Hakutulokset

  1. V

    Terolut mimmit

    Kiitos Hennu! Kokeillaampas! Terolut-mimmien toivelista 8.5.2012 Nimim....................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito? Haidippiduu.........65/28...........27v.........1........5.........terot...
  2. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    LittleOne Onnea menkoista! Siitä se sitten lähtee! Oon kans ite kallistumassa varhaisultran puolelle. eihän sitä nyt hullukaan jaksa kolmea kk odotella... lawra Voi iiihanaa, koiravauveli! oon vähän kade :) nii ja toivotaan tosiaan et kumpiki saa skipata vkl juomiset. mimmilii elä vielä...
  3. V

    Terolut mimmit

    KOKEILLAAMPA! :D Hennu Apuva! Miten sää oot tätä päivittäny? Kopsasin vaan ton sun listan ja muutin päivät mut kuvat ja hymiöt tippu pois?? Sori, en oo mikään hyvä tietokoneitten kans mut yritys on kova :D Terolut-mimmien toivelista 8.5.2012 Nimim....................KP...
  4. V

    Terolut mimmit

    nii ja voin alkaa päivittään listaa! toivottavasti vaan bongaan kaikki päivitykset sitte ettei mee ohi.
  5. V

    Terolut mimmit

    Hennu Kiitos kirjoituksestasi, ihana lukea. Tulipa hyvä mieli :) NaksuP noni! hienolta vaikuttaa! nyt vaan talletuksia ;) pinna Mulla ei tullu teroista oikeen mitään sivuvaikutuksia. Muistan olleeni jopa tavallista pirteämpi sillon! Tsemppiä terokuurin kans. Ja hei, miehet ei aina vaan...
  6. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    en malttanu olla testaamatta ja negahan sieltä tuli. petyin jotenki tosi kamalasti. höh. ärsyttää ku pitää rakennella kaiken maailman pilvilinnoja ja sitten siihen testiin ei vaan tuu haamun haamua :( pitää vielä viikolla testata uudestaan. Perjaintaiksi ollaan suunniteltua hurjaa tyttöjen iltaa...
  7. V

    Terolut mimmit

    nega tuli. nyyhkis. ei voi mitään. pitää vielä viikolla testata.
  8. V

    ****Plussanneiden raskausoireketju****

    nostetaampas tätä! ihanaa luettevaa näin piinapäivien ratoksi!
  9. V

    Terolut mimmit

    Hennu86 oon kyllä niin onnellinen teidän puolesta :) onnea matkaan muru! käyhän päivittelemässä kuulumisia sitten täällä! Ollaan kylässä tää vkl eli teen varmaan testin huomenna kun päästään kotiin. jotenki pelottaa testin teko. Oon jotenki nyt ladannu tähän niin paljon toivoa että pelottaa...
  10. V

    Terolut mimmit

    Hennu ja Fossiili Ihana kuulosta: varhaisultra! Onnea vielä taas :heart: nallukkan Mä en oo edes kehdannu kertoa miehelle että oon ovista testaillu :D En halua liikaa ns tekemisen meininkiä tähän hommaan. Että ainakin mies olis muka mielessään tjot mielellä :D ainaki vielä jonkin aikaa. Ehkä...
  11. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Muksutar Hitsi kun jännää!!! Teet nyt vaan joka päivä niin kauan että viiva vahvistuu ;) Huh,huh... Ihanaa jos tänne tulee nyt taas pitkästä aikaa plussia! Mulla on tänään ollu vähän huono olo, joka helpottanu ku syöny tai juonu jotain. Semmonen epämääränen kuvotus!? Yritän koko ajan ajatella...
  12. V

    Terolut mimmit

    Vitsi kun en nyt malta lukea tenttiin ollenkaan! Hennu ja Fossili oletteko kumpikin nyt siis ihan oireettomia? Vai onko tullu mitään uusia oireita? Mietin tässä kuumeisena että uskaltaisinko vkl testa...
  13. V

    Terolut mimmit

    Hennu ja Fossiili Oi ihanaa ONNEA ONNEA kummallekin! Jee!! :heart: Ihana lukea ilosia uutisia tästä ketjusta! Hulluna hymyilytää täällä teidän puolesta :) lumis Noni! Sieltähän ne kasvaa! Mitäs me sanottiin ;) Täälläki satanu aamust asti lunta. huoh. oikeesti!! nyt on toukokuu!! tulis nyt...
  14. V

    Terolut mimmit

    Hennu Mut eikö monet oo just saanu ovis testiin vahvan plussan ennenku normi r-testi on antanu plussan!? Ja vaikka tuliski pettymys ni onhan tuo nyt ihan mahtavaa, että siellä ylipäätään tapahtuu jotain, eikö? :) Nyt vielä uskotaan vahvasti plussaan ja tiputaan sit korkeelta jos tiputaan. Me...
  15. V

    Terolut mimmit

    Hennuuuuuuu!!!!! Voi hitsi kun on jännää!! Ihanaa ihanaa, toivotaan niiiiiiin kovasti että viiva tummuu!! :) Ihan mahtavaa!! Oon ihan täpinöissäni täällä teidän puolesta! :) Mut vois lisätä jännälistalle, oli sen verran selvät ovis oireet että uskallan liittyä jännäilemään. Edes menkkojen...
  16. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Cumina Ei kai nyt tartte siitä raskaudesta työnantajalla kertoa. tai kerrot sitte ku alkaa maha näkyä. Minusta. Nii onko nyt paljonki menkat jo myöhässä?? voi ku jännää!! :) mimmilii Täälläki yks himoliikkuja! Oon koukussa urheiluun sillain hyvällä tavalla. Käyn jumpassa/salilla/lenkillä n. 4...
  17. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Tervetuloa uudet! Ihana ilma ulkona. Olin aamun töissä ja puolilta päivin iski huono olo. Menkkamaisesti maha ja selkä kipeenä, ruokahalua ei ollenkaan ja vähän kuvottaa. Nyt kp 17 ja nyt oikeesti jänskättää! :) Oon myös ihan väsyny. Miehen kaverit tule grillaileen ja viettämään vappua ja mua...
  18. V

    Terolut mimmit

    another Kiitos tsempistä! Nyt tuli hyvä niiiin mieli, ehkä se ovis onki tapahtunut!! Voi hitsi ku jännää!! Ens kiertoon (jos sellainen tulee, oon nyt niin innoissani, jospa meille tulis vappuvauva!!!!) ostan kyllä noita digejä, ottaa päähän noi tikut ja niitten väritys eri valossa ja kulmassa :D...
  19. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Rone Mulla on nyt (oletetun) oviksen aikaan kans tota samaa halujen kans! Hulluilla päivillä olin ihan lääpälläni kaikkiin hyvän tuoksusiin miehiin :D oikeen naureskelin ittelleni että enpä oo ennen tämmöstäkään kokenu! Hassua tämä pilleritön elämä. LittleOne Määki oon tässä haaveillu kuinka...
  20. V

    Terolut mimmit

    mikä tuo FF on? Vitsi ku mä nyt taas ihan kuumeisenä mietin että onko tapahtunu ovista vai ei?!? Mulla siis pari viikkoa sitten tuli ekat oikeet menkat (!) ja kp 12 tuntu menkkamaista mahakipua ja vv tullu paljon kp12-15. Väsyttäny hulluna ja turvottaa. Mut ovistestit negoja. Tai aluksi oli...

Yhteistyössä