**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.15**

Sanka : ;) Ei kai ny sentään? En oo kuullu et lentsu vois olla oire raskaudesta? Ehh tosin lapsosella valuu nokka kans eikä se nyt ainakaan oo raskaana, ikää 4½v :LOL: Ei saa yllyttää hullua..johan tässä alkaa mielikuvitus laukkaamaan kiitolaukkaa...Varsinkin se tämän päivän etominen oli kauheeta. Hyvä ettei posliinia tarttenu käydä moikkaamassa... Olo on siis flunssanen ja etova. Syötiin muurinpohjalettuja illalla ja nyt on paha olo :x Oireita siis täälläkin ja mitä ei ole ne kehitetään..omassa pienessä päässään.. :ashamed:
 
Onnea Tinkerbellille :flower: :)

Tsiisus - mulla pitäis olla ovulaatio mutta ei merkkiäkään siitä. :/ taisin joskus viikko sitten havaita jotain outoa vuotoa ja pähkäsin että eihän ovis voi NYT olla.. Pitäis kai hankkia ovistikkuja seuraavaan kiertoon, tai sit oottelen vielä pari päivää. Yleensä ovis on ollu niiin selkee.
 
onnea tinkerbellille!

Täällä täti alkaa kohta puoliin lähteä ainaki viimestään huomenna on lähtenyt jossain vaiheessa. Sanoinko aiemmin että elokuun loppuun katson tilannetta vielä että tuoko tulosta sitten painelen tutkimuksiin. viikko ollu jotenki pitkästyttävä ja hidas.. mies huomenna vapaalla et pitkä vloppu sitten :)
Pihahommia oon tehnyt ja siivoillut kotona ja tytön kans käynyt kärrylenkillä.

laskelmien mukaan ovis olis seuraavana vloppuna ja miehellä sinä vloppuna työvloppu nii saa nähä et saadaanko hyödynnettyä sitä. mut pitää seurata et millo ovis ois, jos ei tunnu ovista nii tikutella et ovuloinko mää.
 
Onnea tinkerbell :flower:

Mulle voi päivittää kp 1/34. Onnellinen olen kun täti saapui, tiedän että kroppa palautuu kierukan käytöstä. Nyt siis alkoi ensimmäiset kunnon "luomu menkat". Uuteen kiertoon kunnon rytinällä B)
 
keksinpäs mitä tehdä jotta aika kuluisi! =)
lähden muksun kanssa ensi viikolla vanhempien luo,saa mies jäädä kotiin tekemään töitä.täytyi ajoittaa reissu niin että jos menkat alkaakin niin ei satu ovis aika sit olee sillo.. ja jos eivät alakaan niin ainakin kuluu aikaa siinä sit niin eipä tuu liian aikaisin testailtua,kun en halua että vanhemmat sais tietää meidän yrittävän toista..mutta mutta,vielä on viikko aikaa tuohonkin joten malttia malttia.. :kieh:
 
Stinkkeri mahtavia uutisia! Hurjan paljon onnea ja tarrasukkia salamatkustajalle. :flower: :flower: :)

Mininallelle :hug: .

Kuulin tuossa et yks tuttu pariskunta saa vauvan lokakuussa. Olen iloinen heidän puolestaan, mutta silti mielen takana on ajatus että kaikki muut raskautuu paitsi me ja se vetää mielen hieman matalaksi.

Täällä jatketaan odottelua. Tuntemuksia ei ole, paitsi rinnat hieman hellänä. Voi johtua huonoista rintsikosita tai tulevasta tädistä. Mut jatkamme odottelua.
 
Tarkoitus oli tänään heilutella peittoja kun eilen ei keretty, mutta tänäänpä ei likka halunnut nukkua päikkäreitä, tai nukkui ne (30 min) väärään aikaan - automatkalla ip kolmen aikaan!!!... |O Eli saas ny nähdä.. en oo sitä ovista bongannu, kaiketi se oli joskus sillo viikko sitten. noooooh, seuraavassa kierrossa sitten. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minotchkin:
Sanka : ;) Ei kai ny sentään? En oo kuullu et lentsu vois olla oire raskaudesta? Ehh tosin lapsosella valuu nokka kans eikä se nyt ainakaan oo raskaana, ikää 4½v :LOL: Ei saa yllyttää hullua..johan tässä alkaa mielikuvitus laukkaamaan kiitolaukkaa...Varsinkin se tämän päivän etominen oli kauheeta. Hyvä ettei posliinia tarttenu käydä moikkaamassa... Olo on siis flunssanen ja etova. Syötiin muurinpohjalettuja illalla ja nyt on paha olo :x Oireita siis täälläkin ja mitä ei ole ne kehitetään..omassa pienessä päässään.. :ashamed:
Mä oon kans kuullu että flunssainen olo kuuluu joillaki raskausoireisii. Mulla ainaki oli yhtenä oireena. :)
 
