*****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

umayya: Mulla on joskus ollut pahoinvointia oviksen aikaan. Silloin on muutenkin ollut vahvat ovisoireet. Ja silloin jos on menkat tulleet, niin nekin on olleet samanmoiset, megakipeät. Ei muuta kuin vällyjen väliin, jospa tärppäisi :) .
 
:wave: Mullakin liittyy tuo huono-olo vahvoihin ovisoireisiin aina silloin tällöin.. Pari kiertoa sitten oli oikein tosi huono olo, ja se alkoi jo limojen ilmaannuttua.. Mutta tietenkin se on ihan kierto/tapauskohtaista :D :LOL: Toisissa kierroissa mulla on taas oviksen aikaan/jälkeen sellaista ahmimista että oksat pois :D:D
Nyt kuitenkin varmistelemaan vaan :D:D

Tästähän se piinailu sitten virallisesti alkaa.. Jos viikonlopun aikana ilmestyy samanlainen tissikipu kuin yleensä, niin heitän jo kyllä 96% varmuudella kirveen kaivoon, se on meinaan niin varma menkkamerkki mulla :) Voipi olla, että taustailen tässä seuraavat viikot, koska on jos jonkin moisia kissanristiäisiä yms ja töitä niiin älyttömästi :( Mutta käyn kyllä lukemassa teidän viestit!

Lopuksi vielä kunnon tuulahdus +++++++++++++säteitä :D :heart:
 


Lauantai 23.5.2008[color]

jennuli.................28v........13/27-29.........yk2........esikoinen
Alexandra-85.......23v........14/30..............yk3........esikoinen
niiskunenä-78......29v.......15/28..............yk2.........esikoinen
Selis....................24v........17/30-34.........yk1......toinen
Andala.................30v.......19/31-41..........yk12......esikoinen
kekkeri................30v.......19/28-30...........yk2........neljäs
Dreamer-88.........19v.......19/36................18kk.....
Perla....................25v.......19/28-43...........yk2......esikoinen
kuupas...............23v........20/30-40..........yk3........toinen
Lilla My................28v.......20/29-31...........yk13......esikoinen
umayya...............27v.......20/38................yk3........kolmas
kukkavanamo.....29v........21/26-32........yk1...........toinen
Kuumeilija...........20v........21/28-35..........yk4.........esikoinen
Tatyana..............26v........21/28-30...........yk4.........esikoinen
Iines79...............28v........22/30................yk1..........toinen
miracle................23v.......22/31-36.....yk2(km04/08).........esikoinen
Kaa.....................29v.......24/31...............yk5............esikoinen
Tuulia79.............29v........29/35...............yk5.........toinen
[color]

Haamuilijat[color]
[color]

Plussanneet[color]
[color]



Testauspäivät:
1.6. kukkavanamo, Iines79
3.6. Tatyana, Kaa
7.6. Kuumeilija, kuupas, Tuulia79, niiskunenä-78
8.6. Dreamer-88
11.6. Selis
19.6. umayya
 
Nyt omaanapaa olantakaa:
Tänään on ollut kipuilua oikeallapuolella munasarjoissa iltapäivällä ja aamulla tuli limoja.. nyt illalla on tosi kuivaa, joten mietin nyt kuumeisesti että olikohan ovulaationi tänään??!!

Ovistestit tuli tänään ja kahdenaikaan testasin negan, mutta eikös ovistestiin tule plussa päivää-kahta ennen itse varsinaista h-hetkeä?
silloinhan saatoin "myöhästyä" testin kanssa, eli se olisi näyttänyt eilen tai toissapäivänä plussaa..
Nyt ootan aamua kuin lehmä kesää että pääsen mittaamaan lämmöt ja tekemään uuden ovistestin, jos vaikka nää kipuilut ennustais tulevaa ovista,
Taidan vielä menettää järkeni näiden pähkäilyjen kanssa :D

Umayya en osaa sanoa tuohon pahoinvointiin, mutta jospa se vaikka enteilisi oikein otollista ovista :)

Dreamer-88 :hug: en osaa oikein sanoa mitään lohduttavaa.. toivon vain että ihme sattuisi teidän kohdalle :heart:

kuupas kp19/30-40 yk3
 
Heipan!
Täällä jollain tuntuu olevan jo mahdollisia raskausoireitakin, kiva juttu! Itse aijon varmaan testata 4 päivä, jos sinne asti maltan ja jos vielä testattavaa on. Mitään ovista en kyllä havainnut missään vaiheessa, ainakaan mistäin eritteistä. Jossain luki noista alavatsa "nippailuista" ja kivuista, että voi liittyä ovikseen, eikö?

