*****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

heippahei!
pitäisiköhän mun liittyä tänne teidän kanssa? mua jännittää että tuleeko menkat..
seksin jälkeen kp 22 tuli selvää punaista verta.sitten se loppui kuin seinään, eli kesti vain sen yhden päivän.nyt on menossa kp 26 eikä mitään verta tai tuhruakaan ole tullut. ajattelin että voisin kyllä perjantaina testata,vaikka se onkin ehkä liian aikaisin.kp yleensä 28-34. voivoi,jännittää niin kamalasti.
 
voivoi,oon lomalla ja täälähän mä istun koko ajan lueskelemassa juttuja.
Tuolta helmimasuista oon salaa lurkkinut oireita plussanneilta ja täälä vaikuttais olevan myös oireina jatkuva pissalla käyminen myös öisin ja koko ajan ISO nälkä. ei auta vaikka syö, lisää tekee mieli ja maha murisee mukamas tyhjyyttään. toivottavasti tää olis sitä mitä me kaikki odotetaan...

Andala: älä vielä toivoa heitä. ota ensi kerralla raskaustesti.
Pian liitytään plussalaisiin!
 
teille kaikille piinailijoille.. mulla oli su iltana tosi repivää kipua alavatsassa ja siksi kirjotinkin että sieltä se täti tulloo, nyt noita " menkkakipuja" tulee 1-2 krt päivässä ja menevät 10 minuutissa ohi.. eli kuten tiedätte niin vatsan nippailu voi olla jotain ihan muutakin... =)
mähän tein sillai et yk1 niin testasin kanssa jo viikon etukäteen, tässä tokalla kerralla mulla ei ollut edes testiä ostettu, vaan sit töihin mennessä ajattelin et ostan testin, mulle tää tyyli sopi paremmin kuin se et testaa joka päivä ja saa sen negan, tuntui että sydän särkyi joka kerta, mutta ymmärrän äärettömän hyvin myös että ei malta odottaa...
plussatuulia nyt kaikille jotka vielä piinailee, toivon jokaisen onnistuvan.. :heart:
 
Andala: ei ovistestin nega tarkoita mitään! Mullahan oli niitä ovisplussia kierron aikana yht 3 mutta sitten lähempänä kierron loppua ne hiipui. Silloin ajattelinkin, et ei tästä mitään tule, kun sitten se plussa pärähti!
Alexandra: oireet kuulostaa oikeinkin hyviltä, toivotaan et pääset testaileen ;)

Tääl on taas niin ällö olo, että en tiedä pitäiskö mennä tuonne vessan puolelle :ashamed: Ei se nyt haittaa, ei ollenkaan, mutta ei tästä työnteosta tule mitään :LOL: Mulla muuten tässä plussauskierrosta valkovuotoa oli huomattavan paljon vähemmän kuin normisti eli sekin voi olla yksi merkki. Nyt alkaa jo alavatsaa turvottaa, tuntuu ku oisin ilmapallo =)

Toivottavasti vielä joku plussaisi :heart:
 
Niiskunenä: Iso kiitos rohkaisusta ja infosta. :heart: Kävin vaan just ennen tuota testausta lueskelemassa sitä ketjua, jossa on kuvia raskaustesteistä, ja tuntui, että siellä ihan hirveän monet oli testailleet myös ovistesteillä ja saaneet niihin ihan yhtä vahvoja plussia. Mutta onpa kiva kuulla, että sulla oli toisin.

Kun tuota samaa ketjua lueskelee, niin tulee sellainen olo, että melkein kaikki on saaneet sen haamun jo ennen kuin menkat oli edes myöhässä. Joitain poikkeuksiakin tosin onneksi oli. Voi että, kun sais jonkun vastauksen, oli se sitten kumpi tahansa. Olis ihanaa, kun olis vähän säännöllisempi tuo kierto ja vähän normaalimpi tuo hormonitoiminta, ettei tarttis aina piinailla näin kamalan kauan!

Mirna: Sun oireet kuulostaa niiiiin lupaavilta. :heart: Tule sitten heti kertomaan testituloksesta tänne.
 
:wave:

täällä viime yönä hypittiin taas vessaan kahden maita.. Vasta vaille 12 kävin edellisen kerran ja tuolloin toisen kerran käydessä tuntui, ettei olisi vuorokauteen käynyt tyhjentämässä :kieh:

Sorruin testaamaan taas aamulla.. apteekin omalla tällä kertaa, mutta ei tullut pienen pientä haamuakaan..

Käytiin miehen kanssa aamukahvilla Nesteellä.. ei kahvi uponnut lainkaan, tuli vain huono olo ja mies kun vieressä poltti, teki sekin pahaa, vaikkei ennen ole tehnyt :kieh:

Väsymys painaa ja olo muutenkin ihan tööt, saas nähdä kuinka käy..
 
Siis mitäs ihmettä, tilasin eilen kaksi kappaletta kotitestit.fi herkkiä puikko-testejä ja äsken tein sen sitten ja siihen ilmestyi 5min kuluessa haaaalean punainen haamu kääk, en osaa ajatella nyt mitään järkevää!!!!
Ei mitään oireita ole ollut kuin ne nippailut tässä päivä sitten ja hieman tuota rusehtavaa vuotoa joka loppui!!!
En millään malta jaksaa oottaa lauantaille että saapuuko täti vai vahvistuuko haamu!! yritän laittaa kuvaa tänne jos onnistun!
Pelottaaa että oisko kemiallinen :( kävin eilen vielä hammaslääkätrissä ja puudutettiin, sain V-PEN kuurin mutta sitä saa ainakin käyttää raskaana ollessa..
Nyt pelottaaa aivan kamalasti että tuo on joku virheellinen testi tms...
 
