Kesästä 07 yrittäneet

Haikaraa pyydystämässä:

Miuliini85...............kp 111/29-36..............yk 9..........1.toiveissa
Stella82.................kp 78/30-32................yk 9..........1.toiveissa
Miranda-81............kp 60/28-32................yk 10........2.toiveissa
HenLai...................kp 30/20-33.................yk 13........1.Toiveissa
Arabel....................kp 24/26......................yk 14........1.toiveissa
Kiharapää..............kp 24/32-52.................yk10.........1.toiveissa
Gilmore..................kp 23/31-35.................yk 9..........1.toiveissa
Rosetta.................kp 21/38-46..................yk 10........1.toiveissa
Mulmul...................kp 20/27-30.................yk 11.........1.toiveissa
Siskonen................kp 19/28......................yk 11.........1.toiveissa
Piglet.....................kp 19/27......................yk 8...........1.toiveissa
Merlin731...............kp 17/26-34................08/07.......2. toiveissa
Andala...................kp 15/31-41.................yk13.........1.toiveissa
Linneja..................kp 15/34-54.................yk 11........1.toiveissa
Töpökkä................kp 10/??.......................yk13.........6.toiveissa
Veena...................kp 7/24-28...................yk 14........1.toiveissa
Joppu....................kp 7/29-33...................yk13.........1.toiveissa
Jouskari-82...........kp -/- ..........................yk 10.........1.toiveissa
Tikka81................kp -/-............................yk 11........1.toiveissa
Lilla My.......................................................yk 12........1.toiveissa

Plussanneet:
Juli05....................yk 9
Toiveilija82...........yk 9
Tiinahuu...............yk 8
Tiger75................yk 11
Nanniina..............yk 9
 
Ihanaa, Nanniina! Tuhannesti onnea! :heart: Mahtavaa että tuo plussapino kasvaa vaan!

On: huomenna odotellaan tätiä saapuvaksi ja ihan on samat ennakko-oireet kun aina ennenkin. Huomennahan tuo selviää. Selvittelin jo sen verran, että elokuussa pääsen omalle gynelle tutkimuksiin. Ellen tietysti plussaa ennen sitä... ;) (eipä enää kauheasti oo uskoa siihen)

Halit kaikille, täällä meilläpäin on ihanan kesäinen ilma! =)
 
Nanniina: Ihailtavaa itsehillintää, mä oisin tuossa tilanteessa jo varmaan ostanut apteekin tyhjäksi :D

Arabel: samoissa fiiliksissä ollaan; jokseenkin sellainen olo että miten se nyt voisi tärpätä kun ei ole tähänkään mennessä onnistunut :headwall:

Oli miten oli, tänään tuli postilaatikkoon hirmuinen satsi testejä ja huomisesta meinaan alkaa taasen niitä kuluttaan.
 
Onnea Nanniina! :flower:

Todellakin rautahermot täytyy olla. En kyl ite malttais montaa päivää odottaa testin kans jos ois tullu haamua.

Tsemppiä Töpökälle gynekäyntiin.

On: Ei mitään uutta taivaan alla. Ovis on tainnu mennä ja ootellaan tätiä kuuluvaksi viikon päästä, noin. Mun kierrostahan ei voi tietää varmaks. Tai toivotaan et se jäi sinne kesälomalle.
 
Ihanaa, onnea Nanniina! :flower:

Täällä mennään Merlinin kanssa samoissa tunnelmissa, ovis meni jo ja nyt vaan päivystetään. Viikon päästä on tulvavaroitus. Jotenkin tässä kierrossa oon taas alkanut intoilemaan että ois voinu tärpätä, viime kierrossa taas synkistelin jo tässä vaiheessa että ei VARMASTI tärpännyt. Ois jännä tietää mistä tää (valheellinen) optimismi nyt johtuu, koska mikään ei oo kuitenkaan mitenkään eri lailla kun viime kierrossa tai yleensäkään aikaisemmissa. Se pessimismi on oikeestaan melkein parempi olotila, ei romahda niin korkeelta kun ei oo mitään toivonutkaan, ja voi ainakin tyytyväisenä synkistellä että mitäs mä sanoin...
 
Töpökkä hyvä juttu että sait apuja, sanoiko syytä miksi niitä saat? Mitä nuo terolutit tekevät? Vai olikos se niin et ne auttaa kypsyttämään munasoluja?

En ole noihin juurikaan perehtynyt :ashamed: Perehdyn sitten syksyllä, kunhan saan aikaiseksi varailla gyne aikaa...
 
