Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

Jouskis: Voi miten ihanaa!! :hug: Siis ihan tippa linssissä olen täällä sun puolesta! Oi, onnea ihan hirveästi! :heart: Paljon tarriksia ja vauvaliimaa mukaan.

ON: Kp 1 tänään ja hirveä päänsärky ja mahakivut. Kiva olla töissä ekaa päivää... :ashamed:
 
Merlin: kiitti, tuo lohdutti hieman, tosin mutta teillähän normaaleja oli sentään 9 %, siinä on ihan selkee ero 1 %. No tää kierto mennään ihan näin normaaliin tapaan, katotaan sitten seuraavan tädin jälkeen josko lähtis viemään asiaa eteenpäin.

jossain vaiheessa kerroin kuinka olin hävittänyt oviskivut jonnekin. Ne oli varmaan viis kuukautta poissa ja nyt pitkästä aikaa tilasin ovistikkuja tähän kiertoon ja kas kummaa, munasolu koputteli oikealla puolella. eli ei niitä tikkuja tarvi tilata kuin kaappiin, auttaa jo sielläkin. Nyt on peittoja heiluteltu, muuta ei voida taas tehdä kuin odottaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joppu:
Merlin: kiitti, tuo lohdutti hieman, tosin mutta teillähän normaaleja oli sentään 9 %, siinä on ihan selkee ero 1 %. No tää kierto mennään ihan näin normaaliin tapaan, katotaan sitten seuraavan tädin jälkeen josko lähtis viemään asiaa eteenpäin.

jossain vaiheessa kerroin kuinka olin hävittänyt oviskivut jonnekin. Ne oli varmaan viis kuukautta poissa ja nyt pitkästä aikaa tilasin ovistikkuja tähän kiertoon ja kas kummaa, munasolu koputteli oikealla puolella. eli ei niitä tikkuja tarvi tilata kuin kaappiin, auttaa jo sielläkin. Nyt on peittoja heiluteltu, muuta ei voida taas tehdä kuin odottaa...
No mutta paljonhan siinä ratkaisee se, paljonko niitä siimahäntiä lastissa on. Määrällisesti voi kuitenkin olla aikalailla samoissa, tai teillä jopa enemmän. Mistä sitä tietää. Oon mietiny tuota hoitojuttua nyt jo vähän enemmän kuin aikaisemmin. Mitäköhän mies mahtais tuumata, jos pyytäisin käymään labrassa antamassa taas näytteen. Noin monta vuotta kuitenkin jo edellisestä, eikä tässä ainakaan nuorennuta... fyysisesti ainakaan... :LOL:

Pantalaimon: :hug: :ashamed:
 
Iltaa!

Mun piti ihan vaan lukea pino läpi, mutta sit mä näin et Jouskari on plussannu! Jee! Onnea ihan älyttömän paljon, sait mut hymyilee ekan kerran tänään.. :heart: :heart:

Pantsukalle monta monta :hug: :hug:

Joppu: :hug:

On: en oikein tiedä oliko ovista, ku meikä unohti tikuttaa! :ashamed: No, parin viikon päästähän se selviää.. :whistle:

Miks ihmeessä naiset on niin kieroja??? :kieh: *purkautuu kivan työpäivän jälkeen*
 
Ei tarvinnut testata vaikuttaa siltä että tänään ois kp1. Positiivista on se että kierron pituudeksi jää vain 26, mikä on mulle ennen kuulumatonta. Ennen tiedä onko tässä kierrossa napsimilla helokkikapseleilla mitään osuutta asiaan. Tietääkö kukaan voiko niiden ottamisesta olla jotain haittaa, kun toisella palsatalla eräs henkilö hieman pelotteli että ei kannattaisi käyttää. Hän tosin puhui enemmän yleisesti luontaistuotteista. Sanoi että sotkevat vaan omaa hormonitoimintaa. En nyt sitten oikein tiedä mitä uskoisi. Tänään aion joka tapauksessa varata lääkäri ajan.
 
jouskarille onnea haamusta =) ! joo meillä tuli täti eilen päivää aikasemmin kun normaalisti. tiesinhän mä sen mut silti jotenki toivoin niin kauheesti et tärppäis nyt ku oli ihan sellanen tunne..no pitää vähän kasaa itteeni ton esikoisen takia :ashamed: mä en oikeesti tajua mikä mus on vikana :'(
 
Pantsu, Rosetta ja toinen paljon halauksia teille :hug:

