*****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

Kukkavanamo: älä nyt vielä luovuta :hug: Toivotaan, että se täti tajuaa pysyä poissa!

Mä en malttanut olla tekemättä taas testiä tuossa illalla töiden jälkeen ja voisi sanoa, että roskishaamu tuli, hyvin vaalea sellainen. Eli on kyllä haaleampi kuin eilen aamulla, mutta eipä kai tuo nyt vielä mitään merkitse. Alavatsassa on jatkuvasti vihlontaa ja alaselkää on myös alkanut särkeä. Tiedä häntä, olisiko hyviä merkkejä. Mitenhän tässä pystyy olemaan koko viikon :headwall: Tuosta testailusta nyt ei ole mitään hyötyä, mutta tuntuu välillä et joku pakottais :kieh:
 
kukkavanamo: voihan noi itkut merkitä raskauttakin :hug: . Mä aloin esikoisesta epäillä olevani raskaana, kun mieli herkistyi todella helpolla. Älä luovuta vielä :hug: .

Mulla alkaa PMS-oireet kurkkailla olan takaa. Kehissä oli oikea itkupotku-raivari, aivan mitättömästä asiasta :ashamed: . Taitaa täti kurvailla ens viikon alussa oikein vauhdilla paikalle :/ . Mulla polttelee tuolla kaapissa raskaustestejä ja tekis mieli huomenna testailla. Mut on kyllä liian aikaista. Pieni toive elää, jos vaikka kuitenkin olis tärpännyt...
 
Nyt loppui mun testailut! Ajattelin vielä tänään testata miten se haamu jakselee, ja nyt sitten tuli selvä nega :( Taisi olla vaan joku tilapäinen häiriö nuo haamut tai sitten tietysti voihan se olla et jotain todella tapahtui, mutta se loppui tosi lyhyeen :'( . Ainakin opin, että en MISSÄÄN tilanteessa testaa enää näin varhaisessa vaiheessa, en vaikka saisin 5 ovisplussaa 4 päivän välen kierron ajan :headwall:
 
Niiskuneä-78 Älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Sullahan on vielä 10pv kiertoa jäljellä ja mahdollisesti alkanut raskaus ei vielä voikkaan näkyä testeissä. Vasta dpo11 (n.3pv ennen menkkoja) voi herkimmät testit näyttää raskauden, joten nyt vaan positiivisin mielin loppu kiertoon :hug:

ON: nippailut loppuivat viime yönä, eli illalla oli mojoviakin nippailuja. Tänä aamuna lämmöt laskeneet joten olen kyllä ihan ymmälläni.. No oon nyt pari päivää vaan ihmetellyt tätä kroppani toimintaa joten antaa mennä, syteen tai saveen, kaikki mahdollinen ja mahdoton ollaan jo tehty ja ahkerasti jatketaan loppukiertokin pupuilua joten jos ei tärppi käy niin ei sitten, eipähän jää mietityttämään josko jotain olisi vielä voinut tehdä.
Tällaisia aatoksia tänään :D
Nyt muihin juttuihin.. kirppispöytää meinasin viikoksi, josko siten pääsisi eroon näistä ylimääräisistä roinista/vaatteista. Onko teillä kokemusta kirppispöydistä, onko tuo viikko liian lyhyt aika vai pitäiskö ottaa 2viikkoa?

kuupas kp23/30-40 yk3
 
Kuupas: olet varmaan oikeassa, et ei vielä tarvi täysin luovuttaa. On vaan niin omituista, et ensin näkyy jotain mutta sitten sen hiipui... Tietty toivo elää niin kauan ku täti saapuu! Toivotaan, että ne sun nippailut enteilisi plussaa :heart:

Onneks on tällainen paikka mihin saa purkaa tuntojaan... mitähän tekisin ilman 2+:aa :LOL:
 
Siis tää on kyllä niin loisto paikka purkaa tuntoja!!! Me ei ainakaan olla kerrottu vauvanteko yrityksistä kellekkään, mutta täällä pystyy purkaa =)

Niiskuneä-78 Kannattaa testata uudelleen lähempänä kuukautisten alkamisajankohtaa, täällä ainakin on peukut pystyssä
:D

Me aletaan kanssa olemaan ihan väsyneitä pupuiluun.... On viikon verran jääny yöunet vähiin ;)
 
Kaa
Meikäläisellä taitaa aikaistua tuo testaus. Ollaan kamun kanssa lähdössä baariin ensi lauantaina. (Mulla noita baarikäyntejä on vuodessa ehkä kaksi tai kome nykyään.) Kp on silloin 31/31, ja ajattelin aamulla testata sen "varman negan", jotta ei tule huonoa omatuntoa sitten reippaammasta alkoholin nautiskelusta. Jos siltä sitten tuntuu. Ja varmasti tuntuu, jos nega tulee. :kieh: Mutta ilmoittelen, jos olen liian hätäinen tähän listaan.
 
