Hakutulokset

  1. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Tännehän on tullu paljon tekstiä! Olin joskus viimeviikolla löytävinäni jonkun tieteellisen artikkelin siitä että foolihappo helpottaa ovulaatioita. En nyt sitä sitten tietenkään enää löytäny. Mut nyt kun mulla ei oo vielä ekoja menkkojakaan tullu nii käytän kyllä kaiken maailman...
  2. V

    Terolut mimmit

    sain eilen soitettua sille tutulle lääkärille ja se sano että mun hoitava lääkäri on tehny ihan oikein ku ei oo määränny teroja. Samaa se selitti ku olin lukenukin eli teroilla ei saa ovista jonka tarvin vaan clomeilla. Että niillä clomeilla saa sitten sen kierronki tasaseksi. En vaan tajua miks...
  3. V

    fsh, lh, e2

    Hei, Saanko kysyä "hhh", että paljonko ja minkälaista liikuntaa harrastat?
  4. V

    Pitkä kierto: mikis ei määrätty teroja?

    Hei, Minulla on aina ollut hyvin epäsäännöllinen kierto (3krt/vuosi) ja e-renkaan lopetuksen jälkeen n. kp 55 hakeuduin gynelle. Hän ultrasi munasarjat ja siellä näkyi hieman rakkulamaiset munasarjat mutta kuitenkin yksi iso folli. Verikokeen perusteella ovulaatiota ei ole kuitenkaan...
  5. V

    Terolut mimmit

    Ainii, löysin palstalta tämmösen: "Itse kävin espoossa vuoden alussa yksityisellä naistentautien lääkärillä joka määräsi lyhyen 10 pv terolut kuurin. Sitten kesällä soitin lapsettomuus klinikalle (Väestöliitto) ja syyskuussa oli aika. Siellä lapsettomuuteen erikoistunut lääkäri sanoi että...
  6. V

    Terolut mimmit

    Laola Onnea plussasta!!! Voi että, ompa ihanaa! Ihana ku täällä joku plussaa! Hali ja muiskis! :) Lumis Toiseen ketjuun pistinki jo mut pistän tähänki: Heleja murunen, ehkä se nyt taukokierrosta tärppäis! NaksuP 3 follia! Juhuu! Minä ainaki niiiiin käyttäsin hyödyksi! Onneaonnea! Jospa se...
  7. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Lumihiutale Tsemppiä! Jospa taukokierrosta tärppäis! Uuteen nousuun vaan murunen :) Regalo Onnea haamusta!!! pinna Mä oon jo kuukausi sitten antanu ittelleni luvan nauttia sen yhen oluen sillon tällön. Ei siitä voi olla mitään haittaa, varmaan vaan päinvastoin kun vähän rentoutuu siinä...
  8. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Heippa kaikki! Kävin ma labroissa ja ke lääkäri soitti. Se sano että kaikki on muuten hyvin, mutta en ovuloi :( Ei ole kuulemma järkeä jatkaa terolutlääkitystä koska en ovuloi. Nyt pitää odotella 2 kk omia menkkoja ja sit lääkäriin. Sit samat testit ja jos en ovuloi ni lapsettomuusklinikalle...
  9. V

    Terolut mimmit

    Hennu86 ja another Kiitos tsempistä ja halauksista. Tänään on jo parempi päivä. Ajattelin illalla soittaa yhdelle tutulle joka on ihan lapsettomuuslääkäri että mitä se asiasta sanoo. Että olisko se sitä mieltä että teroja pitäs kuitenki jatkaa!? En oo sitä viittiny aikasemmin vaivata mut taitaa...
  10. V

    Terolut mimmit

    NaksuP En tiedä miksei vielä clomeja. Lääkäri haluaa varmaan vielä ootella, jos se oma kierto ja ovis lähtis rullaamaan. Eipä oo ikinä kyllä rullannu, mut vissiin se on järkevä silti odotella ku alkaa lääkkeitä syömään.Ja niin hyvin se mulle sen odottelun perusteli että oli ihan että joojoo, mut...
  11. V

