Hakutulokset

  1. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Finttu, onnea sylintäydeltä :flower: ja tervetuloa tähän pinoon! Raitis, kyllä täällä elellään lämmössä edelleen, mutta onneksi sain pistettuä sen viitisen astetta tulemaan sinne Pohjolaan :) Lämpöä tänään 28 ja aurinko paistelee, juuri sopiva ilma siis. Vielä viime viikollakin oli ne...
  2. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    muoks 13:14, parin virheen korjaus... Aurinkoista maanantaita kaikille urheille odottajille! Kuunkulta, ihana lista, että osaatkin...! Miruliini, älähän hätäile hemosta, se nousee sitten kyllä raudalla. Tai kräuterblutsaftilla :p Täällä meillä lykkäsivät magnesiumlisän, johon kuuluu...
  3. M

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Marli, kunpa osaisin lohduttaa... Eivät tuohon suruun varmasti sanat riitä. Onneksi olet saanut ylhäältä apua, se on kovin tärkeää. Voimia ja jaksamista :hug: :heart: :hug:
  4. M

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Ei mulla mitään asiaa ole, kunhan nostelen, ettei vallan pudota =) Miruliini, pistän aurinkolähetyksen pikapostina! Ja lämpöäkin voisin luovuttaa ainakin viisi astetta: täällä kärvennymme jo toista viikkoa 33-35 lämmössä. Johan tänne sulaa B) Mulla muuten ihan sama ongelma: liha ei vaan...
  5. M

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Aikamoinen juhannuksen aika on ollut monella 'urhealla odottajalla' (hyvä nimitys!) :hug: Kovasti jaksamista kaikille teille kipujen, vuotojen ja tunteettomien miesten kurimuksessa :heart: :heart: :heart: Kyllä se vaan näköjään voi olla hankalaa tämä odotusaika vielä kamalien hoitojen...
  6. M

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Voi SaanaS... Täältä vielä lohduksesi :hug: Toivottavasti elämä alkaa jo voittaa tuon kamalan uutisen jälkeen :heart: Ja onpas mutenkin tapahtunut kauheasti, huh, ei tässä harvoin palstaileva enää perässä pysy! Sahranami, wow mitä uutisia, onnittelut TUPLA luomuihmeestä! Tiltalitti ja...
  7. M

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Inarille lämmin :hug: täältäkin... voi kun voisin lohduttaa, mutta sanat eivät riitä... Heksamiina ja Enniv, tervetuloa myös minun puolestani ja isot onnittelut plussauksesata :flower: Kyselyihin: Kahvia en juonut ennenkään, joten se ei ole ollut ongelmana. Nykyään kahvin hajukin on...
  8. M

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Tervetuloa uudet ja onnittelut plussista :heart: peepeelle pidän kovasti peukkuja: toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin! :hug: miruliini: olipas teillä ihana ultrakäynti! Ja sulla on suloinen mies... on se vaan liikkistä kun ne innostuu.. Kaikille jo aikaa sitten minua (silloin...
  9. M

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Taashan täällä on iloisia uutisia ollut, hauskaa...jospa omakin mieli piristyisi... risto, tervetuloa vaan minun puolestani, onnittelut sekä plussasta että ultratuloksesta :heart: :flower: Kyllä tuollainen elämänperhosen doppler varmaan olisi meikäläisellekin sopiva laite, kunhan nyt...
  10. M

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Täältähän löytyi mukavia uutisia, onnea Annuli ja maria! Annulin pahoinvointilähetyskin tuli jo perille, tänään on kuvottanut välillä kovastikin... onneksi okselle ei ole tarvinnut sentään ryhtyä :) Miruliini, hattua nostan, että jaksat iltapäivästä vielä tapaamisia, wow! Itse nukkuisin...
  11. M

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    On nuo kyllä aikamoista hepreaa välillä nuo kaikki asiat, joita tässä lapsettomuuden ja nyt sitten raskaudenkin aikana läpi käydään... Ensin opetellaan lapsettomuustermistö ovulaation induktioista endometriumin paksuuden kautta ivfiin, icseihin ja kaiken maailman aha-tekniikoihin, ja nyt sitten...
  12. M

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Kiitos taas kaikille onniteluista ja tervetulotoivotuksista :heart: Raitis, ihan mielettömän upea temppu, juuri noin tekisin itsekin jos pokkaa piisaisi. Vaan kun olen ujonsorttinen... :ashamed: Vain avoimesti asiasta puhumalla tabut häipyvät lapsettomuuden ympäriltä ja ihmiset alkavat...
  13. M

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Kiitos vaan kaikille onnitteluista :heart: kati231: Juu, kokeilimme ivmää, koska pelkäsin, että ivfn stimulaatio saa pcos-munasarjani rähjähtämään... Ei sinänsä hassumpi kokemus, mutta eipä siitä tulostakaan tullut, joten kankkulan kaivoon menivät nekin rahat :| enkä siksi voi sitä...
  14. M

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Kiitos, Miruliini ja Annuli! Niin se on, että plussan saminen toisaan saa haukkomaa henkeä. Mulla taisi sydän lyödä ainakin kahtasataa ja heittää volttiakin välillä :D Ja tarkistin juuri lääkäriltä hcg-arvoni: se on 728 ja kuulemma oikein sopiva lukema, kun eletään rv4+4. Olen todella...
  15. M

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Miten olisi, mahtuisinko tähän pinoon mukaan? Lapsettomuushoitoja meillä takana nyt jo kuusi vuotta ja eilen sain elämäni ensimmäisen plussan! Se tehtiin klinikalla veritestinä, tosin arvoista ei ole muuta tietoa kuin että ne olivat oikein hyvän. Jotenkin nimittäin pääsivät nuo numerot soljumaan...

Yhteistyössä