Ihania kelejä ulkona, monenlaista pihahommaa on tehty. Meillä on rakennettu talo ja piha on tietysti vielä aivan vaiheessa, joten siellä on vaikka mitä tehtävää, ihan hauskaakin kyllä.

Nyt heräs poika, täytyy pelastaa se vaunuista
 


Sunnuntai 25.5.2008[color]

jennuli.................28v........14/27-29.........yk2........esikoinen
Alexandra-85.......23v........15/30..............yk3........esikoinen
niiskunenä-78......29v.......16/28..............yk2.........esikoinen
Selis....................24v........18/30-34.........yk1......toinen
Andala.................30v.......20/31-41..........yk12......esikoinen
kekkeri................30v.......20/28-30...........yk2........neljäs
Dreamer-88.........19v.......20/36................18kk.....
Perla....................25v.......20/28-43...........yk2......esikoinen
kuupas...............23v........21/30-40..........yk3........toinen
Lilla My................28v.......21/29-31...........yk13......esikoinen
umayya...............27v.......21/38................yk3........kolmas
kukkavanamo.....29v........22/26-32........yk1...........toinen
Kuumeilija...........20v........22/28-35..........yk4.........esikoinen
Tatyana..............26v........22/28-30...........yk4.........esikoinen
Iines79...............28v........23/30................yk1..........toinen
miracle................23v.......23/31-36.....yk2(km04/08).........esikoinen
Kaa.....................29v.......25/31...............yk5............esikoinen
Tuulia79.............29v........30/35...............yk5.........toinen
[color]

Haamuilijat[color]
[color]

Plussanneet[color]
[color]



Testauspäivät:
1.6. kukkavanamo, Iines79
3.6. Tatyana, Kaa
7.6. Kuumeilija, kuupas, Tuulia79, niiskunenä-78
8.6. Dreamer-88
11.6. Selis
19.6. umayya
 
Dreamer88 :hug: :hug:
umayya: mulla oli viime kierrossa oviksen aikoin kanssa paha olo ja sitä itse asiassa jatkui tädin tuloon saakka. Eli kyllä tuo pahoinvointi voi hyvinkin liittyä ovikseen, toivotaan niin :heart:
kekkeri: ei siihen ovikseen välttämättä liity mitään näkyviä oireitakaan, eli pidetään peukkuja. Mulla on oviksen aikoihin tullut juuri niitä alavatsan nippailuja joten josko olisi osunut siihen sullakin?
Mun ihmetys sen kun kasvaa. Mä nimittäin juuri testasin ovista (olen päättänyt tikuttaa päivittäin ja tieteen nimissä tarkkailla kehoani :LOL: :LOL: ) ja se näytti taas kaksi tasavahvaa viivaa. Siis miten voi olla mahdollista, että sain sekä maanantaina ja nyt sunnuntaina ovistestistä plussat?! Auttakaa, mitä ihmettä tuo tarkoittaa?! Tän aamun tulos tosin oli aamupissasta, täytyy viel testata päivällä uudelleen, mutta silti tällä viikolla tuon maanantain jälkeen viivat on haalentunut kunnes nyt sitten taas... Mä olen aivan ihmeissäni :eek:
 
Nyt on toinen testi tehty, tällä kertaa Clearbluen digitaalisella. Ja plussaa näytti sekin, eli pitäisi siis olla ovis käsillä. Mutta se maanantain testi oli aivan yhtä selkeä, eli mitä ihmettä tää on? Ei kai ihminen voi ovuloida kahta kertaa saman kierron aikana :eek: ? Tää tikuttaminen on kyllä hermoja raastavaa hommaa, ei oikein tiedä miten pitäis suhtautua koko hommaan...