Täällä ovisplussa Bongattu eilen ja harvinaisen selkeä testiviiva tuli =). Reilusti kirkkaaman punainen ja paksumpi kuin kontrolli. Simpatkin tietysti laitettiin matkalle =)
Kummasti sitä jaksaa oviksestakin iloita aina, ompahan edes teoriassa mahdollisuus tulla raskaaksi, vaikka käytäntö onkin sitten ihan eri juttu. Tädin pitäisi saapua kp38-39 eli jää lyhemmäksi kuin kaksi edellistä kiertoa =) .
 
Rosetta: Onnea ovisplussasta! :heart: Kyllä se mieltä lämmittää aina, kun testiin tulee se kaksi viivaa.. pidän peukkuja, että parin viikon päästä siinä toisessa testissäkin on ne kaksi maagista viivaa... ;)

Töpökkä: Kiva kuulla että gynellä meni hyvin! :heart:

Veena: Onko sulla jo parempi mieli? :hug: oot joka pinossa mua aina jaksanut kannustaa, yhdessä ollaan menty jo aikas monta kiertoa.. toivottavasti ollaan jo kohta molemmat plussapuolella... *toivoo oikein kovasti* =)

On: yleensä menkat alkaa heti kun tänne kirjottaa.. :/ eli tänään olis mulla 26/25 (tosin välillä kierto on sen 26, joten odottelen edelleen) ja odotan tätiä saapuvaksi hetkellä minä hyvänsä. Ei oo mitään oireita, tissit kipunoi ainoastaan. Ronklasin kn:ää ja se on hassusti korkeella ja auki, vähän pehmee. Mutta eikö se aamusin muutenkin oo ylempänä? Muissa kierroissa se on ollut enemmän semmonen paksu? No, eiköhän ne kohta ala joten tuun kertoo kun tilanne muuttuu.. *ei usko plussaamiseen enää*
 
Arabel: Kiitos :hug: Juu monet kierrot on tässä jo yhdessä tosiaan käyty. Kun katsoo tota esikkopinoa niin näyttää vähän masentavalta kun siellä on Veena ja Arabel hirmuisilla yklla, ja suurimmalla osalla muita menossa joku yk 3 :ashamed: Mutta hiljaa hyvä tulee vai miten se meni... Toivon niin että tää olisi se sun tärppi kierto! *istuu töissä peukut sojollaan*

Taas eilen kävin sen kaverini kanssa lenkillä jolle kerroin meidän epätoivoisesta vauva yrityksestä ja sanonpaa vaan että kyllä tekee hyvää purkautua. Heilläkin siis monen moista asiantiimoilta koettu ja vauvaa ei ole silti saatu. Ja kummasti lenkitkin alkaneet venyä kun kummatkin höpöttää intopiukassa :D

Töpökkä: Hyvä että sait apuja! Ja kun saa kierrot säännöllistymään niin varmaan se tärpin todennäköisyyskin kasvaa mukavasti.

Rosetta: Hyvä että simpat on sotareissulla." Toivotaan jotta teoria pätee myös käytännössä :saint:
 
Veena: Joo, sen takia en tossa esikkopinossa oikein jaksa kirjotellakkaan.Tuntuu että itse oon ihan eri tilanteessa ja en oikein jaksa enää hehkutellakkaan jokaista nippailua... :/ mutta ihanaa, että muut jaksaa kuumeilla ja olla positiivisia =) Hienoa, et sullain myös irl joku kaveri, joka ymmärtää. niitä on harvassa..

Mittasin lämmön suusta, 37,4. Inhottavaa odotella ja vielä iltavuoroon menossa. Ei varmaan tuu juostua vessassa usein.. :whistle: Ei vielä mitään merkkiä siitä yhdestä.. *ei edelleenkään usko plussaamiseen* Palaan illalla kympin jälkeen! :wave:
 
arabel täällä samaa fiilistä, ettei tuolla esikkopinossa jaksa oikein kirjoitella, kun moni siellä tämänhetkisistä on ihan alku yk:ssa vasta, ja tosiaan informoivat joka kropan muutoksesta siellä. Kirjotus tahtikin on niin kova ettei tämmönen hidas hämäläinen pysy perässä :D
Mulla on jotenkin ollut jo parina yk:na sellanen olo etten varmasti plussaa piiitkään aikaan ja sit toisaalta olen toiveikas, ärsyttävän ristiriitasia tunteita... |O
 
Kiitos tyttöset. Eiliseen jaksoin siis odottaa :LOL: Apteekin omaan testiinkin ilmestyi kaksi viivaa, ei kuitenkaan yhtä vahvoja mutta selkeästi kuitenkin. Aamulla kyyristyin ja nousi oksennus kurkkuun. Muuten ei kummempia oireita vielä. Rinnat piukeat ja hieman arat sekä välillä juilintaa alaselässä/kyljessä. +++++++++++ :whistle:
 
Onnea Hirmusti =)

5 aamua enää niin pääsee 4 viikon kesälomalle. Loman aikana en varmaan palstailemassa käy, mutta tulen kyllä ilmoittamaan jos ihmeitä tapahtuu. Mutta ensi viikolla käyn täällä kyllä vielä kirjoittelemassa. Tänään mennään mökille yöksi, ihana päästä saunomaan ja uimaan B) .
 
