin kovin huonolta kuulosta :p Mä itse join eilen 2 desiä kuoharia, mutta onneksi ei sen enempää mieli tehnytkään :LOL: Mutta terassit tuolla kelillä ovat aika kova juttu... Toivon silti hirmuisesti sitä plussaa sinulle :heart:

Mitä suunnitelmia teillä on täksi viikonlopuksi ennen testiviikkoja? Mulla olis tänään sukulaisen ylppärit eli siinä tämä päivä menee. Onneks heräsin taas viideltä, et varmasti alkaa väsyttää ajoissa :headwall:
 
Kukkavanamo ja Kuumeilija: iso :hug:

Niiskunenä: Meillä on kanssa helmivauvan laskettu aika ystävänpäivänä. =)

Lakkiaisissa menee mullakin tämä päivä tai oikeastaan koko viikonloppu, kun pirskeet ovat sen verran kaukana.
 
humenta!
kaa kerrohan jo!! mikä oli tulos? :)

meillä on esikoinen mun vanhemmilla koko tän viikonlopun hoidossa, kuopusta ei saatu ketään kattomaan että oltas päästy ulos syömään ja terassille yhdet nauttimaan, mutta on se kiva olla rauhassa kotonakin :) mulla on muutenkin ihan hirvee polte lähteä terassikiekalla, en ole moneen vuoteen ollutkaan, viimeksi kun mentiin kihloihin vuonna -02. mutta en uskalla vielä ensi viikonlopusta mitään sopia, täytyy enskin kattoa että onko tärppi käynyt vai ei.. lahdessa olis meinaan perjantaina f1 venekisan konsertti perjantaina ja siellä olis 4 bändiä mitä haluisin päästä kattomaan, no, näkee pääsenkö..
 
Iines: Meillä olisi sitten sama laskettu aika!:) Sillä erolla tosin vaan, että sä kuulostat olevan raskaana, mä en. ;) Ei sitten tuntemuksen puolikastakaan siihen suuntaan! Tosin se ei jaksa just nyt häiritä, sillä tänään alkoi LOMA!!!!

Hyvää kesän alkua kaikille! =) :flower:
 
Kaa
Kiireinen kopioi itseään toisesta pinosta:

Pikaisesti kiireen keskeltä:

Tänään kp 31/31 ja aamulla odotetusti nega (HCG 2,1). Menkat ei vielä ole alkaneet, huomenna varmaan on senkin aika. Nyt pääsen viettämään terassi-iltaa kamujen kanssa eikä tartte olla limulinjalla! Kivaa!
 
hei kaikille, pitänyt matalaa profiilia, ekasta kierrosta olin niin vauhdissa nyt tunne että katsellaan hetki kerrallaan, mulle voisi laittaa kuitenkin testaus päiväksi 9.6. kiitos =)
kaikille jotka saaneet tädin jo kylään, onnea uuteen kiertoon ja muille hyviä hermoja piinailuun... mukavaa lauantai-iltaa... :wave: =)
 
Voi Iines iso hali sulle ja voimia.

Mulla on ihan kauhee väsymys koko ajan ja tänään on särkenyt pää. Tuntuu et ois täti tulossa, mutta nyt on kyllä liian aikasta. Sitten on ollu huonovointisuutta ja illalla närästi, en kyllä käsitä miten jollain voi olla näin paljon vaivoja :kieh:

Toivottavasti meistä joku sentään plussais =)
 
Iines: Voi itku, pitikö sen tädin nyt tulla :kieh: Toivotan onnea seuraavaan kiertoon :hug: :hug:
Jennuli: Mä olin vauhdissa viime kierrossa hieman, mutta nyt tää on lähtenyt aivan käsistä :LOL: :LOL: Ens kierrossa sitten jos pystyis ottamaan hieman rauhallisemmin ja nauttimaan vaikka kesästä =)
Selis: Toivotaan, ettei täti tule ja oireet on jotain ihan muuta :heart: Mutta ymmärrän täysin tuon tunteen!
Kaa: Oliko hauska ilta?
).( Eilen oli ylppärit ja tuli sitä juotua 2½ lasia viiniä 10 tunnin aikana. Tuskinpa siitä nyt mitään haittaakaan olisi, kun raskaudesta ei tietoakaan. Oireet samanlaiset kuin koko viikon. Eilen autosta noustessa vihlaisi tosi pahasti tuonne oikealle alavatsaan :eek: Lämmöt hieman kokolla eli 37,09. Testasin taas nyt aamulla tyylipuhtaan negan :ashamed:

Jep, täällä toivotaan myös, että saataisiin niitä plussiakin tähän ketjuun
++++++++++ :whistle:
 


Sunnuntai 1.6.2008[color]

jennuli.................28v........21/27-29.........yk2........esikoinen
Alexandra-85.......23v........22/30..............yk3........esikoinen
niiskunenä-78......29v.......23/28..............yk2.........esikoinen
Selis....................24v........25/30-34.........yk1......toinen
Andala.................30v.......27/31-41..........yk12......esikoinen
kekkeri................30v.......27/28-30...........yk2........neljäs
Dreamer-88.........19v.......27/36................18kk.....
Perla....................25v.......27/28-43...........yk2......esikoinen
kuupas...............23v........28/30-40..........yk3........toinen
Lilla My................28v.......28/29-31...........yk13......esikoinen
umayya...............27v.......28/38................yk3........kolmas
Tatyana..............26v........29/28-30...........yk4.........esikoinen
miracle................23v.......30/31-36.....yk2(km04/08).........esikoinen
Kaa.....................29v.......32/31...............yk5............esikoinen
[color]

Haamuilijat[color]
[color]

Plussanneet[color]
[color]



Testauspäivät:
3.6. Tatyana, Kaa
6.6. Lilla My
7.6. niiskunenä-78
8.6. Dreamer-88, umayya
9.6. Andala, jennuli
11.6. Selis
14.6. kuupas


Tippuneet
Tuulia79
kukkavanamo
Kuumeilija
Iines79

 
iines pahoitteluni :hug:

hei kaikki! mä olen nyt jotain sössinyt tuon listan kanssa niin viittitekö omalta kohdaltanne kattoa joka kohdalta onko tiedot oikein, ja jos ootte tippuneet niin ette ole enää pinossa mukana..en tiiä mitä oon tehnyt.. :ashamed: no onneks kaikki ollaan erehtyväisiä :snotty:

on: mulla olis normikierron viiminenpäivä tänään, siis sen mitä on ennen lapsia ollut.. kiva katsoa minkälaiseks menee, tuskin se tuota 38 on ainakaan, mutta se nähdään pian..
 

Yhteistyössä