Kaipa tämä tarkoittaa sitä, että tänään yritetään vietellä mies petipuuhiin ;)
 
Oon nyt ihan kummissaan tästä kehoni toiminnasta.. Nyt on perjantaista lähtien nippaillut alamahaa, ovistestit negaa ja kuivaa on kuin saharassa.. lämmöt ihan normit 35.8, että mitähän tää nyt sit meinaa |O Nyt olis kuiteski se viikonloppu jona oviksen pitäis tapahtua jotta kiertoni tulisi olemaan sen 33pv.. Nippaillut on ihan selkeästi koko vikkonlopun..
Kattelin viime kierron lämpötaulukkoa ja muitakin merkintöjä ja silloinkin nippailut osui kiertopäiville 22-24 eli näille tienoille.. mutta en silloin ovuloinut kuitenkaan ja menkat alkoi vasta kp41..
Tuli mieleeni että mahtaakohan kroppani nukkua talviunta ja pikkuhiljaa heräillä ja ilmotella itsestään silloin kuin oviksen kuuluisi olla, mutta varsinaisesti mitään ei sitten kuitenkaan tapahdu.
Oon niin turhautunut ja kiukkuinen, kiukuttelen ukollekin turhanpäiväisistä :'(
Voi kunpa se ovis tulisi/olisi jotta edes menkat alkaisi ajallaan eikä kierto taas venyisi..

Niiskunenä-78 Nyt sitten vaan tuumasta toimeen, eiköhän se ovis ole nyt käsillä :D
Käsittääkseni voi ovuloida kaksikin kertaa, mutta jos eka ovisplussa oli kp10 (laskeskeli näin) niin ehkä se oli "virheellinen" ennemmin uskoisin oviksesi olevan nyt kp16.. sopisi paremmin kierron pituuteen :)

kuupas kp21/30-40 yk3
 
Kuupas: Nyt tosiaan tuumasta toimeen :) Sen verran piti googlettaa tuota 2 ovista eli katselin josko jollain samoja kokemuksia. Oli niitä joillakin ollut ja osalla tuo toka ovisplussa enteili raskautumista :heart: Mä sitten siitä tiedosta hämmentyneenä testasin itseni - vaikka kierto vasta tässä vaiheessa - raskaustestillä ja pieni haamu sinne minusta tuli :heart: :heart: Vielä toki liian aikaista sanoa, mutta mies sanoi kanssa näkevänsä. Täytyy nyt siis malttaa odotella tuonne loppukiertoon, mutta pakko tästä jotain positiivista on nähtävä. Mut en silti todellakaan menis laittamaan mua minnekään haamuilijoihin, koska tilanne on enemmän kuin sekava täällä :ashamed:
 
Sunnuntai-iltapäivää!

Täällä annetaan kierron vaan luruttaa omaa tahtia eteenpäin. Oletettavasti puolentoista viikon päästä alkaa menkat. Ainakaan minkäänlaisia oireita ei ole raskautumisen suuntaan. Ovis oli ja meni, en tikuttanut edelleenkään, mutta limat oli aika selkeät. Mieskin sattui olemaan kotimaassa suht oikeina päivinä, vaikkakaan ei enää ihan ovispäivänä luulen, mutta ehkä jotkut simpat olis sitkeitä...;)

Vaikka en uskokaan tarvitsevani raskaustestiä tässäkään kierrossa, niin laitetaan varmuuden vuoksi mulle testauspäiväksi 6.6.
 
Öh, täällä yks oire on muuten kipeät rinnat. Ja tuolla alhaalla tuntuu, et olisin jotenkin "turvoksissa" emättimestä, eli vähän sellainen fiilis kun olisi harrastettu seksiä monta kertaa tänään :ashamed: Mutta ei siis näin ole asianlaita, mutta hieman omituiset fiilikset.

Mites muilla, alkaako oiretta pukkaamaan?
 


Maanantai 26.5.2008[color]

jennuli.................28v........15/27-29.........yk2........esikoinen
Alexandra-85.......23v........16/30..............yk3........esikoinen
niiskunenä-78......29v.......17/28..............yk2.........esikoinen
Selis....................24v........19/30-34.........yk1......toinen
Andala.................30v.......21/31-41..........yk12......esikoinen
kekkeri................30v.......21/28-30...........yk2........neljäs
Dreamer-88.........19v.......21/36................18kk.....
Perla....................25v.......21/28-43...........yk2......esikoinen
kuupas...............23v........22/30-40..........yk3........toinen
Lilla My................28v.......22/29-31...........yk13......esikoinen
umayya...............27v.......22/38................yk3........kolmas
kukkavanamo.....29v........23/26-32........yk1...........toinen
Kuumeilija...........20v........23/28-35..........yk4.........esikoinen
Tatyana..............26v........23/28-30...........yk4.........esikoinen
Iines79...............28v........24/30................yk1..........toinen
miracle................23v.......24/31-36.....yk2(km04/08).........esikoinen
Kaa.....................29v.......26/31...............yk5............esikoinen
Tuulia79.............29v........31/35...............yk5.........toinen
[color]

