Hakutulokset

  1. V

    "raskausoire"-ketju

    Kiitos nellielli, pitää soitella sit lääkäriin. Ärsyttää vaan jos ne sanoo et oottele nyt rauhassa puoli vuotta tms. Muumille tsemppiä! :hug:
  2. V

    "raskausoire"-ketju

    Ei oo tyhmä kysymys :) Unohin kirjottaa sen. Eli kp 34. Hyvää ystävänpäivää kaikille :heart:
  3. V

    "raskausoire"-ketju

    Täällähän alkaa monella olla jännät paikat!! :) Yasmin ootko tehnyt uutta testiä? hintriikka Jos vaan olis rahaa nii mää ihan mielelläni tekisin joka pissan raskaustestiin ihan varmuuden vuoksi :D Mulla kauhee masis, oon ihan varma että en oo ovuloinu ollenkaan... Sit ku oon netistä...
  4. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Tervetuloa mukaan Unesco! Elämä on kyllä jännää kun se osaa yllättää :) Mä uskon että kaikista tulee hyviä äitejä omalla tavallaan. Mulla nyt kp jotain yli 30 en jaksa edes laskea. Ei mitään raskausoireita ja testin näyttää puhdasta negaa. Turhauttaa odotella menkkojaaaaaa..... Aloin...
  5. V

    "raskausoire"-ketju

    Kiitos murmur ja Tesla vinkeistä! Testi oli pregcheck. Kumpikaan testi ei toiminu vaikka kuinka tein ohjeen mukaan seuraavan. Tuota kynnellä painamista vois kokeille seuraavassa satsissa! Kävin sit ostaan semmosen johon pissataan suoraan ja se näytti puhdasta negaa :( Ärsyttää. Alkais nyt ne...
  6. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Onnittelut Cumina menkoista!! Alkas nyt mullaki, en ala jos kierto venyy johonki miljoonaan päivään. Tein äsken testin joka epäonnistu. Oottelen tässä perjantai illan ratoksi pissahätää, menkkoja ja miestä kotiin. Haaveilen vauvasta ja karkkipussista. Ja vähän sipseistä. Taidan lähteä kauppaan...
  7. V

    "raskausoire"-ketju

    Voi että oon sähläri!!! Löysin marketista halpoja raskaustestejä ja aattelin että testaan nyt kuitenkin tänään. Olin iha innoissani mut tein sen tikkutestin vissiin jotenki väärin ku ei tulluu yhtäkään viivaa! Ärsyttää!!! Ja nyt ei oo pissahätä moneen tuntiin!!:headwall: Ja en huomannu, että...
  8. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Tännehän on tullu taas paljon tekstiä ja paljon uusia kuumeilijoita! Kevät on vissiin vähän semmosta vauvailuaikaa :) Onnea Limihiutale92!! Ihana kuulla et kaikki hyvin ja pääsette nyt hommiin :D Hankinnoista Mäkin olen ajattellu että sitten vasta sen maagisen rajan jälkeen annan itselleni...
  9. V

    "raskausoire"-ketju

    Ärsyttäviä tommoset haamuviivat! Toivotaan anu84 että viiva siitä tummuu kun kokeilet uudestaan! Jos välillä negaa ja välillä haamua ja menkkoja ei kuuluu ni kannattaa varmaan soittaa lääkärille ja tarkistuttaa asia. Mulla on nyt siis eka luomukierto menossa ja nyt kp 29. Muistelin tässä...
  10. V

    "raskausoire"-ketju

    Hihii! Kiitos nellielli tsemppauksesta :) Tiesin jo testiä tehdessäni et on aivan liian aikaista mutku oli pakko!! :) Tää on ihan mahotonta hommaa... Plussatuulia kaikille phuuuuuuuuu!!
  11. V

