*****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

Alexandralle,Niiskunenälle ja jennulille paljon onnea :flower:
Jennuli: juu ei se mitään, tottahan turisit =)
Andala ja Arcatha: onko mitään näkynyt?
Niiskunenä: En ole testannut kun ostin vaan yhden testin. Tänään kp 30 eikä menkkoja näy.
Aika allapäin oon ollut.Tää epävarmuus ei oo yhtään kivaa. Mutta välillä on menkkamaista oloa vatsassa, välillä taas tuntuu niin raskaana olevalta. Kattellaan vielä...

Plussaa jännääjille +++++++++
 


Maanantai 16.6.2008[color]

mirna.................. v............31/28-34........yk ........
Andala.................30v.......42/31-41..........yk12......esikoinen
Dreamer-88.........19v.......42/36................18kk.....
Perla....................25v.......42/28-43...........yk2......esikoinen
[color]

Haamuilijat[color]


[color]

Plussanneet[color]

niiskunenä-78
jennuli
Alexandra-85
kuupas
[color]



Testauspäivät:
14.6. kuupas
15.6. Arcatha


Tippuneet
Tuulia79
kukkavanamo
Kuumeilija
Iines79
Tatyana
kekkeri
umayya
Kaa
neiti21wee
miracle
Selis
Lilla My
miigu123
Arcatha
 
Andala ja Arcatha: niin kauan kun menkkoja ei näy, on toivoa,niinkun joku fiksupi jo aiemmin sanoi =)
täällä on ollut tänään itkupäivä.oikeen naurattaa jälkeenpäin :D
kait se sitte menkkoja edeltää tällanen oireilu. selkis nyt sitten sekin yhden päivän veri-ongelma...seksiä harrastettiin tänään ja kas,se veri tulikin mieheltä eikä multa...hmmm..todella outoa...täytyy passittaa se lääkäriin. voi raasua :/
että eipä tässä ole sitten muuta ihmeempää tapahtunut, menkat edelleen poissa :heart:
toivon niin kovasti niitä plussia tytsyille +++++ :whistle:
 
mirna täälläkin koetettiin eilen miehen kanssa, että josko satas täti tulemaan peittoja heiluttelemalla (kun yleensä se on toiminut aika hyvin), mutta eipä tätiä näy ei kuulu..

Tänään testasin taas samaisella aconin herkällä kuin eilen..

Testiajan sisällä tuli tuohon T:n kohdalle väritön viiva, mitä se sitten lienee tarkoittaa?
En herättele toiveita suuntaan enkä toiseen.. Ei olla ihan varmoja, että onko siinä hieman väriä vai ei ollenkaan..
 
huomenta!

mirna hui, kuulostaa aika oudolle tuo miehesi juttu, toivottavasti ei mitään hälyttävää kuitenkaan!

Arcatha hmm.. noihin voi tulla niitä viivanpaikkoja, mutta kannattaa jatkaa testausta jos tätiä ei näy, jospa se onkin haaamujen haamu :) bdbdbdbd

ON: Oon nyt tehny varmistelu testejä ja kyllä se vaan niin näyttäis että viiva tummuu joten mut voi siirtää plussanneisiin :)
 
Arcatha: Mulla tuli kanssa alkuun ihan puhtaita negoja, sitten noita omituisia haamuja tai jotain sinne päin Aconin herkällä, kunnes parin päivän päästä sitten plussa :) Voi ku sulla olis kanssa tuollain ja plussaisit vielä tällä viikolla :hug:

Hyvää juhannusviikkoa kaikille!!
 
Niiskunenä: Missä kierron vaiheessa sulle tulikaan noi negat, milloin haamut ja mikä kiertopäivä oli menossa, kun plussasit kunnolla?

Arcatha: Sulla on tuo kierto vasta siinä vaiheessa, että luulis olevan ihan mahdollista, että se nega vielä muuttuiskin plussaksi. Mä toivon parasta.

Ja yllätys yllätys, täällä ei vieläkään ole merkkiäkään menkoista. Ollaan kaiken lisäksi lähdössä ylihuomenna reissuun enimmillään ehkä jopa kahdeksi viikoksi. Olis tietty ihan kiva, että menkat alkais ennen sitä, ettei tarttis hermoilla tätä tilannetta. Mutta en nyt oikein enää jaksa uskoa, kun ei ole merkkiäkään siihen suuntaan.

Ihana juttu, Kuupas! Onnea vielä ihan hirveän paljon! :heart:
 
:wave:

käytiin miehen kanssa neuvolassa ja sielä piti antaa näyte purkkiin.. liuskatestillä testasivat ja ihan puhdas negatiivinen oli tulos..

Sanoi kyllä se, että eihän tässä mikään kiire ole, että vaikka kahden viikon päästä jos testailen niin antaa sitten ihan varman tuloksen..

Luuleeko se, että minä kaksi viikkoa jaksan piinailla :LOL:

Mieskin sanoi, että mehän ei odotella, ja käski käydä apteekissa :D Kaksi aconin herkkää tuli mukaan taas, minäkö hullu testaamaan :ashamed:
 
Andala: Mulla eka haamu tais tulla kp 28/28, mutta tosiaan kaikillahan ei samassa aikataulussa hormonitoiminta ala. Jos ei siis lasketa niitä haamuja siellä puolessa välissä kiertoa, ku olin jo repimässä hiuksia päästä :LOL: :LOL: Nyt niitä ei tarvi repiä, ne lähtee ihan muutenki :eek:
 
voi Arcatha.... :'( :hug: :headwall: olipa kurja juttu. ensi kerralla sitten parempi onni.
pari viikkoa niin olet taas jännäämässä =)
täällä ei ole näkynyt vieläkään mitään. kyllä ne varmaan tulee tännekkin aikanaan.
kuupakselle onnea :flower:
Andalalle +++++++++++
 


Tiistai 17.6.2008[color]

Dreamer-88.........19v.......43/36................18kk.....
Perla....................25v.......43/28-43...........yk2......esikoinen
[color]

Haamuilijat[color]


[color]

Plussanneet[color]

niiskunenä-78
jennuli
Alexandra-85
kuupas
[color]



Testauspäivät:
14.6. kuupas
15.6. Arcatha


Tippuneet
Tuulia79
kukkavanamo
Kuumeilija
Iines79
Tatyana
kekkeri
umayya
Kaa
neiti21wee
miracle
Selis
Lilla My
miigu123
Arcatha
mirna
Andala

kahden piinailijan tilanne siis epäselvä.
 

Yhteistyössä