Rosetta täällä myös polttelee mökki, tänään lähdetään ja sunnuntaina takaisin. Uskaltaisikohan jo jokeen mennä saunasta, hui :p Ihana kyllä mennä möksälle rantoutuun ja saunoo ym B)
Ihanaa sulla alkaa kohta loma, täällä pitää vielä kituutella 4viikkoa...
 
onnittelut Nanniina!
täälläkin palstailusta pientä taukoa taitaa olla, sen verran mies eilen otti asian puheeksi, että kysyi, pitäiskö hänen nyt käydä simppatesti antamassa. päästäisiin taas asiassa hieman eteenpäin. Saa nähdä onnistuukohan näin kesällä missään kun kaikki on kiinni. Eiköhän jossain yksityisellä varmaan.
Mutta yritetään kaikki nyt nauttia kesästä!
 
Moi vaan pitkästä aikaa kaikille ja ihan tosi tosi isot onnittelut Nanniinalle! :heart:

Olen nyt pari päivää kotona lomareissujen välillä ja tänään kahlailin kaikki teidän viimeisten kahden viikon kuulumiset läpi. Mukavaa, että on tullut edes yksi plussa.

Täällä toivotaan, että ovis tapahtuisi. Sain toissapäivänä ensimmäistä kertaa ikinä ovistestiin kunnon plussan, mutta yllätys yllätys, testiviiva vahvistui vasta testiajan jälkeen kontrolliviivan vahvuiseksi ja muutenkin testi oli tehty väärin. :headwall: Samana iltana uusin testin ja sain melko vahvan viivan, seuraavana päivänä vähän heikomman ja tänään ei enää sitten tullutkaan juuri minkäänlaista. Nyt alkaa pikkuhiljaa tuntua oviskipuja, toivottavasti vahvistuisivat ja tosiaan johtuisivat oviksesta. Puuhailtu oltais ainakin ihan ajallaan ja luultavasti tarpeeksikin.
 
Nanniina onnea paljon.. En ilmeisesti ollutkaan onnitellut sua..
Toivottavasti jaksaa pysyä pikkuinen mukana loppuun asti..

Tuosta kun puhuitte esikoiden pinossa olevasta ihme villityksestä hehkuttaa heti tuntojaan.. Alkaa mullakin välillä pursua korvista..

Mä luulen, että meillä taidetaan unohtaa koko tämä vauvaprojekti vähäksi aikaa.. Tai ainakin minä meinaan niin.. Saa nähdä mitä mies tuumaa, kun en ole sille tätä mun turhautumista vielä purannut.. Varmaan tekee niinkuin mä tahdon..

Eli taidan haluta vielä enemmän tjottailu meiningillä, mutta mun kp:t saa pysyä silti listoilla vaikka vähentäisinkin palstailua..

Joten alkaa olemaan sellainen olo, ettei meikäläistä ole tarkoitettu äidiksi..

Ihan satavarma olen siitä, että täti tulee taas viikon päästä..

KP
 
Kp: :hug: tuttuja fiiliksiä.. välillä on parempia päiviä ja sit taas niiitä huonompia. Mutta jaksan edelleen uskoa että kaikista meistä tulee vielä äiti, ennemmin tai myöhemmin. :heart:

On: täällä mennään kai jo 28/25! eka kierto aikoihin ilman mitään poppakonsteja (ei tikutusta, greippimehua, vitamiineja) ja takana todella kostea juhannus.. huomenna testaan jos ei menkat vielä oo tullu. Mutta kun sitä vaan ei tässä vaiheessa (yk14) oikein osaa uskoa että voisi tulla raskaaksi.. Mua välillä palelee, vaikka onkin hiki. Nenä on ollu tukossa jo toista viikkoa. Mahassa ei tunnu oikeestaan miltään, joskus iltasella nipistelee ja painaa. Tissit on raskaat, mutta ei niin kauhean kipeet...

On niin ristiriitaset fiilikset!! Huomenna se viimeistään selviää, kun testaan.. :whistle:
 

Yhteistyössä