Tää on ihan uskomatonta, kait se eilinenkin ihan plussa oli, ihan silmällä erotettava,mut en vaan voinut sitä uskoa ja tänään tein Onni-testillä varmuustestin ja onnenhan se toi, selkee plussa :eek: :LOL: :D B) :whistle: ;) :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Aivan mahtava fiilis, nyt kun menis vielä kaikki hyvin! Lähetän teille paaaaaaljon positiivista energiaa teille ja kyllä te tulette perässä!! Kiitos paljon onnitteluista kaikille, olette ihania :hug: :hug: :hug:

Mökkiterveisin Joutskis ja 4+4? ( ööööh pitäiskö tähän kohtaan keksiä "tekonimi" ei meil ole vielä sellasta, ehkä se ajan kanssa nimetään )
 
Jouskis kyllä on hienoa! Ota mut mukaan!!! Määkin haluun ihanan ison plussan :D

Meikäläinen aloitti sitten laihdutuskuurin tän viikon alusta. Jos vaikka sais pudotettua muutaman kilon niin ei tulisi niin paljon noita raskausuteluita (siis niitä jotka kysyy että onko meille tulossa vauva tai olenko jo saanut vauvan), alkaa oleen meinaan kuppi siltä osin täynnä.

Pantsi, Toinen ja Rosetta: Lähetän telepaattisesti paljon supervoimia teille ja meille kaikille supernaisille :)
 
Jouskis: *raahautuu sun lahkeessa odotuspuolelle* Tahtoo mukaan! :D Ei mutta, olen tosi onnellinen sun puolesta! :heart: :flower: Jotenkin kun ollaan niin pitkään yhdessä palstailtu, etten osaa edes olla kovin kateellinen. :) Keksikääs sitten joku oikein hieno tekonimi miehen kanssa! :D

Veena: Telepaattinen viestisi vastaanotettu! :hug: Aloitetaan yhdessä painonpudotus! Nyt kun mun menkkaturvotus alkaa pikkuhiljaa laskea ja kivutkin vähentyä, niin voisi taas aloittaa liikunnan. Toki mä juoksen ympäri yliopistoa koko päivän :D ja pyöräilen työmatkat, mutta silti tarvitsen sitä lisää. Syyskuun alkuun olisi kiva edes pari kiloa saada pudotettua ja pitkän tähtäimen tavoite on siis se 7 kiloa, mitä mulla on normaalipainoon.

Rosetta ja toinen: :hug: Me mennäänkin tää kierto sitten melkein samaa tahtia. Tosin mulla ei tässä kierrossa vielä mitään jännitettävää ole, kun saan clomit vasta ensi kiertoon, mutta tsemppaan ja jännään sitten teitä. b=)d

Alkaisinkohan mä päivittämään tuota listaa, nyt kun Jouskis jättää meidät? Sopiiko muille palstasiskoille?
 
Jouskarille VALTAISAT onnittelut!! Niin ihanaa kuulla tässä pinossa tällasia uutisia!! :heart: :heart:

Pantalaimon, kiva jos jaksat alkaa päivitellä pinoa!

Täällä ollaan jo paljon paremmalla tuulella. Oon taas tauon jälkeen löytänyt liikuntainnostuksen, oli aivan ihanaa rääkätä itteesä eilen salilla oikein kunnolla ja tänään yllätin itseni jaksamalla juosta 6 km lenkin kokonaan! Jotain rippeitä entisestä kunnosta on siis sittenki jäljellä. Mulla siis kanssa tavoitteena nyt pudotella painoa, olis niin kiva, että kun menen marraskuussa sinne l-polille, ensimmäinen ohje ei olis että pudota ylipaino ensin ja katotaan sitten tarviiko hoitoja... Joten Veena ja Pantalaimon, voidaan tässäKIN asiassa sitten tsempata toisiamme! Paljonkos sulla Veena olis tavoitteena pudottaa? Mulla kaikenkaikkiaan 12 kiloo, mutta seittemän nyt alkuun, että pääsis alle 70 kilon. Mulla on kans sellanen vatsa että vähän välii huomaa et sitä katellaan sillai et jaahas, jokos sieltä on vauva tulossa... ja joskus joku onneton on kysynykki asiasta, AINA yhtä kamalan nolo tilanne! Lähinnä kysyjälle siis, itse olen aika tottunut! :LOL:
 
siskonen: Jee, lisää porukkaa meidän painonpudotusurakkaan! :D Mä olen viime vuoden keväästä pudottanut jo 12 kg! :eek: Hämmentävän paljon, sillä omasta mielestäni se ei näytä siltä, mutta onneksi muiden mielestä kyllä. :) Nyt olisi vielä se seitsemän kiloa jäljellä, mutta pienin askelin, se on paras ja ennen kaikkea pysyvin tapa.

