Hakutulokset

  1. Memmo

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    LilyAlice: sulla aika pitkälti sama kun mulla! Onneksi kävit gynellä, tuli varmasti parempi fiilis! Nyt on hyvä lähtee uusiin yrityksiin <3 On. Km:n jälkeen on ollu muutama päivä etten oo vuotanut, nyt siis kp 18(ehkä?)jos tässä ei ole jo uusi kierto? Tosiaan gyne käynti sattui olemaan niiden...
  2. Memmo

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Heilanga: Tiedän ton tunteen! mä tein digitaalitestillä plussan VASTA kp 44, eli koitahan saada ajatusta jonnekkin muualle, uskon/toivon että se sun haamu vahvistuu vielä! <3 Mulla oli toki jo todella kovia pahoinvointeja pitkin päivää.(jotka ei siis ole vieläkään häipyneet, vaikka on mennyt...
  3. Memmo

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    MaryAnn ja Heilanga: mä pidän sormet ja varpaat ristissä, että saisitte plussat! :) Hydrangea: toivottavasti päivä jatkuis paremmin, ja fiilis lähtis nousuun ? jos tuntuu siltä että alkaa ahdistua, niin on tosiaan tauon paikka! Muistakaa ottaa aikaa itellekkin! Omanapailu: kävin tänään...
  4. Memmo

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Evangelina pidän peukkuja sulle! Pyydän anteeksi jo etukäteen omanapailusta... Eli siis, mä kipasin apteekkiin ja hain clearblue digitaalin koska nämä mun oireet alkoi olla ja omasta ja miehen mielestä aika selviä! testasin sitten tänä aamuna(kp44) ja kappas siinähän luki että RASKAANA...
  5. Memmo

    nega nega nega! :(

    Täälä kans negoja tehty urakalla, ovulaatiosta ei tästäkään kierrosta ole tietoa. Nyt kp 42 edellinen testi tehty puhdas nega kp 40. Viimeiset 3päivää pahoinvointia, huimausta, närästystä ja alamaha kipuja! Nega testeihin oon nyt niin pettynyt että seuraavan testin ajattelin tehdä vasta...
  6. Memmo

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Heilangan: Mieheltä tulee jatkuvasti jos jonkun näköistä kommenttia, testejä ei saa edes rauhassa tehdä, kun kurkkii jo oven raosta ja haluua nähdä ensimmäisenä :p Evangelina: Oon niin kade sun haamusta! toivotaan että vahvistuu ja pääset plussanneiden joukkoon :heart: ON: Täällä piina...
  7. Memmo

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Heissan kaikille! Mä tein eilen ovulaatio testin siskon kehoituksesta, ja siihenhän ilmestyi kaksi viivaa! :whistle: toki ei ihan yhtä tummat mutta TODELLA pieni ero ja kp oli eilen 39... Nyt mennään kp 40 ei menkkoja ja ovulaatio testin tein tänäänkin joka oli nega?!?. Oon kuullut että joillain...
  8. Memmo

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Testailtu on, eilen kp 38 nega!.('toiveita toki elättelen salaa, vaikkei sais) Maha on ollu koko vkl todella kipeä, herään yöllä kun tuntuu niinku joku viiltelis... : / Yritän pitää itseni kiireisenä, että saisin ajatukset pois myöhässä olevista menkoista ja vauvakuumeesta :p ärsyttää tämä...
  9. Memmo

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    LilyAlice plussa onnea!! itellä on koko keskivartalo niin turvoksissa :laugh: ja olen todella hoikka eli sen pallon mikä on ilmestynyt vattalle niin huomaa sokeakin! Tänään mieheni huomautti tummuneista nänneistä, eli oireita on... Mutta ei uskalla innostua liikaa, pelottaa jo valmiiksi...
  10. Memmo

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Testejä olen tehnyt kp32nega kp34nega kp36nega :snotty: tuntemuksia on ollut väsymys, ruokahalu lisääntynyt ja vatsakipeä. Mutta rinnat ei ole kipeät vaikka yleensä ennen kuukautisia on. testit on saanut mut jo niin varmaksi siitä että nyt tulee vain pitkäkierto :ashamed:toiveita toki elättelen...
  11. Memmo

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Hellurei!:wave: Haluaisin kans liittyä ketjuun. ekaa kertaa kirjottelen nettiin vauva kuumeilusta, vaikka oonki niitä lueskellut jo muutamia kuukausia. Yrtystä takana n.puoli vuotta. Kierrot heittelee 28-35 oviksen olen tikuttanut vain kerran : / Elikkäs lisätä saa Memmo...25...

Yhteistyössä