Hakutulokset

  1. V

    Terolut mimmit

    Voi lumihiutale :hug: höh..koita jaksaa... jospa ne innostuis nyt keväästä ja kesästä ne munikset! :) Voimiavoimia muru.
  2. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Ninkku Voi että kadehdin tuota sun asennetta! Mun piti kehittää itselleni naurettava "lapsettomuuskriisi" 2 kk jälkeen ennen ku pystyin tohon rentomeininkiin. Mut kyllä nyt on niin ihanaa ku en mieti aktiivisesti mitään kiertopäiviä tms. vaan nautin tästä elämästä! Kävin viimeviikolla kattomassa...
  3. V

    Terolut mimmit

    Hennu86 Joo ilmotan :) pitkällisten pohdintojen jälkeen mulla on varmaan nyt kp 13 ja yk3 vaikka vähän hölmöltä tuntuuki tuo yk3... Saaha nähä tulisko tässä kierrossa ihan luomu ovis. oli ainaki kunnon menkat ni vois ollaki. Mua nyt ihan hävettää kuinka hermona oon ollu tän kevään tän...
  4. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Moikka tytsyt! En ookaan koko viikolla päässy koneelle kun töissä ja koulussa ollu niin hässäkkää, huh! nyt pitäs helpottaa. Aika kyllä menee nopeesti ku on tekemistä! Pepsimax: Onnea onnea tuhat kiloa!! Voi että, ihana kuulla ilouutisia! <3 Cumina: Tottakai haet sitä työtä! ja enkä kyllä...
  5. V

    Terolut mimmit

    heippa! tännehän on tullu tekstiä! En oo koko viikkona kerenny koneelle, ollu semmonen hullun myllyn viikko. huh! nyt taas helpottaa.. laola Voi että, olen niin pahoillani teidän puolesta :( Tosi monella tulee keskenmeno mitä nyt on puhunu ihmisten kans... Voimia. En osaa edes kuvitella...
  6. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    mommytobe tervetuloa! lauwra no olipa ajattelematonta! ihmiset on välillä niin itsekkäitä...huoh. ei osata ajatella eikä puhua mistään muusta ku omasta itsestä. ei kai nyt lauantai iltaa lähdetä viettämään jostain vaipan sisällöistä puhuen! hohhoijakkaa. Ens kerralla napautat jotain nille. Mä...
  7. V

    Terolut mimmit

    ambro ihanaa kun sulla clomit toimii! onnea nyt yritykseen! mäki saan näillä näkymin ehkä jo toukokuussa clomit :) Pinna Tervetuloa tänne! Mulla ei onneksi facessa oo paljon raskaana olevia kavereita. Ihan muutama läheinen ja heidän puolesta oon niin onnellinen että on ihan mielenkiintostaki...
  8. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Onnea Miwwi!!! :heart: Tervetuloa uudet! Pinnalle tsemppiä jaksamiseen. Yritä löytää hetkeksi muuta ajateltavaa jos vaan pystyt :) Mulla se ainaki autto. Ja sillon joku 3 vk sitten räjähdin miehelle ihan totaalisesti kaikesta ahdistuksesta ja sen jälkeen oon ottanu tän vauvailun tosi...
  9. V

    Ovis vai kropan sekoilut?

    Hei, Mulla kans ollu aina tosi epäsäännölliset kierrot (3krt/vuosi), oon käyttäny noin 8 vuotta e-pillereitä ja tammikuussa jätin pois. Sen jälkeen ei oo kuukautisia kuuluna. Muutamaan otteeseen on ollu kuukautiskipuja, mut vuotoa ei oo näkyny. Mitähän ne kivut on olleet? Eilen taas näitä...
  10. V

    Terolut mimmit

    ainii mulle voi päivittää terotauko

Yhteistyössä