Haluatteko kuulla vitsin?!? No halusitte tai ette, niin täältä tulee: Kun nyt näitä testejä sitten on alettu käyttää, niin otetaan kaikki ilo irti. Mä testasin TAAS vahvan ovisplussan... Siis tuo testiviiva on jopa tummempi kuin kontrolliviiva... Mä en enää tiedä itkeä vai nauraa! R-testiä en aio tehdä vasta kuin aikaisintaan ens viikolla, kun ei siitä tähän epätietoisuuteen mitään apua ole. Mutta mutta...

Kaa: jep, testaa ihmeessä niin pääset sitten baarikierrokselle hyvällä omalla tunnolla :) Kivempi lähteä liikkeelle kun saa varmuuden. Toivotaan, että jää baarit väliin ;)
Selis: ei ole täälläkään kerrottu näistä vauvahaaveista paitsi mun yhdelle ystävälle, enkä sillekään luonnollisesti viitsi ihan hirveästi aiheesta jauhaa.
 
tulin äkkiä kommentoimaan ja nostamaan pinoa, kirjotan iltapåäivällä pitemmän tarinan :D

Niiskunenä Onko sulla mahdollisesti PCO? Sehän saattaa sekottaa noita ovistestien tuloksia :/ Kummallista muuten tuo plussailu enkä oikein muuta siihen syyksi voisi keksiä hmm.. toivotaan että asia selviää!
 


Keskiviikko 28.5.2008[color]

jennuli.................28v........17/27-29.........yk2........esikoinen
Alexandra-85.......23v........18/30..............yk3........esikoinen
niiskunenä-78......29v.......19/28..............yk2.........esikoinen
Selis....................24v........21/30-34.........yk1......toinen
Andala.................30v.......23/31-41..........yk12......esikoinen
kekkeri................30v.......23/28-30...........yk2........neljäs
Dreamer-88.........19v.......23/36................18kk.....
Perla....................25v.......23/28-43...........yk2......esikoinen
kuupas...............23v........24/30-40..........yk3........toinen
Lilla My................28v.......24/29-31...........yk13......esikoinen
umayya...............27v.......24/38................yk3........kolmas
kukkavanamo.....29v........25/26-32........yk1...........toinen
Kuumeilija...........20v........25/28-35..........yk4.........esikoinen
Tatyana..............26v........25/28-30...........yk4.........esikoinen
Iines79...............28v........26/30................yk1..........toinen
miracle................23v.......26/31-36.....yk2(km04/08).........esikoinen
Kaa.....................29v.......28/31...............yk5............esikoinen
[color]

Haamuilijat[color]
[color]

Plussanneet[color]
[color]



Testauspäivät:
1.6. kukkavanamo, Iines79
3.6. Tatyana, Kaa
6.6. Lilla My
7.6. Kuumeilija, kuupas, Tuulia79, niiskunenä-78
8.6. Dreamer-88
11.6. Selis
19.6. umayya

Tippuneet
Tuulia79
 
Voi Tuulia79, pahoittelut tädin saapumisesta :hug:!!!

Täällä ihmeellinen olo jatkuu. Eilen oli järkyttävät menkkakivut niin selässä kuin mahassakin. Olin jo varma, että menkat alkaa tänään ja mittasin lämmönkin jos se olis jo tipahtanut (eikös sen pitäis päivää, paria ennen tippua?). Lämpö oli 37,2 :eek: . Siis täh? Rintoja viiltelee edelleen sivuilta mutta niin tekee normikierroissakin, joten sen varaan en laske. Jos menkat nyt tulee, niin pakko varmaan mennä seuraavassa kierrossa gynelle. Mulla on ollut selkä- ja mahakipuja koko kierron ajan. Tein jopa r-testin tänä aamuna, jos olis edes haaleaa viivaa näyttänyt mut täys negahan se oli. Eihän mulla ole oviksestakaan kun vasta 9 päivää.

