Hakutulokset

  1. N

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

    Täällä menossa kp2! Mut voi siirtää taustalle, kun pääsin yllättäen jatkamaan opintoja. Pikkukakkosen "teko" kyllä jatkuu B) Fiiliksen mukaan peitot tulee heilumaan, niinkun tähänkin asti (ei kalenterin). Toivottelen teille sydämmestäni paljon plussia pimenevään syksyn :hug: =) Ja...
  2. N

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

    Täti tuli eilen kyläilemään... Ainakin kierto lyheni normaaliksi, mikä on hyvä asia :) Mulle vois päivittää kp2/26-30, kun en usko kierron enään venyvän noin pitkäksi mitä edellinen oli. En ole aikoihin kirjotellu, kun on olut kaikenlaista kiirusta mutta lukemassa olen silloin tällöin...
  3. N

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.15**

    Onnea tinkerbell :flower: Mulle voi päivittää kp 1/34. Onnellinen olen kun täti saapui, tiedän että kroppa palautuu kierukan käytöstä. Nyt siis alkoi ensimmäiset kunnon "luomu menkat". Uuteen kiertoon kunnon rytinällä B)
  4. N

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.15**

    Onnea kirsikka :flower: =) Täällä edelleen tissit kipeät ja eilen illalla oli alaselkä ihan tulessa :| Entelisi menkkoja... Aamulla tuli aavistus tuhrua pyyhkiessä, mut sen jälkeen ei mitään... Toivon niin et menkat alkais jos kerta tulossa on, tai ymmärtäis pysyä kokonaan pois piiiitkän...
  5. N

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.15**

    Täällä menossa kp 32/? ja negaa näyti testi aamulla. Tissit on turvoksissa ja kipeät. Toivottavasti menkat alkaisi pian tai plussa ilmestyisi testiin viikon aikana :headwall: Kierto oli ennen kierukkaa 28-30 päivää, enkä todelläkään haluaisi että nyt venyisi kovin pitkäksi. Mukavaa alkanutta...
  6. N

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.15**

    Kiitos sanka86:lle päivien korjaamisesta ja pinosta huolehtimisesta :flower: =)
  7. N

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.15**

    Hei sanka86, multa on tippunut yksi kp johonkin. Nyt on kp 27 menossa, eikä juuri tuntemuksia... Alamahaa on viikon verran juilinu säännöllisen epäsäännöllisesti ja viime yönä olin varma et menkat alkaa, mutta ei mitään! Tuota raudan makua on edelleenkin silloin tällöin suussa. Perjantaina tein...
  8. N

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 14**

    Huomenna aamulla teen testin... jänittää! En usko plussaa tulevan ainakaan vielä näillä päivillä, eikä tänään ole mahassa ollu mitään tuntemuksia :|
  9. N

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 14**

    Onnittelut Siiruli ja mut plussanneet :flower: Ajatteli perjantaina testata herkällä testillä, vaikka tuskin vielä mitään näyttää jos edes on jotain näytettävää :/ Tahtoisin tietää HETI :kieh: Tänään iltapäivästä alkoi alamahassa tuntumaan oudolta, pientä vihlontaa ja jomotusta...
  10. N

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 14**

    Teksti hävis johonkin, yritetääs uudelleen. Esikoista odottaessa tuota raudan makua oli suussa n.viikon verran ennenkuin testin tein, (en osanut ajetalla sen liittyvän raskauteen kun meillä oli ehkäisy käytössä ) Mitään muuta raskauteen viittaavia oireita ei ollut. Paria päivää ennen testin...
  11. N

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 14**

    Siiruli: En syö rautatabletteja, enkä mitään muutakaan mistä voisi johtua. Enkä syönyt sillonkaan kun esikoista rupesin odottamaan. Silloin en tosin osannut edes ajatella olevani raskaana, kunnes valitin raudan makua suussa yhdelle kaverille joka patisti testin ostoon =) . Mutta nyt kun oon...
  12. N

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 14**

    Hurjat onnittelut plussanneille! Täällä iski jännitys. Heräsin yöllä käymään vessassa ja samalla pesin hampaat kun suussa maistui niin pahalle. Aamulla suussa maistui edelleen pahalle kunnes hoksasin et se on rauta joka maistuu... Rauta maistui suussa myös kun esikoista rupesin odottamaan...
  13. N

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 14**

    Mulle vois vaihtaa ton yk 2 paikalle yk 1. Kun vasta sillon 9.6 kävin kierukan poistamassa. Plussa tuulia kaikille ja mukavaa tulevaa viikkoa =) nessu
  14. N

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 14**

    Tänään alkoi vuoto täällä. Tästä koitan nyt ruveta selvittämään kierron pituutta. Saa nähdä millaiseksi kierto muodostuu kierukan poiston jälkeen. Toivottavasti ei tarvitsis kovinkaan montaa kiertoa ihmetellä ;)
  15. N

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 14**

    Vieläkö mahtuu mukaa? Nyt uskallan jo kirjoittaakin, kun tänään kävin poistattamassa kierukan! Nyt voi pikkukakkosen teko alkaa =). Perheeseen kuuluu esikois tyttö 07/07, avomies ja kaksi koiraa. Kierrosta ei ole mitään tietoa, kun ei menkkoja ole n. vuoteen ollut (kiitos hormoonikierukan)...
  16. N

    Elovauvat 2007

    Käytiin tänään 4kk neuvolassa. Pituutta on jo hurjat 65.5cm ja painoa 6560g. Pituus huitelee yläkäyrällä ja paino alakäyrällä. Ei ollut neuvolan täti huolissaan, mutta soseita ruvetaan syömään nyt 2 kertaa päivässä. Perunaa ollaan maisteltu torstaista asti ja eilen otettiin porkkana mukaan...
  17. N

    Elovauvat 2007

    Meidän neiti oli 3kk iässä 61cm ja painoa oli 5890g (sytyessä 49cm, 3110g). Nuvolan täti tokaisi vaan tytön olevan pitkä ja hoikka. Tänään Mira sai ensimmäistä kertaa perunaa, ja voi niitä ilmeitä :laugh: . Osa työnnettiin kielellä suusta pois ja imeskeltiin sitte huulista. Osa meni...
  18. N

    soseiden antaminen

    Kysäsempä samassa ketjussa, että oletteko laittaneet äidinmaitoa/korviketta alussa soseiden sekaan? Meillä kun sosita pakastimessa, ja ajattelin niitä hieman löysentää korvikkeella. Tällä viikolla olisi tarkoitus alkaa soseita maistelemaa, tyttö viikon päästä 4kk.
  19. N

    Rattaat ja koira

    Meillä koirat kytkemättä farkun kontissa. Mutta takapekin ja kontin välissä (selkänojan yläreunasta kattoon) merkkikohtainen metallinen koiraverkko. Pitää varmasti tavarat ja koirat oikealla puolella. Itse en uskaltaisi koiria laittaa edes turvavyö valjaissa vauvan kanssa takapenkille.
  20. N

    Rattaat ja koira

    Meillä kaksi +30kg koiraa, yksi lapsi ja toyota avensis farmari. Kaikki mahduttiin kyytiin, kun vanuista koppa irti ja takapekille (sinne mahtuu hyvin kasseja) turvakaukalon viereen. Vaunuista vielä renkaat irti ja ratasosa konttiin, pystyyn takapekin selkänojaa vasten. Mustekaloilla tukevasti...

Yhteistyössä