Nuvaring ja lopetus

  • Viestiketjun aloittaja apuaja
  • Ensimmäinen viesti
apuaja
Eli jos jollakin on joitakin samanlaisia oireita tai muuta nuvaringin lopettamisen jälkeen niin olis kiva kuulla.

Itse jätin nuvaringin laittamatta takaisin tossa 2 viikkoa sitten ja käytin niitä semmosen 9kk. Nyt on sitten keho ihan sekasin. Ensin viime Tiistaina alko yhtäkkiä ruskea "kokkareinen" vuoto eli oli ihan sellaisia "möykkyjä" veressä ja se tuli vaan 2 kertaa tiistaina ja perjantaina muuten on tähän päivään asti tullut sellasita ruskeaa vuotoa kun käyn vessassa ja pyyhin niin paperissa on ruskeaa verta. Ja sellaista menkkakipua on ollut sen viikon verran tässä.

Ja eilen meni nännit ihan järkyttävän kipeiksi. Raskaustestiä olen tehny 2 kertaa, taukoviikolla kun ei menkkoja tullut ja eilen, molemmat näytty negaa. ja ehkäisyä ollaan käytetty kyllä etten oikeastaan edes voisi olla raskaana.

Että johtuukohan nämä oireet pelkästään tosta renkaan käytön lopettamisesta vai mikä ihme mun kehossa on ongelmana.
 
vieraa
Mulla oli kroppa täysin sekaisin. Vuotoja, mutta kunnon menkat eivät alkaneet ollenkaan. Lopulta kävin gynellä ja sain jotain hormoneja, joilla menkat tuli. Sen jälkeen ei ole ollut ongelmia ja lapsiakin olen saanut. Mutta voit hyvin odotella vielä, että kroppa saisi itse itsensä käyntiin.
 
Hei,

onko sulla alottaja ollu aina säännölliset menkat? Ehkäisyn lopettamisen jälkeen oma kierto voi olla poissa muutamanki kuukauden... turhauttavaa.

Ite lopetin renkaan reilu kuukausi sitten. Menkat tuli ihan normaalisti renkaan pois ottamisen jälkeen, mutta nyt ei ole kuulunut menkkoja. Yritetään lasta, mut testit näyttää negaa.

Pari ekaa viikkoa ilman rengasta oli ihanan autuas olo, sen jälkeen maha turpos, ilmavaivoja. Viikko oletetun oviksen jälkeen tuli menkkamaiset kivut yhtenä iltana, mut menkat ei alkanutkaan. Sit oli rinnat arat, ei voinu hyppiä yms. Nyt ei mitään oireita, hirveä väsy vaan, mutta vissiin flunssa pukkaa päälle.

Ottaa päähän kun kroppa sekasin! Millon kannattais mennä lääkäriin? Pinna ei kestä odotella mitään puolta vuotta....
 

Yhteistyössä