Esikoisesta sain aikoinani vielä viikon menkkojen poisjäännin jälkeen ihan vaan haalean viivan, vaikka aamupissasta tein testin. Voiko olla, että joillakin henkilöillä raskaushormonia erittyy vähän pissaan vai onkohan se raskauskohtaista. Jos se on yksilökohtaista niin sittenhän mun kannattaa testata tosiaankin vasta kun menkat on reilusti myöhässä :/ .
 
Tuulia79 pahoittelut tädin saapumisesta!

Iines79 Mulla oli myös esikoisen kanssa haalea viiva vielä viikko ekasta plussasta. Mä aattelin sillon et se on testistä kiinni, todellisuudessa ultrassa totesivat hedelmöittymisen tapahtuneen viikkoa myöhemmin kun luulin :)

Täällä on juilinut kanssa inhottavasti vatsasta, ei voi kyllä oviksesta erehtyä. Rinnat on kanssa ollut tosi herkät ihan kun raskaana ollessa. Ootan sitä aamua innolla kun kahvi tekee pahaa, se oli mulla viimeks raskautumisen merkki. :D
 
Tuulia79: pahoittelut tädistä :hug: Toivotaan onnea seuraavaan yritykseen :heart:
Kuupas ja Dreamer-88: kävin myöskin googlettamassa tuota pco:ta. Pari juttua mikä sen kanssa ei oikein täsmää on se, että mulla on aina ollut tosi säännöllinen kierto, myös heti pillereiden lopetuksen jälkeen ja toinen juttu, että nuo ovisplussat on ainakin sen "ekan" oviksen jälkeen haalistuneet täysin, kunnes viikonloppuna taas tuli. Mutta tuo PCO on hyvä tietää, voi sitten jossain vaiheessa tutkia sitä paremmin... Toivon kovasti, että kyse ei kuitenkaan tuosta ole :ashamed:
umayya: no asia selviää kohtapuoliin, eli viikon päästä toivottavasti olen hieman viisaampi :D
Iines79: oireet kuulostaa aika hyviltä, joten toivotaan että se plussa sieltä pärähtää :heart:

).( Jee jee... tänään en ole testannut mitään ja tänään on kyllä testivapaa päivä :LOL: :LOL:
 
niiskunenä: mä itse en kyllä usko tärppiin. On jotenkin ollut koko ajan sellainen olo, että menkat ne vaan on tulossa. Sullahan kuitenkin on jo testit näyttäneet tulosta ;) . Toivottavasti vahva ovisplussa tarkoittaisikin toista plussaa :).

Mitenköhän tarkkaan näitä erite-asioita pitäis analysoida :ashamed: . Mä oon nimittäin ihan ulalla niistäkin. Mistä johtuu, että välillä paperiin jää semmoisia klimppejä, ihan kuin ovislimoja? Suurimmaks osaksi olosuhteet on (yöks, inhottava kertoa) juoksevammat. Eilen olin menkoista varma jo senkin takia, että jälleen olosuhteet alkoi olla venyvämmät (kuten oviksen aikaan) mutta tänään ne oli taas erilaiset.

Ei näistä ota selkoa. Mä oon huomannut olevani ihan neuroottinen, kun on vika viikko menossa. Hyppään koko ajan täällä lukemassa, jos jollakin olis samoja "oireita" kun mulla, ja on tehnyt plussatestin. Noloa :ashamed: .
 
Multakin pahoittelut tuulialle!

Kiitos tsemppauksista, olen nyt jo alkanut kuvittelemaan raskausoireitakin... Hohhoh, muutama päivä ainakin pitäis vielä tässä kärvistellä ennenkuin kannattaa miettiäkään testailua. Tosiaan mies tässä pari päivää sitten totesi, että mun rinnat on muka kasvaneet... Omasta mielestä näyttää ihan samanlaisilta patalapuilta kuin ennenkin :LOL: Sitten väsyttää aika reilusti. Olin tänään ihan puolikuollut kun en saanut esikoista päiväunille niin että olisin itsekin päässyt. Ja nyt se pyörii tuossa jaloissa tietysti ihan kiukkuisena kun on niin väsy. Jospa illalla pääsisin sitten vähän aikaisemmin tutimaan. Mies kun on työporukan kanssa laivalla ens yön...