Mitäs olette Veena ja siskonen ajatelleet metodina? Mä olen jo pitkään vältellyt valkoista vehnää, perunaa, riisiä, pastaa ym. nopeita hiilareita. Toki kyllä sitä aina tulee sorruttua ja nytkin jääkaapissa odottaa kotiinpääsyä paketti tuorepastaa. :ashamed: Mutta en pysty ihan nollatoleranssia vetämään, joten olen päättänyt, että kerta tai kaksi viikossa ei maailmaa kaada, kunhan muuten yritän pysyä ruodussa.

Ok, mä voin sitten ryhtyä listanpitäjäksi. =)
 
Keskiviikko 13.8.

Haikaraa pyydystämässä:


Linneja................kp 58/34-54..............yk 11........1.toiveissa
Gilmore...............kp 36/31-35...............yk 10.........1.toiveissa
Merlin..................kp 29/26-34..............08/07.......2. toiveissa
Pantteri76..........kp 29/27....................yk 11........1.toiveissa?
Andala................kp 27/31-41...............yk14.........1.toiveissa
Stellina...............kp 19/31-39............... yk 10.........1.toiveissa
Joppu..................kp 17/29-33...............yk 14.........1.toiveissa
Arabel.................kp 15/25-28...............yk 16........1.toiveissa
Piglet...................kp 8/27-29.................yk 9...........1.toiveissa
Veena.................kp 6/24-28.................yk 16........1.toiveissa
Kiharapää...........kp 4/32-52...............yk 12.........1.toiveissa
Siskonen.............kp 2/28.....................yk 13........1.toiveissa
Pantalaimon........kp 2/41....................09/07........1.toiveissa
toinen.................kp 2/30....................yk 12.........2.toiveissa
Rosetta...............kp 1/37...................yk 12..........1.toiveissa
NuuNuu83...........kp -/-.......................07/07........1.toiveissa
Tikka81...............kp -/-.........................yk 11........1.toiveissa
Nanniina.............kp -/-......................10/07 .....1.toiveissa (07/08km)
Bianca72 ...........kp -/-.......................06/07 ... 6.toiveissa (07/08km)


Plussanneet:

Juli05....................yk 9
Toiveilija82...........yk 9
Tiinahuu...............yk 8
Tiger75................yk 11
HenLai.................yk 13
JJ-t......................07/07
Solina83..............yk 15
Jouskari82...........yk 11
 
Laihduttajat: Täällä yks just laihduttanut kans...viime syksynä vaavista haaveilun alkaessa aloitin myös kuntorempan ja menin Painonvartijoihin, vaikka paino ei vielä mikään paha ollut, mut vähän päälle normaalin ylärajan kuitenkin (ja kaukana mun omasta hyvänolonpainosta..) Ja sitten tähän kesään mennessä elopainoa oli liikunnan ja pointsien avulla tippunut se about 10 kg =) Mun mielestä Painonvartijoiden pistemalli on tosi toimiva, helppo ja sopii mulle, kun haluun välillä herkutellakin. Kävin siellä muutaman kerran maksavana et sain kaikki matskut ja sitte ihan ittekseni laihdutin...

Mulla siis kp19 eikä ovista ollu viä tänäänkää. Hmm....onkohan sitä nyt sitte taas ollenkaan täs kierros...
 
stellina: Olen yhden hyvän ystävänä kanssa miettinyt, että mitäs jos mentäisiin yhdessä Painonvartijoihin. Sun kokemuksesi on kyllä kannustava. Täytyy ottaa se taas tän kaverin kanssa puheeksi, jos vaikka saataisiin aikaiseksi mennä sinne. :)

Äh, etsin artikkeleita graduani varten (ja surffaan palstalla). :D Aloittaminen on näissä hommissa aina hankalinta ja raskainta. Mua vaivaa suuri tyhjän arkin (tai tietokoneella tyhjän ruudun) kammo. Sitten kun saa edes jotain tekstiä aikaiseksi, niin helpottaa huomattavasti.
 
