Hakutulokset

  1. Memmo

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Heissan kaikille! Ensinnäkin helena2013 HURJASTI ONNEA! <3 <3 !!!! Perästä tullaan ;) Lilyalice: toivotaan että ovis olis lähellä ettei kierto venyis niinku mulla! :/ tsemppiä tikutteluun <3 Omanapailua: kp 23 ja ei ovis pongausta! (Ehkä) Aloin jo miettiä että olikohan se mun kp 19 testi...
  2. Memmo

    Esikoinen vuodelle 2014

    Heissan kaikille! Omanapailua: kp 23 ja ei ovis pongausta! Aloin jo miettiä että olikohan se mun kp 19 testi plussa otin siitä kuvan, ja nyt oon tarkistellu sitä että onkohan vai eiköhän oo :) miehen mielestä viivoissa ei ole eroja mutta mun mielestä on :D nooh jokatapauksessa ovistestit ja...
  3. Memmo

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Mayinka En osaa kyl auttaa, mutta koitas nyt vaan malttaa mieles :hug: ovistestihän näyttää myös raskauden(ainakin jotkut) mutta jos dpo on 5 niin tuskin raskaus vielä näkyis? tikutitko sen ekan oletetun oviksen? (.) kp 20 ei ovis plussaa :ashamed: mahdankohan ovuloida ollenkaan?!? vai onko...
  4. Memmo

    Esikoinen vuodelle 2014

    heissan kaikille! :wave: Alexandra89 mullakaan ei olut tissit kipeet sillon kun plussasin, normaalisti on viikko ennen menkkoja! voisohan sulla olla sama =) (.) kp 20 eikä vieläkään plussa pärähdä ovistikkuun :ashamed: voi surkujen surku! lauantaina lähtö lämpöseen, ja ilmeisesti...
  5. Memmo

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Lauriska toivotaan että näyttäytyy :p taisin vaan alottaa ton tikuttelun liian aikasin, kun kierrot kyllä pääsäntöisesti ollu yli 30 päivää. miss_piggy todella jännittävää, toivotaan että nyt tärppäis :heart: kumpa mäki saisin sen ensimmäisen ovis plussan tästä kierrosta :whistle:
  6. Memmo

    Esikoinen vuodelle 2014

    Alexandra89 Mulla oli myös tuo ehkäsyrengas, ja mulle se aiheutti hiivaa joka kesä/aina kun oli lämmin ilma!(eli myös lomamatkoilla) :ashamed: Eikä sekään kyllä hienoa ollu. Mutta siihen sai kyllä apteekista lääkettä ilman reseptiä. Mulla tuo hiiva on aina ollu ongelma (äidiltä "peritty") heti...
  7. Memmo

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Kyllä niitä plussia näyttää tääläkin tulevan, hitaasti mutta varmasti :heart: Pidän peukkuja kaikille jännäilijöillä! toivotaan että mäkin pääsen niihin pian :p Täälä myöskin tupakoitsija, kovasti on jo vähennetty! max 10 tupakkaa päivässä, mutta se loppuu heti kun plussa pärähtää =)...
  8. Memmo

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Onnea mopsukka <3<3
  9. Memmo

    Esikoinen vuodelle 2014

    Heip! Mäkin voisin liittyä tänne kun tälle vuodelle ei enään ehdi :ashamed: elikkäs memmo 26v kp8/30-40 yk 7 noi mun kierrot on niin epäsäännölliset että laitetaan nyt vaikka noin :laugh:
  10. Memmo

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    LilyAlice :hug: Pää pystyyn ja kohti uusia tuulia :heart: lauriska, helena ,mopsukka ja kaikki muutkin piinailijat! mä pidän peukkuja ja toivon teille niiiiiin paljon plussaa! :heart: miss_piggy mulla on sormet ja varpaat ristissä, että olis heti tärpänny! (.) kp 8, ovista on turha...
  11. Memmo

