Hakutulokset

  1. V

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Oon seurannu tätä ketjua jo jonkin aikaa ja nyt kyllä liityn joukkoonne! :) Täällä näytti muutama tuttukin olevan! Eka luomukierto menossa, kp jo yli 60, gynellä ultrattu mahdollisesti jo tapahtunut/lähipäivinä tapahtumassa oleva ovis 28.2 dpo1,2 ja 3 ei mitään oireita dpo4 päivällä...
  2. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Moikka tytöt! Tännehän on tullu ihan hulluna tekstiä! :) pinna voimahalaus täältä :hug: koita piristyä, kyllä se siitä. Sen gynen jälkeen on varmasti paljon mukavampi olo kun pääsee vähän selville siitä kropan toiminnasta/toimimattomuudesta. Mulla ainaki helpotti olo gynen jälkeen ja oon...
  3. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Ninkku Voi kuinka voi olla ärsyttäviä lääkäreitä!! Karvat nousi pystyyn ku luki tuota, huhhuh. Inhottavaa kun menee asiantuntijan luo ja on epätietoinen ja huolissaan itsestä niin saa vastaukseksi jotain noin välinpitämätöntä. Mulla oli 6 viikon kohdalla renkaan lopetuksesta normaalin paksunen...
  4. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Pinna Mulla ihan samat fiilikset ton kertomisen suhteen vaikka ei olla tässä oltu ilman ehkäsyä ku vasta 2 kk. En halua että kukaan tulee kyselemään ja tsemppaamaan. Ärsyttää jo ajatuskin. Ihmiset on erilaisia tässäki asiassa, mulla on yks kaveri joka hehkuttaa kaikille että nyt ne alottaa...
  5. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Mikä siinä on ku sillon ku oli menossa naimisiin ni tuntu että joka paikka oli vaan täynnä häähumua ja nyt kun on vauvakuume niin JOKA paikka on täynnä vauvoja!! Jossakin sisustusohjelmassa joku oli raskaana, ruotsin miljonääriäideissä joku suunniiteli äitiysvaatteita, kadulla joka toisella on...
  6. V

    "raskausoire"-ketju

    Lempis Voi ihana uni! <3 toivotaan parasta! Mullaki la iltana menkkakivut ja eilen tuli yks pikkuhousun suoja ruskeaa vuotoa ja sitten ei mitään muuta. Luulin että menkat alko mut ei. Nyt ultran perusteella dpo 6 ja kp 55 muistaakseni. Mies oli nähny la yönä unta että meillä oli vauva...
  7. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Luna85 Mulla tuli sillon noin kp 21 kauheet menkkamaiset kivut ja olin varma et menkat alkaa mut ei, tein testejä sitten parin viikon aikana melko monta enkä ollu raskaana. En sitte tiiä mikä se oli. Nyt sitte samalaiset kipuilut plus vuoto että aika ihmeissään tässä ollaan...Täälläki kyllä...
  8. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Nyt ei oo varmaan neljän jälkeen tullu mitään vuotoa taas. Voi tätä ihmettelyä! :) Ei nää kyllä sittenkään menkoilta vaikuta... toisaalta höh, toisaalta jes! Testiä viikon päästä jos vuoto ei tästä lisäänny! Minulla alko loma, ihan mahtavaa. Oonki ihan loman tarpeessa. Huomenna avaan...
  9. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Hei vaan! Mulla alko eilen menkat!!! Ihan mahtavaa! Minä toimin!! Ei tarvikkaan alottaa teroja (ainakaan vielä). Aika valjut vaan nää ekat luomu menkat, pari pikkuhousunsuojaa rusehtavaa limaa tullu, ei enempää. Ja kivut ei ollu eilen illalla yhtään niin pahat kuin pelkäsin. Nuorempana kivut...
  10. V

