Hakutulokset

  1. V

    Terolut mimmit

    Naksup: Nii siis tarkotin että jos ei ala ittestään tulemaan ne menkat sen ekan kuurin jälkeen. Eli että tän kuurin jälkeen otteleen taas jonneki kp 40 ja sit uutta kuuria kehiin jos ei plussaa oo tullu. kauheella tohinalla kirjotin ni tuli vähän oiottua :D löysin tämmösen todella taidokkaan...
  2. V

    Terolut mimmit

    Enhän mää malta olla täältä pois :D Ihan hävettää ku eilen uhosin että jätän koko palstailun ja vauvakuumeen! :D Tajusin tänään kuitenki että se, että saan tänne käydä välillä purkamassa ni se vähentää mun stressiä ennemän ku se että yritän olla täältä erossa. No joo... vähän masis meininki...
  3. V

    Terolut mimmit

    Terolut-mimmien toivelista 22.5.2012 Nimim....................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito? Haidippiduu.........79/28...........27v.........1........5.........terot Vici..................40/28.............24v.........1.........3........tauko macy...
  4. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Tervetuloa uudet :) Lauwralla jännät paikat! Oon vähän kateellinen teille joilla on tasanen kierto kun voi tollee laskea että sitten ja sitten teen testin :) Mulla nyt kp 39 ja mitään ei vaan näy. Kävin tänään gynellä ja se anto terolutkuurin taas että saatas menkat tulemaan ja pääsis...
  5. V

    Terolut mimmit

    NaksuP ONNEA!! :) Täältähän on alkanut putkahtelemaan plussia! Lisäälisää! Fossiili ja Hennu Ihanaa, varhaisultra! Hyvin se menee, olen ihan varma :) ON: Tänään oli gyne. Paikat kunnossa, puhu taas vähän monirakkulaisista muniksista mut ei osannu varmaksi sanoa. Yhtään johtofollia ei...
  6. V

    Terolut mimmit

    Heippa tytöt! On ollu niin kauniita ilmoja että oon vaan nautiskellu elämästä tuolla ulkona puutarhassa ja lenkkipolulla, jääny palstailu vähän vähemmälle. Oon käyny lukemassa juttuja mut en oo kerrenny/jaksanu kirjotella. Eikä ollu tullu niin paljon päivityksiä että olisin jaksanu listaa...
  7. V

    Terolut mimmit

  8. V

    Terolut mimmit

    NaksuP Gyne oli viimeksi sitä mieltä että teroja ei kannata ottaa että mielummin vielä kattos että lahtiskö sillä yhellä kuurilla kierto tasaantuun. No eipä läheny ei... Ens viikolla gyne ni katotaan mitä mieltä se sitten on. Huoh. nytki koko ajan alavatsalla semmonen paine ja jomotus mitä...
  9. V

    Terolut mimmit

    voi että mulla lähtee taas järk!! menkkatuntemuksia pitkin päivää mutta menkkoja ei näy ja testi on nega!! aaarg! ei muuta tällä kertaa :D
  10. V

    Terolut mimmit

    Terolut-mimmien toivelista 12.5.2012 Nimim....................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito? Haidippiduu.........672/28...........27v.........1........5.........terot lumihiutale92....39/29............20v........1.........4.........tauko...
  11. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    mimmilii Onnea!! LitlleOne Mä oon aina halunnu kaks lasta kun meitäkin ollu kaks. Mut nyt tässä vauvakuumeessa oon muka alkanu haaveileen neljästä (!) lapsesta! hui! jotenki viehättäis semmonen härdelli kotona. en tiiä. kai mä ajattelen kauheen romanttisesti isosta perheestä ku...
  12. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    mimmilii Vo ihanaa! Äitienpäivänä (melkein) plussa!! Toivotaan että vahvistuu :)
  13. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Lukekaa tää, oli hauska! tähänkö me kaikki oikeesti halutaan ryhtyä?? :D kyllä tää vauvakuume on niiiiin kummallista! Tuu Ny Hyvä Mies Pois Sieltä!
  14. V

    Terolut mimmit

    Terolut-mimmien toivelista 12.5.2012 Nimim....................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito? Haidippiduu.........69/28...........27v.........1........5.........terot lumihiutale92....36/29............20v........1.........4.........tauko...
  15. V

    Terolut mimmit

    Möhkölle ja perilliselle terkkuja :heart: Pistäkäähän viestiä sit et mitä niille kuuluu! Onnea MacyGray!:flower: Nallukan Voi kamalaa!! Uskon että ottaa päähän! Mullaki on veli ja se on nyt seurustellu jo melko kauan tyttöystävänsä kanssa ja - tää nyt on ihan hölmöä - mut mulla on joku...
  16. V

    Terolut mimmit

    NaksuP Kaksoset tulossa!! :D
  17. V

    Terolut mimmit

    Tarkistakaapa onko kaikki oikein tossa listassa. NaksuP Pitääpä tutustella noihin pensaisiin. Asutaan rivitalossa ja alkuviikosta istutin etupihalle yhen pensaan ni heti sain noottia että ei saa laittaa... hohhoijaa. omakotitalo olis kyllä ihana. Lasketaanko dpo: niinku miten? Onko sulla nyt...
  18. V

    Terolut mimmit

    Terolut-mimmien toivelista 10.5.2012 Nimim....................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito? Haidippiduu.........67/28...........27v.........1........5.........terot lumihiutale92....34/29............20v........1.........4.........tauko...
  19. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Cumina Onnea vakipaikasta!!! Miwwi :hug: lauwra Mä oon kans ihan turvoksissa!! Olin viimeksikin ennen menkkoja mut vaan yhen päivän ja seuraavana päivänä alko. Nyt tätä jatkunu jo koko viikon! Testi on puhdas nega, tästä taitaa tulla piiiiiitkä kierto. Testailen vielä viikonloppuna...
  20. V

    Terolut mimmit

    Noni! onnistu! jee, oon nyt niin ylpee itestäni! :D NaksuP mikäs se semmonen puska on?? Määki tahon! Just mietin jotain pensasta tohon etupihalle... ON: tänään aamupala ei mennt alas, mut pävällä ja äskön hirvee nälkä. pienen pieniä menkkaoireita mahassa ja selässä... hmm. kyllä sieltä...

Yhteistyössä