Haamuilijat[color]
[color]

Plussanneet[color]
[color]



Testauspäivät:
1.6. kukkavanamo, Iines79
3.6. Tatyana, Kaa
6.6. Lilla My
7.6. Kuumeilija, kuupas, Tuulia79, niiskunenä-78
8.6. Dreamer-88
11.6. Selis
19.6. umayya
 
Viimeinen viikko ennen testauksia! Jännää :) !

niiskunenä-78: Ei onnitella vielä, mutta toivotan paljon plussan vahvistumistuulia!!!

Täällä on oireita vaikka muille saakka mutta en kyllä usko yhdenkää niistä olevan raskausoire :/ . Mulla nippailee alavatsaa ja välillä jomottelee. Selkää myös jomottelee. Rintoja viiltelee sivuilta, kainaloista sisäänpäin. Mitäs vielä, ai niin, mun mielestä mulle ei tullut Sahara-olosuhteita tuonne alas kuin pariksi päiväksi. Sitten alkoi kosteemmat olosuhteet ja nyt lorahtelee alkkareihin saakka (sori tarkasta selityksestä :ashamed: ). Nälkä on koko ajan ja öisin oon joutunut käymään pissalla.

Mikään noista ei kuitenkaan ole yksin raskausoire vaan kaikki sopii hyvin viikon päästä alkaviin menkkoihin. Eilen kärsin megamahtavasta migreenistä, joten menkat on varmaan tulossa. Ihmettelin kylläkin sitä, että mun päätä on särkenyt oviksesta saakka (ovismigreeni on mulla normaali) mutta se äityi vasta nyt migreeniksi. Yleensä tähän ajankohtaan mulle ei tule migreeniä vaan joko oviksen tai menkkojen aikaan. Olinkin ihan :eek: eilen. No, odotellaan vaan, ei oikein muuta voi :/ .
 
Wauh, Niiskunenän tilannehan kuulostaa todella hyvältä :) Toivotaan, että se ihan kunnon plussaksi muuttuu :heart: Melko aikaisilla päivillä sulle haamukin jo tullut, mutta eikös ne herkimmät testit voi näyttää jo 7-13 päivää ovulaatiosta :) Tsemppiä nyt kovasti!

(.) Mä oon aika realisti tän tärppäämisen suhteen, nyt on tullut tuttuun tapaan taas tissit kipeeks, joten oon melkein täysin varma, että se täti ensi-alkuviikosta kurvaa paikalle :) Tilasin nyt jopa kuukupin itselleni, kun ajattelin kokeilla, kun on niin paljon tässä puolen vuoden aikana runsastunut vuodot, että meinaa tulla yli laidan aina :D Jospa tuo sitten vähän helpottais :D

++++tuulia kaikille! :flower: :heart: :wave:
 
Iines79 nuo oireethan on kyllä kaikki raskausoireita, joten toivotaanhan parasta!!

Niiskunenä-78 Nyt jännittää sun puolesta, toivotaan että plussa vahvistuu :heart:

ON: tylsää tylsää ja tylsää tää venaaminen ja muutenkin :( Lämmöt oli tänään viel ihan normaalit joten kuinka pian tai myöhään lämmöt nousee oviksen jälkeen?
Oon käsittäny et heti seuraavana päivänä olis lämmöt jo kohonneet, korjatkaahan jos oon käsittäny väärin..
No tuon mukaan sitä ovista ei sitten ollut, eikä kyllä tikkujenkaan mukaan.
Limat loppui jo perjantaina ja nippailut tähän aamuun.
Ottaa päähän kyllä tosi rankasti jos tästäkin tuli ovuloimaton kierto :'(

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!! plussapuhureita tähön pinoon ++++++++++++
 
Kaa
Niiskunenälle tsemppiä seuraavaan testiin, josko sieltä(kin) plussa pärähtäisi!

