Hakutulokset

  1. Memmo

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Stiina: haleja harmillisesta diagnoosista! Toivotaan että saisit lääkkeiden avulla pikaisesti plussan<3 Na-dene: toivon sitä todella paljon, mutta pelkäämpä että täti tulee jälleen pitkän odottelun jälkeen :/ Miss_piggy: toivotaan että maanantain gyne käynti antaa vastauksia! Haleja ja...
  2. Memmo

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Tiivis: tervetuloa joukkoon :wave: Helena: mullekkin on tullu vaan hailakoita viivoja, mutta näköjään oon ovuloinu kun kerran raskauduinki. nyt vaan malttia yrityksen =) (tiedän, se on vaikeeta :p) annab: Odottelehan rauhassa vielä viikonpäivät niin saattaa se testikin näyttää jotain...
  3. Memmo

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Sanos muuta! Mullakin vuoti 7pv 7päivää vuotamatta ja taas 3päivää vuotoa! En tiedä yhtään milloin menkat alkaa?!? Raivostuttavaa!
  4. Memmo

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    HeippaHei kaikille! Voi apua mitä kaikkea täälä onkaan tapahtunut! Mä oon kaikessa hiljaisuudessa lueskellut ja iloinnut plussanneiden puolesta! Ja tsempannut mielessäni uuteen kiertoon joutuneita! Mutta nyt riitti tämä "hiljaiselo" hurjan paljon onnea plussanneet! <3 ihanasti alkaa täälläkin...
  5. Memmo

    Olenko raskaana?

    Koska olet lopettanut pillerit tms ehkäisyn? Onko ovulaatiosta tietoa? Tuo 5päivää on loppujenlopuksi aika vähän! Itselläni testi näytti plussan vasta kp 44, sekin meni kesken heti alkuraskaudesta.
  6. Memmo

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Apua mitähän tää mun puhelin tekee! Ton kysymysmerkin pitäis olla sydän <3
  7. Memmo

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Add Content
  8. Memmo

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Miss_piggy: voimia ja jaksamisia! Tuli itellekkin hirvee surku! Haleja ?
  9. Memmo

    Nuvaring ja raskaaksi?

    Täälä ollu kans nuvaring käytössä useita vuosia, jätin renkaan pois 8/2012 eikä vielä ole tärpännyt :/ (viime kierrosta keskenmeno, mutta en laske sitä tärpiksi, koska oli alku raskauden km)

Yhteistyössä