Hakutulokset

  1. V

    Terolut mimmit

    macy grayKiitos lämpimistä sanoistasi :) Sä oot saanu näköjään kärsiä jo melko kauan negatestien kanssa. Voimia! Uskon että vielä kaikilla täällä tärppää! Toivotaan että terot tasottaa kiertoa. Mulle kyllä lääkäri määräsi vaan yheksi kierroksi?? Onko teillä muilla ollu heti kolmeksi...
  2. V

    Terolut mimmit

    Kävin YTHS:llä, mut mulla on siellä tuttu gyne joka tietää mun menkkahistorian ni se sillä siiten kirjotti sen reseptin. Mitään clomejahan se ei käsittääkseni voikaan vielä kirjottaa kun yritystä niin vähän aikaa takana. Nythän mulla siis hoidetaan epäsäännöllisiä kuukautisia, ei lapsettomuutta.
  3. V

    Terolut mimmit

    Hei! Täältä ilmottautuu yksi uusi terolutmimmi mukaan :) kp n. 70/?, Ikä 24, esikoista yritetään, yk1, terolutit käyttöön En ihan alusta asti jaksanu teidän jutustelua lukea mut vähän oon päässy kärryille sentään. Saapa nähdä minkälaisia oireita mulle noista pillereistä tulee. Ja hienoja...
  4. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Minullekin oli ihan itsestään selvää ja tärkeää, että ollaan naimisissa ennen kuin aletaan hankkia lapsia. Mulle se on vakaumuksellinen asia, mut on kasvatettu aika vanhanaikaisesti. Silti mies tuli kyllä koeajettua ennen kihlojakin :D Aluksi mun oli tosi hankala ymmärtää joitain tuttuja jotka...
  5. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Hyvä nallukan ku kävit! Mullaki oli ihanan huojentunut olo kun asia menee edes vähän eteenpäin. Mun pitäs viikon päästä alottaa se terolut kuuri. Vielä elättelen toivoa että olisin raskaana mutta enpä usko. Onko täällä muita jotka syö/alottaa terolut lääkityksen? Ajattelin ens kiertoa varten...
  6. V

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Mielenkiintonen raskausoiretilasto: Most Common Pregnancy Symptoms for 17 Days Past Ovulation | Countdown to Pregnancy
  7. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Nallukan Halauksia täältä! Hyvä että pääsit terveyskeskuskeen selvittelemään pitkää kiertoa :) Käyhän välillä päivittelemässä että mitä kuuluu! Pinna ja Nallukan ja muutkin pitkäkiertolaiset, ette oo yksin... Mulla nyt kp joku ehkä 65... vielä pitäs viikko odotella ja jos menkat ei ala ja...
  8. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Pinna Eli sullako on ollu ihan säännöllinen kierto ennen yrityksen alkua? On nää kummallisia nää hormonit :D Naisten päivä meni ihan mukavasti. Eipä sitä ihmeemmin juhlittu, minusta vähän turha päivä tommonen, sori nyt naiset :D mies toi yllätykseksi kukkia kun tuli töistä, mikä oli kyllä...

Yhteistyössä