    "raskausoire"-ketju

    Heippa! En oo pitkään aikaa kirjotellu kun ei oo oikeen ollu kirjoteltavaa. Taustalla tsemppailen :) Nellielli Onnea haamusta!! Voi että, tummuispa siitä! Ihanaa ja rentouttavaa lomaa teille :) Soitin pariviikkoa sitten lääkärille ja sain gynelle ajan. Se ultras munasarjat ja siellä oli...
  11. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Onnea Vinku85!! Tervetuloa uudet kuumeilijat! Miwwi Niin totta tuo että nuorena ihan paniikissa miettiny että voiko tulla raskaaksi jostain ihan mitättömästä kun nyt huomaa että eihän se niin yksinkertasta olekaan :D Me jutellaan kans miehen kanssa avoimesti kaikesta, mut ei se...
  12. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Eiku 6 meitä onki sinne mökille tulossa. ja 60 neliötä, yksi makuuhuone. Silti, mun mielestä pitää olla kaikille oma makuuhuone. Eihän me nyt koko viikonlopuksi voida pupuilua jättää kuvioista pois :D
  13. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Lääkäri povasi menkkoja kahden viikon päähän! Ihanaa! Ultrassa näky iso follikkeli ja paksuuntunut kohdun limakalvo, jes. Olen just ovuloinu tai ovuloimassa. Anto Terolut-kuurin kaiken varalle et jos menkat ei ala/en oo raskaana. Kuulostelen tässä siis vielä kuukauden päivät. Minä toimin...
  14. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Onnea pikkuB! Ihana tuliainen! Minäkin yritin miehelle vuosi sitten ennen häitä vihjailla että olis kiva yrittää vauvaa perinteisesti häämatkalla mutta ei se sillon oikeen lämmenny. Unohin asian ittekki sitte kesäksi mut syksyllä se vauvakuume sitten palasi. Puhuin ja puhuin ja puhuin niin...
  15. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Lumihiutale92 Kiitos <3 Olet ihana! Tuli parempi mieli :) KateudestaJotenki sitä ihan tyhmästi ajattelee aina että on ainut joka ajattelee jotain ja sitku ku uskaltaa kertoa ajatuksistaan ni huomaa että moni muukin tuntee samalla tavalla... Minusta kateus on loppujen lopuksi ihan terve tunne...
  16. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Sennay Kiitos tästä ihanasta pinosta ja ahkerasta päivittelystä <3 Oot vielä tosi nuori ja elämä edessä! Häitä on ihana suunnitella rauhassa. Kaikkea hyvää sulle ja nähdään palstalla sitten ensi vuonna! :) Pepsimax86 Tervetuloa kuumeilijoiden joukkoon! karole onnea!! <3 Lumihiutale92...
  17. V

    "raskausoire"-ketju

    Vissyliini Testiätestiä!! :) Jännää! Mulla nyt kp 38 ja tänä aamuna meinasin oksentaa!! Mies paistoi aamupalaksi munia ja pekonia ja yhtäkkiä tuli ihan järkyttävän huono olo ja painun vessaan. En oksentanu, mutta aivan ku olis ollu 5 min krapula. Todella outoa... Raskaustesti ja ovistesti...
  18. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Täällä on menny vähän hiljaseksi joo :) Rone Lopeta vaan ne pillerit NYT. Saattaa olla että sulla menee pari kk ainakin että kierto edes alkaa. Mä tuskailen just ku nyt kp jotain 36 ja menkkoja ei näy ja raskaan en ole :( ottaa päähän, olis pitäny lopettaa nuvaringi jo syksyllä että olis...
  19. V

    "raskausoire"-ketju

    Voi ei... tunnen itseni ihan idiootiksi kun tuskailen oman kierron kanssa ja teillä täällä monella jo monta monta yrityskertaa takana. :ashamed: Pahoittelut nellielli keskenmenosta :hug: Anneli24 Jos testaat perjantaina nii sithän sulla on oviksesta jo melkeen 2 vk eli voiskin näkyä...
  20. V

    Nuvaring ja lopetus

    Hei, onko sulla alottaja ollu aina säännölliset menkat? Ehkäisyn lopettamisen jälkeen oma kierto voi olla poissa muutamanki kuukauden... turhauttavaa. Ite lopetin renkaan reilu kuukausi sitten. Menkat tuli ihan normaalisti renkaan pois ottamisen jälkeen, mutta nyt ei ole kuulunut menkkoja...

Yhteistyössä