    Terolut mimmit

    Voi surku mikä päivä :( Lääkäri soitti tänään. Kaikki perusverikokeet ok, mut se LH matala eli ovista ei ole tapahtunut. Sanoi samalla että epäilee edellisen ultran perusteella PCO tyyppisiä munasarjoja... Terolut lopetetaan koska ei auta ovulaatioon ja siitä ei siis mulle oo mitään hyötyä. Nyt...
  12. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Cumina ihana mies sulla <3 Ninkku Eikös sulla ollu jotain tuhruilua siihen aikaan ku olis pitäny olla menkat? Sinuna ehkä oottelisin ja kattosin että tulisko ne toiset menkat vielä ja sit menisin yksityiselle jos ei ala näkymään. TUrhaan sitä hullun lailla odotteleen. 4 kk. huhuh. mitä ne...
  13. V

    Terolut mimmit

    ja joo, aurinkoinen ja ihana viikko alkakoon! kyllä tää tästä, kesää kohti hymyssä suin! :)
  14. V

    Terolut mimmit

    Kyllä mä nyt uskon että nuo on menkat vaikka tosi niukat olikin. Eli mulle vois laittaa, että tänään kp5/28 ja 2. tero Kierron pituudestahan en vielä tiiä, mut toivotaan että pysyy 28 päivässä. Ja terot kiristän keskiviikkona siltä lääkäriltä. Ärsyttää kun ollaan niin välinpitämättömiä aluksi...
  15. V

    Terolut mimmit

    Voi että mulla lähtee nyt järki!!!!!!! Kävin tänään verikokeissa ja samalla piti varata puhelinaika lääkärille että se kattoo ne mun arvot ja kertoo jatkot. Mut se lääkäri on lomalla ja sain ekaksi ajan tän kuun loppuun! Siis puhelinajan! aarg. Soitin sitten tunnin päästä perään että haluan ajan...
  16. V

    Terolut mimmit

    Hennu Eiku hups en huomannukaan tosta listasta kattoo! Hyvän pitunen kierto nyt kyllä :)
  17. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Kiitos kirjavinkeistä! Pitääpä lähteä kirjastolle tässä joku päivä! Tervetuloa Regalo! Jospa se lahjapakkaus sieltä tulisi! :) Ninkku Nehän TK:ssa suosittaa että oottelis rauhallisesti (miten se on mahdollista??) puoli vuotta menkkoja ehkäsyn jälkeen. Eli oottelet rauhassa tai meet heti...
  18. V

    Terolut mimmit

    minnams :hug: pää pystyyn, kyllä se vaavi teille vielä tulee. Miksei vois tulla ovulaatio 21 päivänä?? Kerroppa sitten jos sulla alkaa menkat et minkälaista vuotoa tulee. Mulla nimittäin nyt to-su tuhrua vaan, pikkuhousunsuojaa on käyttäny, mutta ei näitä menkoiksi voi kutsua...Mua nyt...
  19. V

    Terolut mimmit

    Ambriosa Hieno folli!!! Seurataanko sitä että irtoaako se ni mitenkään nytte? Minnams Mulla kans ihan hulluna valkovuotoa. Vessassa saanu juosta koko viime viikon ku tuntunu että hanat aukeaa :D Hennu Niin kauan ku ei menkkoja ni toivoa, tiedäthän :) Mut siis jännäklubilla on nyt niin...
  20. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Cumina Kuulostaa kiinnittymisvuodolta! :) Mullaki oli tuhruilua kyllä sillon viikko ovulaation jälkeen eikä se näköjään ollu mitään. Tänään alkoi sitten taas pientä vuoto. Jospa nämä yltyis menkoiksi! Ei oo ollu kyllä mitään kipuilua, ihan ihmeellistä. Odotin jotain tajunnan räjäyttävää...

Yhteistyössä