    "raskausoire"-ketju

    Tein testin siis sillon 3. päivä ja oli ihan selvä nega. Ajattelin että nyt alkais sitte varmaa menkat ku ei tarvi jännittää että onko vaiko eikä oo raskaana. Mut ei oo mitään vielä kuulunu. Ja kaikki normaalit viikko ennen menkkoja alkavat PMS-oireet (lue:*itutus) ovat tipotiessään! tai eihän...
  12. V

    "raskausoire"-ketju

    Oon seurannu tätä ketjua tässä nyt pari viikkoa ja ajattelin liittyä joukkoon :) Mulla nyt kp 23 ja eilen tuli ihan järkyttävät menkkamaiset kivut: alamaha ja selkä kipeät, oksetti yms. Kesti noin 5 tuntia. Sen jälkeen ei mitään! Normaalisti ennen menkkoja just tollaset kivut, alkaa ehkä...
  13. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Heippa! Tänne on tullu paljon juttua perjaintai illan ratoksi :) Eilen oli ihan KAMALAT menkkakivut, olin siis 5 tuntia kyyryssä ja juoksin vessassa yökkäilemässä, maha ja selkä kipeä, huh. Olin siis ihan varma et nyt ne menkat sitte alkaa, mutta ei!! Tosi paljon tullu tänään valkovuotoa...
  14. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Onnea Apina25!!!! Voi että, ihanaa! <3 Mulla vaan toivonkipinät lenteli ku luin tuota sun "menestystarinaa". Mulla oli eilen menkkakipuja vaikka nyt vasta kp 19. En tietenkään tiedä luomukuukautiskierrosta vielä mitään ku vasta eka luomukierto menossa. Toivotaan ettei menkat ala vaan olis jotain...
  15. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Onnea Piikikäs <3 Voimia lumihiutaleelle! Tulit tänään mieleen kun kävelin lumisateessa. Hassua :) Nallukkan Me ollaan kans intouduttu nyt tähän ekaan kiertoon pupuilemaan lähes joka toinen päivä! Mies ihan innoissaan ku en normaalisti tee ite alotetta ku ehkä kerran kuussa :/ Oon itekki...
  16. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Onnea New!!! Voi hitsi, miltähän se mahtaa tuntua ku näkee sen plussan eka kertaa!! Onneaonneaonnea! Kiitos Rone juomisen välttely vinkeistä :D tuo vedonlyöntihomma kuulosti hyvältä! Ärsyttää oikeesti että täytyy selitellä juomattomuuttaan... Omassa kaveriporukassa se on vähän pakko...
  17. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Rone Hienoa, kun saitte puhuttua! Meillä oli seurustelun alkuaikoina just tuo ongelma et ei osattu riidellä oikein toista kunnioittavasti mut senki oppii kun tarpeeksi riitelee :D Catida Me riidellään yleensä pienistä asioista, just siivoamisesta yms. Joskus tulee riitaa jos toinen on ostanu...
  18. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Lumihiutale tsemppiä! Painonpudotuksella ja liikunnan lisäämisellä on tutkitusti erinomainen vaikutus PCO:ta sairastavan elämään. PCO potilaillahan on jonkin asteinen insuliiniresistenssi ja näin diabeteksen vaara. Eli terveelliset elämäntavat kunniaan! :) Ite olen jättäny alkoholin ja...
  19. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Kiitos, mukava kuumeilla yhdessä! :) Cumina Ehkäisyn lopettamisen jälkeen olo tuntuu jotenki vapautuneelta ja eilen ekaa kertaa piiiiiitkästä aikaa tein ite alotteen! Saattaa kyllä nuo "oireet" johtua ihan vaan vauvakuumeestakin :D Toivon että mullakin tuo V-käyrä ennen menkkoja olis nyt...
  20. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Heippa! Täältä ilmottautuu mukaan taas yksi malttamaton kuumeilija! Olen 24-vuotias opiskelija ja mies ilmotti aivan yllättäen viime sunnuntaina, että nyt olis vauvan aika. Itse olen siis kuumeillut kohta vuoden, yrittänyt kaikkeni, että mieskin lämpenisi ajatukselle. Sitten kun lopetin...

Yhteistyössä