Hakutulokset

  1. A

    *****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

    Arcatha ja Alexandra: Joko olette testanneet? b =) d ? Mä uskaltauduin nyt sitten aamulla tekemään sen testin, ja negahan se taas oli. Nyt on ainakin ihan varmaa, ettei tällä kertaa tärpännyt, mutta loppujen lopuksi olen aika helpottunut, ettei tarvitse jännäillä enää. Tilasin just uusia...
  2. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Jouskari ja Siskonen: :hug: Tiger: Hieno juttu, onnea kovasti! :flower: :heart: Täällä on edelleen tilanne ennallaan, eli menkat ne ei vaan ala. :headwall: Ostin tänään jo varmuuden vuoksi pari raskaustestiä, mutta en uskalla testata, kun en halua nähdä sitä negaa. Siis kun on...
  3. A

    *****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

    Miigu: :hug: Toivottavasti tässä uudessa kierrossa on parempi onni... Mirna: Merkillisiä nuo sun testitulokset! :o Voihan tosiaan olla, että se apteekin oma ei vielä näytä mitään, kun sun kierto on vasta tuossa vaiheessa. Tiedätkö, milloin sulla oli ovis? Kävin tänään ostamassa KAKSI...
  4. A

    *****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

    Kuupas: Ihana juttu! Onnea kovasti sulle ja teidän pienelle! :heart: Mä ajattelin kanssa käydä huomenna ostamassa tuollaisen apteekin oman, kunhan pääsen töistä ja alkaa LOMA! =) Mä haluan kanssa siihen tuollaisen viivan! :p No, en kyllä tiedä, uskallanko vielä huomenna testata, mutta...
  5. A

    *****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

    Niiskunenä: Iso kiitos rohkaisusta ja infosta. :heart: Kävin vaan just ennen tuota testausta lueskelemassa sitä ketjua, jossa on kuvia raskaustesteistä, ja tuntui, että siellä ihan hirveän monet oli testailleet myös ovistesteillä ja saaneet niihin ihan yhtä vahvoja plussia. Mutta onpa kiva...
  6. A

    *****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

    Mirna: :wave: Toivotaan, että bongaat sen plussan. Testasin huvikseni ovistestillä. Selvä nega oli. Nyt meinaa jo loppua se viimeinenkin toivo. Voi että, tulis sitten ne menkat...
  7. A

    *****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

    Selis: Kiitos :heart: Vielä on toivoa, eli tilanne on täällä ihan ennallaan... Alexandra: Miten pystyt olemaan testaamatta noilla oireilla!? :o Ihan ihmeellinen tahdonvoima sulla, ihailen. Lilla My: Onnea uuteen kiertoon :hug:
  8. A

    *****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

    Jennuli: Ei vieläkään menkkoja. Sama toispuoleinen alavatsakipu jatkuu ja siirtyilee puolelta toiselle, välillä on myös kokonaan poissa. Ajattelin, että testaan ens maanantaina uudestaan, jos ei menkat ala sitä ennen.
  9. A

    Kesästä 07 yrittäneet

    Gilmore ja Rosetta: :hug: Joo, kyllä itsekin uskon, että sieltä ne menkat ovat tulossa, syystä tai toisesta myöhässä, mutta mulla on silti vielä ihan pieni toivo yllä. Tänään ei ole menkoista ollut merkkiäkään, ei siis mitään kipuja eikä tuhruja eikä yhtään mitään. Onko teillä kellään...
  10. A

    *****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

    Jennuli: Oho! Voi että mikä ihana yllätys! Sun kohdalla oikein superihana, kun oisitte muuten joutuneet odottamaan koko kesän ja kaikkea. Onnea ihan tosi tosi paljon! :heart: Täällä ei vieläkään merkkejä menkoista, ei tuhrua, ei kipuja, ei mitään, mutta aika kovasti uskon siihen, että ovat...

Yhteistyössä