 
minä oon nyt tullut luulotautiseksi, meinaan mulla edelleen on huono olo, ja aamusin on saatava jotain suuhun muuten tulee ylös..tää on nyt sitten jatkunut siitä oviksesta asti.. mulla on rinnat kipeet ja sellaset "täydentuntuset" ei oikeen pysty mahalleen nukkumaan, repäsykipuja on välillä kanssa..
mutta jos nyt kuitenkin jaksas tonne kp 28 asti ootella ainakin, tuskin jaksan tonne 19. päivään asti venata, tai no tietty jos se täti kurvaa kylään niin ei voi mitään..
ja tää on muuten vähän nolo :ashamed: mutta mulla yleensä noi pahimmat halut loppuu oviksen jälkeen ja nyt tekee koko ajan mieli, ei siinä, mies on mielissään :snotty:
 
Kaa
Hauska lukea noita miesten kommentteja ennen testauspäiviä. Meillä ei tuo Jäyhä Jököttäjä sano oikein milloinkaan mitään kommentteja mahdollisesta plussasta, ollaan samalla tavalla realistisia. Parempi kyllä meille niin. Olisi saattanut muutama sanasota meille muuten tulla. :LOL:
 
tuulia79 :hug:

Umayya kuulostaa tosi hyvälle nuo oireet, toivotaan plussaa!!

ON: tänne saapui sitten hiiva tuon ylettömän touhuilu seurauksena :ashamed: no onneks rauhoittui canestenin voiteella.
Kuinkahan monta anovulaarista kiertoa voi olla peräkkäin?
Luulen etten ovuloinut nytkään vaikka kipuja oli monta päivää :( lämmöt oli eilen 35,6 ja tänä aamuna 36,0 eli 0,4 astetta oli noussut, mutta luulen et se nousu johtuu viimeyönä alkaneesta flunssanpoikasesta..
Saas nähä mitä lämmöt huomenna näyttää.
Éihän tästä lapsenteosta tuu mitään jos en ees ovuloi :'( |O

pessimisti kuupas
 


Torstai 29.5.2008[color]

jennuli.................28v........18/27-29.........yk2........esikoinen
Alexandra-85.......23v........19/30..............yk3........esikoinen
niiskunenä-78......29v.......20/28..............yk2.........esikoinen
Selis....................24v........22/30-34.........yk1......toinen
Andala.................30v.......24/31-41..........yk12......esikoinen
kekkeri................30v.......24/28-30...........yk2........neljäs
Dreamer-88.........19v.......24/36................18kk.....
Perla....................25v.......24/28-43...........yk2......esikoinen
kuupas...............23v........25/30-40..........yk3........toinen
Lilla My................28v.......25/29-31...........yk13......esikoinen
umayya...............27v.......25/38................yk3........kolmas
kukkavanamo.....29v........26/26-32........yk1...........toinen
Kuumeilija...........20v........26/28-35..........yk4.........esikoinen
Tatyana..............26v........26/28-30...........yk4.........esikoinen
Iines79...............28v........27/30................yk1..........toinen
miracle................23v.......27/31-36.....yk2(km04/08).........esikoinen
Kaa.....................29v.......29/31...............yk5............esikoinen
[color]

Haamuilijat[color]
[color]

Plussanneet[color]
[color]



Testauspäivät:
1.6. kukkavanamo, Iines79
3.6. Tatyana, Kaa
6.6. Lilla My
7.6. Kuumeilija, kuupas, Tuulia79, niiskunenä-78
8.6. Dreamer-88
9.6. Andala
11.6. Selis
19.6. umayya

Tippuneet
Tuulia79
 
kuupas no onneksi hiiva hoitui helpolla :) ja niinhän ne kuulostaa, kun nyt sais vaan ittensä pidettyä coolina B) (justiinsa niin, tosiaankin mahdollista :whistle: )
kaa meillä myös on tollanen "mörökölli" :heart: ei se paljon perusta kuumeilusta ennenkuin se plussa on testiin ilmestynyt.. tän kolmannen kohdalla sillä kyllä joskus tuntuu olevan kovempi kuume kuin mulla :whistle:
 

Yhteistyössä