:eek: Flunssa oireena raskaudesta.Oho, en olis ihan heti uskonut. Kaikkea sitä oppiikin. Yritän kuitenkin pitää jalat maassa koska poitsulla on nokka valunut ja köhii eli kesälentsua hänellä. Yritän työntää asian pois mielestä.
Liittykö lämpö myös jotenkin ns.raskausoireisiin? Vaikka mulla ei ole kuumetta niin on koko ajan sellanen olo että on pieni lämpö päällä tai iho tuntuu kovin lämpimälle?
Miten sitä malttaa olla ostamatta testiä ennen ens viikkoa..ajatus kutkuttaa jo, että sellaisen voisi ostaa. Toki jos nyt ostan valmiiksi tätsy kurvaa pihalle, aivan varmasti. argh.
Miten sitä voikaan unohtaa edellisen raskauden alkutohinat ihan totaalisesti.Tuntuu kuin olisi nolla pisteessä ja ekaa kertaa tässä junassa.Toki onhan siitä jo 5v kun lapsikin on jo 4,5.
Ihanaa lähden kamun luokse tänään viikkistä viettämään niin ei kerkiä niin kyttäämään omia oireitaan!
Ai niin kp 22/25
 
myh
:heart: Täällä tuli kanssa plussa :heart:
pari päivää sitten haamu ja tänään jo selkeä plussa

Nöyrän onnellisia ollaan, toivotaan että kaikki menee hyvin

Onnea kovasti muillekin plussanneille ja pahoittelut tädin kohdanneille
 
Onnea Myh :flower: :heart:
Nythän näitä plussauutisia alkaa taas satelemaan.

Koska Äippäskä meinasit tehdä testin?

Minotchkin tuolla on ainakin jotakin flunssaisuudesta viittavaan yhtenä oireena:
http://www.huvitutti.net/arki/odotus/oireet.html

Tuli eilen suru kun kaverille tuli keskenmeno :( Juuri ennen np-ultraa..

Ette varmaan huomanneet kun kyselin, miltä ovis tuntuu? Mulla ei ikinä ole ollut mitään tuntemuksia eikä oireita kuukautisiin liittyen.. Joten olisi kiva kuulla, jos jollakin tuntuu ovis. (voisi sitten ehkä jotakin tuntemuksia siihen liittää ;) )

Tsemppiä odotuksen odotteluun!!
 
Kiitos Greddy linkistä! :flower:

Kysyit oviksesta. No viimeksi mulla tuntu selvää kipua oikealla puolella munasarjaa. Sitä kipua kesti parisen tuntia.Yleensä se on aina jommalla kummalla puolella se kipu.Kipu ei tunnu joka kierrosta ja sen voimakkuuskin vaihtelee. Muutoin ei ole mitään limoja tai vuotoja mitkä paljastaisi oviksen olevan käsillä.
 
no niin,taisin vähän sekoilla tuon päivityksen kanssa joten katsokaapa onko kpnne oikein..sori! :ashamed:
niin ja paljon onnea raskautuneille!! =) :flower:
sitten katse omaan napaan...eilen tuli ekan kerran muutamia vihlaisuja rintoihin,muuten sama meno jatkuu,jos en ookaan sitte raskaana ja mulla on näin muuten sitte ruokahalu kasvanu niin täytyy alkaa vissiin rajottaa vähä tätä syömistä.. :ashamed:
sitte on tullut hirveästi taas finnejä,sekä kasvoihin ja selkään ja menee kyl hermot niiden takia ku on naama melkein täynnä näppyjä..onko teil muille tullu raskauden yhteydes finnejä paljon vai onko ne teil liittyny ennemminkin menkkoihin? mulla ei yleensä ole juur yhtään finnejä,ei edes teininä mut sit ne pukkas päälle niin et keskenmenon jälkeen niitä tuli kauheast ja meni vast sit ohi kun toista raskautta oli kestänyt puolet.sitpä ne ilmaantu takas ku imetys loppui.. :headwall: :headwall:
juu tosiaan tuost nuhaisuudesta,niin mulla oli ekas raskaudes alussa pieni nuha,ei varsinainen flunssa mut vähä tukkoinen olo ja oon kuullu et aika monel on ollu just tuos alkuvaihees sellanen oire.joten tsemppia,jospa se olis merkki raskaudesta!!
 

Yhteistyössä