Kiinnitysvuoto

Mulla tuli eilen pikkunen ruskea tahra eika ole sen jalkeen tullut mitaan, samanlaiselta naytti kun veri menkkojen alussa... Nyt on noin viikko mennyt ovulaatiosta. Kp 24/30.
Luulisin tan olevan sita kiinnitysvuotoa..Kellaan samanlaisia kokemuksia?
 
Mulla oli samanlaista kun odottelin menkkoja alkaviksi. Ei tullu vaan tuli plussa, tosin vasta kp50.
Mä ihmettelin sitä vuotoa, ku se oli just sellanen ruskeanverinen tahra ja ei muuta. Toivotaan sulle plussauutisia piakkoin :D
 
Plussauutisia tassa toivotaan :)!!! Oli se vuoto kummallinen kylla: sopisi niin hyvin kiinnitysvuodoksi. Se ei taida olla kovinkaan yleista? En nae siita monenkaan mainitsevan enka ole siita kavereiltakaan kuullut. Soitin asiasta tadilleni, jolla on kohta 4 lasta eika han ollut siita kuullutkaan :)
 
Mulla tuli tänään just tuollainen teidän kuvailema ruskea tahra, ja oviksesta on tasan viikko. Samoin tuntui myös jonkin aikaa lievää menkkamaista kipua. Ajattelin heti kun näin, että se vois ehkä olla kiinnittymisvuotoa, mutta nyt kun vielä luin tän niin ... HUI! Yleensä mulla ei ole mitään välivuotoja tms. Toisaalta taas olen jo vähän epäileväinen noiden mahdollisten raskausoireideni suhteen, kun ollaan yritetty lasta jo vuosi ja neljä kuukautta. Kunpa tää oiskin nyt sitä!!!
 
Mulla oli ekassa raskaudessa just tommonen kiinnitysvuoto noihin aikoihin. Jotenkin semmoista "paksua" ja ruskeeta se läntti oli. Ja olin raskaana! (tuolla se lapsi nyt istuu ja katsoo olympialaisia) Myöhemmissä raskauksissa kiinnitysvuoto ei enää toistunut.
 
et onkohan kenellakaan, jolla olisi tullut tuota kiinnittymisvuotoa, kaynyt toisin - eli ei olisikaan ollut raskaana. hahah on niin vaikea odottaa, et pitas saada kaikkien kokemukset selville.
On viela muutama paiva ennen ku menkkojen pitas alkaa, joten en oo viittinyt tehda testia..Ehka su vois :)
 
Samoin täällä, ekan raskauden ainoa oire oli se että 12 päivää ovulaation jälkeen tuli vähän ruskeaa vuotoa. Testasin vahvan plussan seuraavana päivänä ja tuolla se plussa nyt kolistelee leluja :heart:

Taitaa olla tärpännyt, varovaiset onnittelut! :flower:
 
Uskaltaisikohan sita tehda testin jo tanaan :) Nyt kiertopaiva 26/30 iik!! ummm mies on kylla nyt toissa ja puhuttiin, et tehtais testi yhdessa...no katotaan pystynko venaamaan :)
Meilla on ollut niin paljon epatietoisuutta, pelkoa ja stressia perheessa jo kohta 2 kk:n ajan, kun aiti on todella vakavasti sairas, joten yritan saastaa itseani pieniltakin pettymyksilta...
Mutta toivotaan ja rukoillaan, et nyt on tarpannyt :) Oishan se ihanaa, niin kauan on sita toivottu :)
 
Mulla alkoi eilen menkat!! Voi itku! Kylla on mieli maassa...Toisaalta tietenkin hyva, etta menee tassa vaiheessa kesken eika sitten myohemmin, jos se oli siis oli kiinnittymisvuotoa...
Eikun yrittamaan taassen...
 

Yhteistyössä