Hakutulokset

  1. V

    Kysymys progesteroniarvosta

    Hei, Olen 24 vuotias normaalipainoinen nainen. Aloitin ehkäisypillerit noin 15 vuotiaana erittäin epäsäännöllisiin ja kivuliaisiin kuukautisiin (menkat 3 krt/vuosi, maha+selkä jomotus ja oksentelua). Pillerit auttoivat niin hyvin että olen käyttänyt niitä yhtäjaksoisesti joulukuulle 2011...
  2. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Typy85 Kävin sillon viikko ennen tuota progeverikoetta lääkärillä joka ultras iison follikkelin ja lääkäri sano sillon et ovulaatio on just tapahtunut tai tapahtuu päivän kuluessa. Eli se vissiin laski että viikon päästä siitä ultrasta pitäs olla luteaalivaiheen korkeudella toi proge. Näin mää...
  3. V

    Terolut mimmit

    Soitin tänään labraan mun progesteroni arvosta joka otettiin viikko mahdollien ovulaation jälkeen. Arvo oli 1,5. Sairaanhoitaja sanoi puhelimessa että viiteväliin menee mut nyt ku googlettelin ni löysin yheltä palstalta että "itsellä kun toi otettiin kp 21 mun arvo oli vain vähän yli 1. Lääkäri...
  4. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Soitin just labraan: mun progesteroni viikon päästä mahdollisesta ovulaatioista mitattuna oli 1,5. Viitearvot: Naiset follikulaarivaihe 0.3-2.5 nmol/L, luteaalivaihe 7-80 nmol/l Eli mulla on viitearvoissa ollu, mut menkkoja ei vieläkään näy. Mulla lähtee oikeesti järki! :( Miksei ne...
  5. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    NinkkuOsuvasti sanottu! Olen luonteeltani just tommonen! Täällä odotellaan menkkoja...Ens viikolla olis tiedossa mahtibileet!! Ajattelin lähtä oikeen kunnolla juhlimaan sitte ellen jostaki kumman syystä olis raskaana yhtäkkiä, tuskimpa.
  6. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Tervetuloa mukaan kuumeilemaan AnuT! :)
  7. V

    Terolut mimmit

    macy gray ja muut pitkään yrittäneet Mulla tulee välillä niin surkea olo teidän puolesta kun lukee ettei taaskaan tärpänny :( Ette arvaakaan! Oon seurannu täällä kaksplussassa näitä keskusteluja jo kauan enne ku uskalsin ite kirjotta ja oon seurannu kuukaudesta toiseen ku ei plussia näy. Mä en...
  8. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Nallukan Soita sinne uudestaan ja sano että oli sovittu että saat terot. Vaikka ne asiat on suullisesti sovittu ni luulis että ne jossain esim lääkärin papereissa lukee. ethän sää nyt kolmea viikkoa jaksa odottaa!! :D Tämmöset löyty netistä: S-PRL: viitearvot, naiset 50 - 500 mU/l S-LH...
  9. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    mirkkunen Onnea :heart: Eiköhän se siitä tummu!
  10. V

    Terolut mimmit

    Onnea Surya! <3 minnams Mulla ei oo ollu mitään oireita noista teroista, nyt viimestä päivää viedään. Saapa nähä tuleeko menkat! En oo eläissäni toivonu menkkoja näin kovasti! :D Hennu86 Peukut pystyssä täällä! Hyvältä kuulostaa! Aina saa toivoa vaikka tultaiski ryminällä alas. Sieltä...
  11. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Cumina Löysin tämmösen: Lääkkeitten käyttö raskausaikana; Allergia; Ensisijaisesti paikallishoitolääkkeet (kromoglikaatti, kortikoidit) Jos systeemilääkitystä tarvitaan, antihistamiineista (levo)setiritsiini tai (des)loratadiini ovat ensisijaisia vaihtoehtoja.Pseudoefedriiniä sisältäviä...
  12. V

    Terolut mimmit

    Jännäklubilaiset Plussatuulia!! Joko macy tietää tuloksen? plusplusplusplus :) Hennu86 Mikä tuo kk kalenteri on josta puhuit? Kuulostaa mielenkiintoselta! Minnij Oon lähes samassa tilanteessa kuin sinä, mulla terokuuria vielä 3 päivää jälkellä. Nyt ei vielä mitään oireita eikä vuotoa...
  13. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Adalina Tuo hääpuku on kyllä hyvä "ehkäisykeino" :D Mut joo, määki oon koittanut nyt ottaa semmosen asenteen että nautin nyt vielä tästä elämästä ilman lapsia. Jos lapsia saa niin täähän on viimenen kerta kun on ikinä koskaan enää vastuussa vain ja ainoastaan itsestään. Hullua! Ja niin...
  14. V

    Terolut mimmit

    Hurjasti plussatuulia jännäklubiin!!!! Olispa ihana! Kolmas päivä teroja takana, ei mitään oireita. Kauhee flunssa vaan iski päälle :(
  15. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Pinna Halauksia täältä :hug: Ymmärrän niin hyvin sua. Mustakin tuntuu että vauvoja on joka paikassa... Kaikista eniten ärsyttää ns vahinkolapset! " hups, mää vaan olin yhtäkkiä raskaana" Tai semmosest jotkaa "tekee sen lapsen" ja se vielä tulee tuosta vaan. Mulla ollu nyt parempi mieli tällä...
  16. V

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    dpo16 Testi oli oletetusti nega. Ekat terolutit syöty. Olo on mitä pirtein!
  17. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Lauwra: Niimpä! Osaiski olla aina täysin oma itsensä reilusti ja rohkeasti! Siinä onki tavotetta :) Me ollaan kans jonku verran pyöritelty nimiä. Toiset nimet on kyllä helpompi keksiä kuin etunimet. Tyttöjen nimiä mulla on mielessä monia: Eeva, Sofia, Aada, Aamu... Haluaisin antaa...
  18. V

    Terolut mimmit

    Rtesti oletetusti nega ja äskön nappasin ekan teron! En meinannu saada eilen illalla unta kun jännitti tää kuuri niin paljon :D Tästä alkaa mukava viikko! Aurinkoista viikon alkua mimmit! Nyt töihin!
  19. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Vauvanvaatteista yms Oon samoilla linjoilla ninkun kanssa noista hankinnoista. Minäkin haluan ns "säästää hyvää" Että on sitten jotaki tekemistä sille 9 kk odotusajalle! :D En oo siis vielä oikeestaan mitään kattellu. Tai no kerran kävin Stockan lastenosastolla äkkiä hypistelemässä. Kamalan...
  20. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Hyvä lehtijuttu :D Vaikka kaikkea kestovaipoista tutittomuuteen onkin niin ihana suunnitella niin yksinkertaisuus kunniaan! Vanhemmuuspainajainen &#8212; mariasyvala

Yhteistyössä