Kuupas
; itselläni lämmöt nousivat tässä kierrossa vasta noin 3 päivää oletetun ovulaation jälkeen. Normaalisti lämmöt nousevat heti seuraavana päivänä. Myös nousu on ollut erilainen. Normaalisti lämpö nousee sellaiset 0,5 astetta, nyt vain 0,3 astetta. Eli en sitten tosiaan tiedä olenko ovuloinut. Jää nähtäväksi.

MieIte: viikonloppuna tuli kärsittyä kunnon oksennustauti :x , lämpöä +39 astetta... ei ollut kiva ei. Nyt vaan toivotaan, että tollainen raju oksentelu ja kuivuminen ei olisi kovin vaikuttanut mahdollisesti alkaneeseen raskauteen... vaikken sen alkamiseen uskokkaan. Mutta katsellaan, menkkojen pitäisi alkaa viikonloppuna. Peukut pystyssä.
 
Kiitos Iines ja Kuumeilija tsemppauksesta ja toivotaan että se täti pysyis kaikilla poissa vähintään 9 kk :) :) Kyllä tässä jännittää voisiko tuo olla mahdollista, mutta toki myös tiedän sen, että tässä vaiheessa ei voi yhtään vielä tuulettaa. Toivon kyllä ihan mielettömästi, että aihetta juhlaan olis muutaman viikon päästä! Jos täti tulee ens viikolla, niin sit kyllä putoaa korkealta ja kovaa :/
Mulla on tänään ollut paha olo, aamulla söin jogurttia ja yökötti kovastikin. Mut oli mulla viime kierrossakin kovasti oireita, eli eipä tuo mitään merkitse :LOL: :LOL:
 
Onpas niiskunenällä kutkuttavan jännittävä tilanne... Toivottavasti asiat menee niinkuin kaikki toivomme!

Monella tuntuu olevan oireet ihan sellaisia raskausmaisia. Itsellä on kyllä niin varma olo tädin tulosta, että ei mitään rajaa. Tähän aikaan kuussa olen aina oikea hormoonihirviö eli PMS -oireita pukkaa. Ne on pahentuneet selvästi esikoisen syntymän jälkeen. Eilenkin itkin kuin vesiputous kun mies jostain vähän huomautteli. Otan kaiken kamalan henkilökohtaisesti ja itku ei meinaa loppua sitten millään. Ja raivoan kaikille läheisille ihan turhista asioista. Voi perheraukkaa. Onneksi kohta helpottaa kun täti tulee kylään :/ Saa nyt nähdä pääsenkö edes testailemaan kun niin vääjäämättömältä tämä vaikuttaa...
 


Tiistai 27.5.2008[color]

jennuli.................28v........16/27-29.........yk2........esikoinen
Alexandra-85.......23v........17/30..............yk3........esikoinen
niiskunenä-78......29v.......18/28..............yk2.........esikoinen
Selis....................24v........20/30-34.........yk1......toinen
Andala.................30v.......22/31-41..........yk12......esikoinen
kekkeri................30v.......22/28-30...........yk2........neljäs
Dreamer-88.........19v.......22/36................18kk.....
Perla....................25v.......22/28-43...........yk2......esikoinen
kuupas...............23v........23/30-40..........yk3........toinen
Lilla My................28v.......23/29-31...........yk13......esikoinen
umayya...............27v.......23/38................yk3........kolmas
kukkavanamo.....29v........24/26-32........yk1...........toinen
Kuumeilija...........20v........24/28-35..........yk4.........esikoinen
Tatyana..............26v........24/28-30...........yk4.........esikoinen
Iines79...............28v........25/30................yk1..........toinen
miracle................23v.......25/31-36.....yk2(km04/08).........esikoinen
Kaa.....................29v.......27/31...............yk5............esikoinen
Tuulia79.............29v........32/35...............yk5.........toinen
[color]

Haamuilijat[color]
[color]

Plussanneet[color]
[color]



Testauspäivät:
1.6. kukkavanamo, Iines79
3.6. Tatyana, Kaa
6.6. Lilla My
7.6. Kuumeilija, kuupas, Tuulia79, niiskunenä-78
8.6. Dreamer-88
11.6. Selis
19.6. umayya
 

Yhteistyössä