Rosetta ja Toinen: :hug: :hug:

Kun täällä nyt puhutaan näin paljon laihduttamisesta, niin pakko kertoa, että bongasin tänään kirjastosta sanotaan nyt vaikka erilaisen laihdutuskirjan "Läski syö miestä". Oli niin hauska ja kamala, että se oli pakko heti lainata miehelle, joka on onnistuneesti laihduttanut jo muutaman kilon kuukauden sisällä. Tässä linkki kirjan sivuille (jos nyt osaan tehdä sellaisen): http://www.laskisyomiesta.net/ Kohdasta "lue maistiainen" löytyy tekstinäyte. Mies on nauranut kirjalle koko illan. Mutta siis varoituksena, että aika hurjaa tekstiä on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja stellina:
Laihduttajat: Täällä yks just laihduttanut kans...viime syksynä vaavista haaveilun alkaessa aloitin myös kuntorempan ja menin Painonvartijoihin, vaikka paino ei vielä mikään paha ollut, mut vähän päälle normaalin ylärajan kuitenkin (ja kaukana mun omasta hyvänolonpainosta..) Ja sitten tähän kesään mennessä elopainoa oli liikunnan ja pointsien avulla tippunut se about 10 kg =) Mun mielestä Painonvartijoiden pistemalli on tosi toimiva, helppo ja sopii mulle, kun haluun välillä herkutellakin. Kävin siellä muutaman kerran maksavana et sain kaikki matskut ja sitte ihan ittekseni laihdutin...

Mulla siis kp19 eikä ovista ollu viä tänäänkää. Hmm....onkohan sitä nyt sitte taas ollenkaan täs kierros...

Mä alotin laihduttamisen vuosi sitten, noin. Nyt on se 10 kiloo lähteny hissukseen juurikin noilla Painonvartijoitten ohjeilla. Ite en oo käyny, mut siskoni on ja sain häneltä aika hyvät ohjeet ja neuvot. Vielä on meikäläisellä ylipainoa, mut tiputtelen sitä tässä hiljalleen pois päin.

Meillä ootellaan tätiä kylään yhtä edelleen...
 
Työpäivä vihdoin ohi ja enää kaksi edessä ennen kesälomaa!!!!

Laihdutuksesta...
Mä itse asiassa laihdutin kanssa viime syksynä n. 10 kiloo, mutta sit se innostus vaan hävis ja ehkä 3 kiloo on tullu takas, onneks vaan niin vähän! Normaalisti kaikki pudotetut tulee takas heti korkojen kanssa. Olen siis jojo-laihduttaja pahimmasta päästä!

Mutta ehkä nyt! Luulen että jos oikeesti pääsisin sinne normaalipainoon asti, motivaatio tuloksen pitämiseen olis suurempi, en tiedä.

Mulla siis menetelmänä myöskin PV-pisteet. Yritin tässä pari kuukautta karpatakin, mutta se ei kai oikein sopinu mulle. Jotenki oli vaikeeta kun oli niin paljo kaikkee mitä ei saanu syödä, ja kun yritin ihan atkinsia noudattaa, se rasvan kanssa läträäminen ei oikein ole mun juttu. Kyllä sillä paino putos, mutta olo ei ollu kyllä kauheen hyvä. Varmasti se menetelmä joillekin sopii hyvin, mutta mulle tällanen perinteisempi on kyllä parempi.

Eli siis taistoon näitä vararenkaita vastaan!!!!! Mun motivaattorina on kaikenlaiset käppyrät joita piirtelen painonkehityksestä tietsikalla (hullu?! kyllä.) sekä motivaattorifarkut, joita on kaiken kokoisia kaapissa, aina kun vähän laihtuu niin seuraavat mahtuu jalkaan!! :LOL:

Sori kun jauhan jostain ihan muusta kun tää palstan aihe on... mutta onpahan ainaki ajatukset hetken jossain muualla :)

Pantalaimonille tsemppiä gradun kanssa!!! :wave:
 
Laihdutukseen jatkan tässä vielä että itse tiputan nyt tuollaisella ruokaohjelmalla jonka yksi kaverini teki mulle. Lähinnä se on sitä että pitää syödä säännöllisesti, terveellisesti ja aikasta usein.

Aiemmin olen tiputtanut painonvartijoiden pisteillä, mutta sitten kaikki on tullut moninverroin takaisin, kun olen ne lopettanut. Mutta hyvin niillä on kyllä tippunut että eipä sillä. Koitan nyt kuitenkin tällä kertaa nyt tälläistä elämäntapojen muutos -taktiikkaa. On tässä meinaan kertynyt ylimääräistä, kun olen vuodessa kerännyt semmoset 14 kiloa. :headwall:

Mites meitin Jouskis, onko oireita? Miettiin hän joka ei ole juuri utelias :D

muoks. Niin ja Pantsu kiitos jos jaksat päivitellä pinoa :)
 

Yhteistyössä