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Heilanga: mulla ovistestissä oli kokoajan kaksi viivaa siihen asti kun tein r.testillä plussan! Toki ei tasavahvat viivat mutta erittäin selvät! Pidän peukkuja että olis tärppi käyny <3
  12. Memmo

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Evangelina Tiedän ton tunteen paremmin kun hyvin! :hug: jaksuja sulle :heart: (.) Mulla oli tosiaan aamulla se terkkari aika.. aamulla piti olla pissaamatta, kun olisivat tehny mulle r.testin samalla. Nooh, pääsin paikanpäälle ja olin pissimässä purkkiin niin kuinka ollakkaan menkat alkoi...
  13. Memmo

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    alexandra89 Ootko testannu uudestaa? :popcorn: Mopsukka Tsemppiä piinapäiviin, toivotaan että on ollu kunnon ovis ja pääset plussaamaan! :hug: Mary Ann ja LilyAlice Mäkin "suojelen" itteäni ajattelemalla etten ole, vaikka salaa(itseltäni) toivon että se plussa tulis :laugh: Nyt oon tehny...
  14. Memmo

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Miss_piggy: toivotaan että saat lääkäriltä apua ja pääset uuteen kiertoon mahollisimman pian! Mulla tuli näköjään virhe tohon edelliseen, mulla siis kp 61 :) en päässy muokkaan sitä puhelimella :D mulla on terkkarille aika perjantaina, ja aattelin pyytää kans lääkärille aikaa ettei tarttis...
  15. Memmo

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Miss_piggy: täälä kans sama meininki! Kp62 ei menkkoja ja testit negaa! Soitin aamulla gynelle ja kuulemma ihan normaalia keskenmenon jälkeen :( piru ketuttaa kyllä niin lujaa odotella! Sanoi että odottaa kahdet menkat ja soitella uudelleen jos kierrot ei ole tasaantunut! Mulla kun on suvussa...
  16. Memmo

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Meidän yrittämisestä tietää mun lähimmät ystävät, ja perheenjäsenet. Mulla on 3siskoa joilla on kaikilla ollu vaikeuksia tulla raskaaksi, joten oon sitte kyselly niiltä paljon neuvoja! <3 En oo koskaan miettinyt että mitä muut sanoo, vauvahaaveista! ajatellut että sen vaan tietää kun siihen on...
  17. Memmo

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Na-dene Hurjan paljon onnea! :heart: toivotaan että kaikki menee hyvin! :flower: pienitiikeri älä heitä vielä kirvestä kaivoon, se voi hyvin olla että ei vielä näy testissä :) Nyt malttia vaan :heart: miss_piggy Mites ne sun verikokeiden tulokset? ON. kp 53 ei menkkoja ja lauantaina...
  18. Memmo

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    No niin, jospa nyt olis aikaa edes hetki keskittyä tehin! <3 Tosiaan nyt niitä plussa tuulia tännekkin!! :attn: alkaa jo tympäseen nämä täti kirjotukset! olis jo niin kiva saada tuo plussanneiden pino suuremmaksi! annab kuis menee? milya pahoittelut uudesta kierrosta! : / Super paljon...
  19. Memmo

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Jälleen pikavisiitti, ehkä mä illalla joudan tulla kirjottelemaan?! Työ kiireitä niin että ei oo kerinny ku nukkua ja käydä töissä, työkavereiden lomaillessa. (.) kp 49 ei menkkoja, lauantain negan jälkeen en ole testannut. Nännit todella arat, ja menkka oireita on! Saas nähä koska alkaa...
  20. Memmo

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Pika visiitti tänne! Testi näytti negaa, niinkun arvelinki. Onneksi en elätellyt enempää toiveita niin ei tunnu niin pahalta :) tänään ollu menkka kipuja mutta ei ainakaan vielä ole näkynyt! Isäntä vie mua tänään syömään, saa ainakin hyvällä omalla tunnolla ottaa viinilasin! Ihanaa loppuviikkoa...

Yhteistyössä