Tulin kurkkimaan vielä tänne ja plussiakin löytyy! Upeaa! Onnea oikein paljon kaikille plussanneille :flower: :heart: !

kuupas: Älä ole huolissasi siitä puudutteesta, mulle sanottiin esikoisen raskausaikana hammaslääkärissä, että puudutteen voi ottaa. Se ei ole haitallista raskausaikana. Onnea paljon haamusta! Toivotan vahvistumistuulia :whistle: .
 
Andala: Hyvä, että usko palautui =) Toivottavasti se plussa pärähtää sieltä r-testiin vielä!
Arcatha: Mulla tuo vessahätä on kanssa nyt voimistunut... Eilen ku menin nukkumaan, niin kävin veskissä, sitten tunti sen jälkeen taas oli hätä. Yöllä en noussut vessaan, mutta joskus viiden aikaan alkoi olla kamala hätä jo, mutta sinnittelin kellonsoittoon asti :LOL:
Kuupas: Ihanaa, mahtavaa!! Onnea haamusta :hug: :flower: Selvä haamuhan tuo oli eli varmaan pian siitä vahvistuu :heart: :heart:
 


Perjantai 13.6.2008[color]

Arcatha...............21v.........27/27.............yk8........esikoinen
mirna.................. v............28/28-34........yk ........
Alexandra-85.......23v........34/30..............yk3........esikoinen
Andala.................30v.......39/31-41..........yk12......esikoinen
Dreamer-88.........19v.......39/36................18kk.....
Perla....................25v.......39/28-43...........yk2......esikoinen
[color]

Haamuilijat[color]

kuupas
[color]

Plussanneet[color]

niiskunenä-78
jennuli
[color]



Testauspäivät:
14.6. kuupas
15.6. Arcatha


Tippuneet
Tuulia79
kukkavanamo
Kuumeilija
Iines79
Tatyana
kekkeri
umayya
Kaa
neiti21wee
miracle
Selis
Lilla My
miigu123
 
Kuupas: Ihana juttu! Onnea kovasti sulle ja teidän pienelle! :heart: Mä ajattelin kanssa käydä huomenna ostamassa tuollaisen apteekin oman, kunhan pääsen töistä ja alkaa LOMA! =) Mä haluan kanssa siihen tuollaisen viivan! :p No, en kyllä tiedä, uskallanko vielä huomenna testata, mutta vaikeelta tuntuu odottaa sinne maanantaihinkaan, jos tämä menkattomuus siis vaan jatkuu ja jatkuu...
 
Miehen kanssa juteltiin että täähän tuntuu vielä epätodellisemmalta kuin esikoisen kohalla :D Ehkäpä juurikin siksi, että menin testin tekemään ennenaikoja ja siks nyt pelkäänkin kemiallista :(
Kumma juttu tässä nyt on se että tuohon apteekin omaan tuli paaaljon selkeämpi haamu joka kuivuessaan vahvistui ja eikös apteekinoma ole 25ml/IU ja kotitestit.fi 10ml/IU joten eihän apteekinoman olisi periaatteessa vielä pitänyt mitään näyttää :eek: Voi toki olla että oon paripäivää pitemmällä kuin luulen ja siksi myös apteekinomaan tuon haamun sain :/

Oireettomuuttani oon valittanu, mutta nyt kun mietin niin onhan niitä joitain ollut, tosin paljon lievempiä tai erilaisia kuin esikoisesta..
eli jano on ollu mieletön, suklaata oon vetäny 4 levyä viikossa joka ei todellakaan ole tapaistani, itkin katsoessani Suomen huippumalli haussa päätös jaksossa :ashamed:
Kiukutellut oon enemmän...

No mutta kaikki nuohan olisi voineet ennustaa myös tätiä joten siks en niitä niin rekisteröinytkään :p

Nyt kun sain omaanapaa purettua teille niin lopuksi toivotan PLUSSAA jokaiselle joka tässä pinossa vielä jännäilee!!! :heart: :heart:

Andala Heti sitten ilmoittamaan tuloksesta, eikös juu!! bdbdbdbd
 
kuupakselle onnea haamusta!
andalan kanssa jännätään huomenna tuleeko plussaa, joohan? huomenna kyllä ajattelin testata,vaikka onkin vasta kp 28. menkkoja ja tuhruja ei edelleenkään ole näkynyt. kyllä tää on niin jännää! jos ei mitään kuulu, niin testaan sitten uudestaan arcathan kanssa. Toivon niin meille kaikille PLUSSAA jotka täällä jännäävät.

Tänään olen ollut tosi reipas ja pyöräillyt melkein 15 kilometriä. Tämä on tosi harvinaista multa. Maha on jotenkin läskistynyt, oisko sitten siitä kun oon syönyt enemmän kuin normaalisti. Yöllä heräsin taas pissalle ja tänään on tississä jomotellut. Mutta samaan aikaan on ollut tosi menkkamaista kipua...toivottavasti huomenna selviää mitä tämä nyt on. Siis PLUSSAA. :heart:
 
apua apua apua...mä muistin just että mulla oli jäänyt ovistesti kaapin perukoille viime vuodelta..tosin se testi on siis vanhaksi mennyt jo viime joulukuussa..mutta mun oli pakko testata...ja kyllä se vaan plussalta näyttää...iiiik.mun on pakko huomenna hakea oikea raskaustesti ja katsoa miten käy. tänään siis kp 27....hui että mikä olo....en oikeen tiedä mitä ajatella...saankohan tänään nukuttua :D on se tulosviiva ehkä aavistuksen kontrolliviivaa haaleampi,mutta tosi vähän...no huomenna on uusi päivä...iiik
 

Yhteistyössä